Radek Odesláno 11. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 predstih na 1,9DT se nastavuje pootocenim cerpadla vuci motoru, nebo tu je jiny system? pokud ano, je mozne, aby se cerpadlo pohlo, kdyz montuju neco jineho a o cerpadlo se opru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 11. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 mno, záleží, jak ho máš utažený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 11. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 takze se predstih nastavuje pootocenim cerpadla, jo? ma predstih vliv na startovani? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peca24 Odesláno 11. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 nesteluje se predstih ale predvstrik a pootoceni ma skutecne vliv na startovani a na chod motoru a hybat by se tedy nemelo jen tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 11. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 a kdyz chci zlepsit startovani za studena, tak mam tocit na kterou stranu? Pro vysvetleni: odesel mi jeden zhavic (motor sel po startu za studen a na 3 valce; nechal jsem vymenit vsechny 4 zhavice a od toho okamziku motor po startu za studena bezi velice tezce, vetsinou po naskoceni zase zdechne a az napodruhe jakz takz bezi. po par sekundach se vsechno srovna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 no a hýbal jsi s tím čerpadlem,nebo ne??!! samo se nerozhasí a seřizovat ho jen tak od oka-zvláště když s tím nenáš žádné zkušenosti není úplná sranda.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 12. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 zhavky mi menili v servisu. ja nemam cas. takze nevim, co se tam delo, ale pomalu dochazim k zaveru, ze je pootocene cerpadlo. nejsem ale odbornik abych si svojim nazorem mohl byt uplne jisty, tak patram, jestli se nepletu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 tak zkus zajít do toho servisu a v klidu a slušně jim říct,co se děje a zeptat se ne jejich názor. na TD je toho seřizování trošku víc,než na odyč. dieslu,těžko říct,do čeho mohli rýpat a proč.... každopáně při dnešních cenách nafty i blbého 0,5L na 100km-úplně zbytečně navíc jen vlivem špatného seřízení je dost.bez přístrojů to přesně neseřídíš,takže tě servis stejně asi nemine.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Předvstřik se seřizuje pootočením toho čerpadla, má to vliv jak na startovatelnost tak na chod (zvukový projevv, tah, spotřeba), a to nastavení je značně citlivé - poznáš i rozdíl půl milimetrový posun na obvodu příruby čerpadla proti držáku... Čerpadlo je celkem na 4 šroubech, a na ten spodní je potřeba mít tzv "alternátorvý klíč" (normální očkoplochá 13 ohnutá do zatáčky ), aby ses tam dostal. Každopádně bych do toho ale jen tak nesahal. Co je tam za nové žhavky (značka) ? Zkus nažhavit 2x, nebo startovat až 5 sekund po zhasnutí kontrolky, jestli to bude dělat to samé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 12. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 zhavky jsou Bosch, stejny typ, jako ty predchozi. kdyz po ranu zhavim trikrat, tak se motor rozbehne jakz takz normalne. kdyz zhavim jen jednou, tak hned zdechne a po druhem nastartovani se nekolik sekund sotva otaci na hranici zdechnuti. zacalo to od okamziku, kdy mi menily zhavky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Původně zaslal: Radek zhavky jsou Bosch, stejny typ, jako ty predchozi. kdyz po ranu zhavim trikrat, tak se motor rozbehne jakz takz normalne. kdyz zhavim jen jednou, tak hned zdechne a po druhem nastartovani se nekolik sekund sotva otaci na hranici zdechnuti. zacalo to od okamziku, kdy mi menily zhavky Mě děla něco podobneho od doby co jsem dal jíne réle žhavení asi tam bude někde chyba:DAle zatím nevím kde startovat to startu je tak uvidíme:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Zkoušel jsi,jestli to vůbec žvaví? jestli jde šťáva ke žhavičkám,podle toho,co popisuješ mě to přijde,že Ti to špatně žhaví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 12. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 zhavi to urcite a myslim, ze to zhavi dokonce tak jak to zhavit ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 A zvuk motoru je úplně stejnej, nebo se změnil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 12. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 na zvuku motoru zmenu nepozoruju. mozna je z vyfuku citit nespalena nafta, ale to se mi mozna zda. kdyz se nepatrne pohne s cerpadlem, na cem se to projevi nejvic? na startovani? na zvuku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Na obojím. Na tom čerpadle jsou nějaké stopy, že by se na to sahalo? Matice, nebo otisk na držáku u příruby... už jsem ti to psal di jiného vlákna. Pohnout se s tím dá, ale je třeba si pečlivě označit původní polohu, a phnout s tím jen o chlup - já když s tím hýbu, tak po půl milimetru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.