Sign in to follow this  
Followers 0
Shadow_27

počalounění palubky, co myslíte?

10 posts in this topic

Přemýšlím že si počalouním palubku na mojí 309, myslíte že bude nutné sundat palubku? a nemá někdo šajna jak se to sundavá :D:myslim zatim sem to totiž nedělal ;) jestli má někdo nějaké zkušenosti budu vděčen :papa

[upravil dne 12.12.2007 Shadow_27]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje prvni auto byl Fiat 850. Byl to muj nejvetsi milacek ze vsech aut,co jsem kdy mel.Asi proto,ze bylo prvni.Ale to auto bylo fakt naprosto vymazleny. Byl syte zlutej s elektricky vysouvanyma antenama,pridavnyma svetlama a interierem celym potazenym nadhernym koziskem. Jezdil jak drak ;). Ale ten interier v kozisku byl skvelej.Vysaval jsem ho,jak koberec....

Jinak se ti muzu zeptat myho kamarada.Ma calounickou firmu a delal uz leccos.Jen mi rekni cim to chces potahnout. Jak tak tusim,asi cervenou kozenkou,ze? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee...jelikož dělam celej interiér do modro-černý, tak sem přemýšlel o nějakým mikroplyši, nebo nějakym jiným modrým potahovým materiálu :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja měl Opla Kadetta a taky jsem ho takhle dodělaval,ale byla to pakarna to jsi pamatuju dobře.Někde jsem četl že jsou specializovane firmy co ten potah nastřeluji.Nejdřiv tam jde lepidlo a pak se nejak nafouka takzvanej mikroplyš.Viděl jsem ukazky na fotkach a bylo to:super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: fimima

Ja měl Opla Kadetta a taky jsem ho takhle dodělaval,ale byla to pakarna to jsi pamatuju dobře.Někde jsem četl že jsou specializovane firmy co ten potah nastřeluji.Nejdřiv tam jde lepidlo a pak se nejak nafouka takzvanej mikroplyš.Viděl jsem ukazky na fotkach a bylo to:super:super:super

ty technologii se rika flopovani (mikroplys je neco jinyho). na pohled je to moc pekny, ale at to udelaj sebelip ty mikrojehlicky se ti z toho uvolnujou a ty to pak vdechujes, takze zadna vyhra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a k tomu calouneni. par mesicu jsem delal brigadku u autocalounika a mel sem to stesti ze sem tri pristrojovky lepil (2x golf II, 1x corrado). kdyz nepocitam siti, je to prace na 8h a pristrojovka musi bejt bezpodminecne venku z auta a rozdelany vydechy kastliky atd.. rozhodne krajne nedoporucuju latku, protoze ta se snad ani nalepit neda, a to z toho duvodu, ze neni tahava ani v jednom smeru. z kozenky uz je to lepsi, ale na ty blbe drzi lepidlo a muze se casem snaz odlepit. osobne vidim jako nejlepsi (a zaroven nejdrazsi) material kuzi. krasne se s ni pracuje, dobre se lepi (a to i v clenitejch koutech), da se totiz jak natahnout, tak "zdrcnout" a zachova si porad krasnej vzhled. nevim jestli je to takle srozumitelny, kdyztak se ptejte..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jurash

Původně zaslal: fimima

Ja měl Opla Kadetta a taky jsem ho takhle dodělaval,ale byla to pakarna to jsi pamatuju dobře.Někde jsem četl že jsou specializovane firmy co ten potah nastřeluji.Nejdřiv tam jde lepidlo a pak se nejak nafouka takzvanej mikroplyš.Viděl jsem ukazky na fotkach a bylo to:super:super:super

ty technologii se rika flopovani (mikroplys je neco jinyho). na pohled je to moc pekny, ale at to udelaj sebelip ty mikrojehlicky se ti z toho uvolnujou a ty to pak vdechujes, takze zadna vyhra...

sorry! spravne je to FLOCKOVÁNÍ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palubku jsem sundaval asi 4x....je to pěknej vopruz,každou chvilku se ti může něco ulomit:bojim.Musíš jí celou KOMPLET odstojit(samozřejmě sundat volant:D a páčky pod volantem),vyndat budíky-vytahat kabely od budíků,já osobně jsem měl odšroubované i celé řízení,odšroubovat ovládání topení...,jedna matka je schovaná i v prostoru autorádia....celá palubka drží na třech hlavních šroubech,které se povolují v prostoru motorku stěračů....až se budeš chystat na sundání palubky,tak pozor!!!ty tři šrouby jsou vlastně kužely s koukajícím závitem ve vrcholu a jelikož všechny plasty ve 309ce jsou dost křehký,tak tohle moc rádo praská(zrovna mě to při opravě táhel klapky prasklo:grr)...

tohle možná pomůže:

http://www.309er.de/technik/interieur/cockpit/cockpit.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

to FLOCKOVANI se od výroby dodává i do WV adalších pák německejch značek kamarád dělal v tý firmě jmenovala se ISOFLOCK.ale už není teda v CR v němec to asi eště funguje

Share this post


Link to post
Share on other sites

dela se to nejen do nemeckejch znacek. treba P306 ma flockovanej vnitrek horniho kastliku pred spolujezdcem. konkretne u myho auta jsou na tom kastliku leta provozu znat - "pelicha" to. BTW vsimnete si ze z vyroby se nikdy neflockujou moc velky plochy (napr. cely pristrojovky, nebo vyplne dveri atd.) je to prave z duvodu omezeny zivotnosti, ktera je napr. oproti latce nebo kozence nebo plastum obecne znacne kratsi. samorejme to ma i mensi odolnost proti oderu a ani nechci videt jak by se to treba cistilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.