Shadow_27 Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Přemýšlím že si počalouním palubku na mojí 309, myslíte že bude nutné sundat palubku? a nemá někdo šajna jak se to sundavá zatim sem to totiž nedělal jestli má někdo nějaké zkušenosti budu vděčen [upravil dne 12.12.2007 Shadow_27] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Autoškolič Dodo Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Moje prvni auto byl Fiat 850. Byl to muj nejvetsi milacek ze vsech aut,co jsem kdy mel.Asi proto,ze bylo prvni.Ale to auto bylo fakt naprosto vymazleny. Byl syte zlutej s elektricky vysouvanyma antenama,pridavnyma svetlama a interierem celym potazenym nadhernym koziskem. Jezdil jak drak . Ale ten interier v kozisku byl skvelej.Vysaval jsem ho,jak koberec.... Jinak se ti muzu zeptat myho kamarada.Ma calounickou firmu a delal uz leccos.Jen mi rekni cim to chces potahnout. Jak tak tusim,asi cervenou kozenkou,ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shadow_27 Odesláno 12. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 ee...jelikož dělam celej interiér do modro-černý, tak sem přemýšlel o nějakým mikroplyši, nebo nějakym jiným modrým potahovým materiálu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fimima Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Ja měl Opla Kadetta a taky jsem ho takhle dodělaval,ale byla to pakarna to jsi pamatuju dobře.Někde jsem četl že jsou specializovane firmy co ten potah nastřeluji.Nejdřiv tam jde lepidlo a pak se nejak nafouka takzvanej mikroplyš.Viděl jsem ukazky na fotkach a bylo to:super:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurash Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Původně zaslal: fimima Ja měl Opla Kadetta a taky jsem ho takhle dodělaval,ale byla to pakarna to jsi pamatuju dobře.Někde jsem četl že jsou specializovane firmy co ten potah nastřeluji.Nejdřiv tam jde lepidlo a pak se nejak nafouka takzvanej mikroplyš.Viděl jsem ukazky na fotkach a bylo to:super:super:super ty technologii se rika flopovani (mikroplys je neco jinyho). na pohled je to moc pekny, ale at to udelaj sebelip ty mikrojehlicky se ti z toho uvolnujou a ty to pak vdechujes, takze zadna vyhra... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurash Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 a k tomu calouneni. par mesicu jsem delal brigadku u autocalounika a mel sem to stesti ze sem tri pristrojovky lepil (2x golf II, 1x corrado). kdyz nepocitam siti, je to prace na 8h a pristrojovka musi bejt bezpodminecne venku z auta a rozdelany vydechy kastliky atd.. rozhodne krajne nedoporucuju latku, protoze ta se snad ani nalepit neda, a to z toho duvodu, ze neni tahava ani v jednom smeru. z kozenky uz je to lepsi, ale na ty blbe drzi lepidlo a muze se casem snaz odlepit. osobne vidim jako nejlepsi (a zaroven nejdrazsi) material kuzi. krasne se s ni pracuje, dobre se lepi (a to i v clenitejch koutech), da se totiz jak natahnout, tak "zdrcnout" a zachova si porad krasnej vzhled. nevim jestli je to takle srozumitelny, kdyztak se ptejte.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurash Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Původně zaslal: jurash Původně zaslal: fimima Ja měl Opla Kadetta a taky jsem ho takhle dodělaval,ale byla to pakarna to jsi pamatuju dobře.Někde jsem četl že jsou specializovane firmy co ten potah nastřeluji.Nejdřiv tam jde lepidlo a pak se nejak nafouka takzvanej mikroplyš.Viděl jsem ukazky na fotkach a bylo to:super:super:super ty technologii se rika flopovani (mikroplys je neco jinyho). na pohled je to moc pekny, ale at to udelaj sebelip ty mikrojehlicky se ti z toho uvolnujou a ty to pak vdechujes, takze zadna vyhra... sorry! spravne je to FLOCKOVÁNÍ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milhaus Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Palubku jsem sundaval asi 4x....je to pěknej vopruz,každou chvilku se ti může něco ulomit:bojim.Musíš jí celou KOMPLET odstojit(samozřejmě sundat volant:D a páčky pod volantem),vyndat budíky-vytahat kabely od budíků,já osobně jsem měl odšroubované i celé řízení,odšroubovat ovládání topení...,jedna matka je schovaná i v prostoru autorádia....celá palubka drží na třech hlavních šroubech,které se povolují v prostoru motorku stěračů....až se budeš chystat na sundání palubky,tak pozor!!!ty tři šrouby jsou vlastně kužely s koukajícím závitem ve vrcholu a jelikož všechny plasty ve 309ce jsou dost křehký,tak tohle moc rádo praská(zrovna mě to při opravě táhel klapky prasklo:grr)... tohle možná pomůže: http://www.309er.de/technik/interieur/cockpit/cockpit.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wena99 Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 to FLOCKOVANI se od výroby dodává i do WV adalších pák německejch značek kamarád dělal v tý firmě jmenovala se ISOFLOCK.ale už není teda v CR v němec to asi eště funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurash Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 dela se to nejen do nemeckejch znacek. treba P306 ma flockovanej vnitrek horniho kastliku pred spolujezdcem. konkretne u myho auta jsou na tom kastliku leta provozu znat - "pelicha" to. BTW vsimnete si ze z vyroby se nikdy neflockujou moc velky plochy (napr. cely pristrojovky, nebo vyplne dveri atd.) je to prave z duvodu omezeny zivotnosti, ktera je napr. oproti latce nebo kozence nebo plastum obecne znacne kratsi. samorejme to ma i mensi odolnost proti oderu a ani nechci videt jak by se to treba cistilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.