Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Voloda58

Žárovka zapalovače

22 posts in this topic

Neví někdo jak se dostat k žárovičce zapalovače u P 406 ? Hledal jsem to tady, ale nikde nic. Bojím se vyloupnout panel na drobné, abych to nezničil.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Voloda58

Neví někdo jak se dostat k žárovičce zapalovače u P 406 ? Hledal jsem to tady, ale nikde nic. Bojím se vyloupnout panel na drobné, abych to nezničil.:myslim

No já to zkoušel od řadící páky, nakonec jsem to vzdal nechtěl jsem si zlomit prsty:D, ale vypadá to že by to chtělo sundat ten středovej panel celej. Jinak to neřeším, zapalovač jsem zrušil, mám z něj jen zátku do ty zásuvky, a to že nesvítí mi nevadí

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem měnil ručku a měl jsem dole celý panel(nový typ). Ta žárovka by šla líp když sejmeš střed.panel - pozor na dráty, já tam mám vypínač airbagu. Schránka na mince jde pěkně vyndat, vypáčíš nahoru jeden konec (už nevým který) a zbytek jde sám.

Snad bys to našel v Jak na 406. Já se hlavně koukal kde co drží abych si "nevydělal"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám teda starý model a tam je to brnkačka. Prostě tam strčíš prst a celej ten zapalovač vytáhneš v kuse. Z boku je tam žárovička a tu vyměníš. Pak to tam zase našoupneš zpět a je to :super

P.S. Možná je tam ještě nějakej mezipostup (musí se to po vyndání myslím rozebrat, ale vím, že to byla trapárnička:aut)

Bohužel to nemám jak ověřit a lépe popsat - auto má na "regenarci":nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

musi se pootocit tim kovovym vnitrkem zasuvky, myslim ze doleva o 90stupnu, pak se ten kovovej vnitrek vysune nahoru a nasledne se vytahne cela zasuvka a stylem jezek v kleci se vynda ze stredove konzoly, jde to blbe ale jde to

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

musi se pootocit tim kovovym vnitrkem zasuvky, myslim ze doleva o 90stupnu, pak se ten kovovej vnitrek vysune nahoru a nasledne se vytahne cela zasuvka a stylem jezek v kleci se vynda ze stredove konzoly, jde to blbe ale jde to

No ty jo, a já si tam lámu prsty, měl jsem za to že zespoda je na tom těle matice jako to často bývá

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže jestli tomu dobře rozumím, tak bych nemusel na zapalovač zespodu. No to jsem zvědavý, zítra na to půjdu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Voloda58

Takže jestli tomu dobře rozumím, tak bych nemusel na zapalovač zespodu. No to jsem zvědavý, zítra na to půjdu.

ne zeshora, pokus se otocit tim plechovym vnitrkem zasuvky doleva nebo doprava, pak pujde vytahnout smerem nahoru a tim pak pujde vytahnout cela ta zasuvka, pak uz jen odpojit konektor pomoci sroubovaku napriklad a vytahnout samostatnou zasuvku ven ze stredove konzoly, zboku se pak vymeni zarovka a stejnym zpusobem celou zasuvku vratis zpatky, zastrcis, zasunes plechovy vnitrek a pootocis s nim na druhou stranu nez predtim, tim se cela zasuvka zajisti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Voloda58

Takže jestli tomu dobře rozumím, tak bych nemusel na zapalovač zespodu. No to jsem zvědavý, zítra na to půjdu.

ne zeshora, pokus se otocit tim plechovym vnitrkem zasuvky doleva nebo doprava, pak pujde vytahnout smerem nahoru a tim pak pujde vytahnout cela ta zasuvka, pak uz jen odpojit konektor pomoci sroubovaku napriklad a vytahnout samostatnou zasuvku ven ze stredove konzoly, zboku se pak vymeni zarovka a stejnym zpusobem celou zasuvku vratis zpatky, zastrcis, zasunes plechovy vnitrek a pootocis s nim na druhou stranu nez predtim, tim se cela zasuvka zajisti

Přesně nějak jsme to vytahovali jak u OK406 ,je to piplačka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mne je jednodušší jinej postup.

Vyndat přední popelník. Vycvaknout plast kolem popelníku nahoru. Vytáhnout rámeček držící koženku řadičky a už jsi u zapalovače.Práce max. na 5 minut a prsty úplně v pohodě. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dave_k

Podle mne je jednodušší jinej postup.

Vyndat přední popelník. Vycvaknout plast kolem popelníku nahoru. Vytáhnout rámeček držící koženku řadičky a už jsi u zapalovače.Práce max. na 5 minut a prsty úplně v pohodě. ;)

Pokud to ještě nedělal tak dýl taky to tak dělávám,pro obraz aby bylo vidět zboku,ale bokem se mi žárovka nepodařila vyndat,musel jsem celý zapalovač.Je to jako ježek v kleci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dave_k

Podle mne je jednodušší jinej postup.

Vyndat přední popelník. Vycvaknout plast kolem popelníku nahoru. Vytáhnout rámeček držící koženku řadičky a už jsi u zapalovače.Práce max. na 5 minut a prsty úplně v pohodě. ;)

Jo? Tak takovej postup jsme dnes zvolili s Pe.trem a měl si nás vidět ... :D Nakonec se povedlo, ale byl to další díl "Pat a Mat"

Ono totiž není žádná sranda ten průsvitnej plast oddělit od toho kovovýho vnitřku, aby to šlo pak celý vyndat:nevim

Jakmile to rozebereš, tak to jde samo, ale kdo to ještě z výroby rozebíraný neměl, tak ... upřímnou soustrast:D

Takže já to měl v autě v poho, protože to předemnou už někdo měnil:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.