Sign in to follow this  
Followers 0
Radek

predstih na 1,9DT

16 posts in this topic

predstih na 1,9DT se nastavuje pootocenim cerpadla vuci motoru, nebo tu je jiny system? pokud ano, je mozne, aby se cerpadlo pohlo, kdyz montuju neco jineho a o cerpadlo se opru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nesteluje se predstih ale predvstrik a pootoceni ma skutecne vliv na startovani a na chod motoru a hybat by se tedy nemelo jen tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kdyz chci zlepsit startovani za studena, tak mam tocit na kterou stranu? Pro vysvetleni: odesel mi jeden zhavic (motor sel po startu za studen a na 3 valce; nechal jsem vymenit vsechny 4 zhavice a od toho okamziku motor po startu za studena bezi velice tezce, vetsinou po naskoceni zase zdechne a az napodruhe jakz takz bezi. po par sekundach se vsechno srovna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a hýbal jsi s tím čerpadlem,nebo ne??!!

samo se nerozhasí a seřizovat ho jen tak od oka-zvláště když s tím nenáš žádné zkušenosti není úplná sranda....

Share this post


Link to post
Share on other sites

zhavky mi menili v servisu. ja nemam cas. takze nevim, co se tam delo, ale pomalu dochazim k zaveru, ze je pootocene cerpadlo. nejsem ale odbornik abych si svojim nazorem mohl byt uplne jisty, tak patram, jestli se nepletu

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak zkus zajít do toho servisu a v klidu a slušně jim říct,co se děje a zeptat se ne jejich názor.

na TD je toho seřizování trošku víc,než na odyč. dieslu,těžko říct,do čeho mohli rýpat a proč....

každopáně při dnešních cenách nafty i blbého 0,5L na 100km-úplně zbytečně navíc jen vlivem špatného seřízení je dost.bez přístrojů to přesně neseřídíš,takže tě servis stejně asi nemine....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Předvstřik se seřizuje pootočením toho čerpadla, má to vliv jak na startovatelnost tak na chod (zvukový projevv, tah, spotřeba), a to nastavení je značně citlivé - poznáš i rozdíl půl milimetrový posun na obvodu příruby čerpadla proti držáku...

Čerpadlo je celkem na 4 šroubech, a na ten spodní je potřeba mít tzv "alternátorvý klíč" (normální očkoplochá 13 ohnutá do zatáčky :) ), aby ses tam dostal. Každopádně bych do toho ale jen tak nesahal. Co je tam za nové žhavky (značka) ? Zkus nažhavit 2x, nebo startovat až 5 sekund po zhasnutí kontrolky, jestli to bude dělat to samé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zhavky jsou Bosch, stejny typ, jako ty predchozi. kdyz po ranu zhavim trikrat, tak se motor rozbehne jakz takz normalne. kdyz zhavim jen jednou, tak hned zdechne a po druhem nastartovani se nekolik sekund sotva otaci na hranici zdechnuti. zacalo to od okamziku, kdy mi menily zhavky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek

zhavky jsou Bosch, stejny typ, jako ty predchozi. kdyz po ranu zhavim trikrat, tak se motor rozbehne jakz takz normalne. kdyz zhavim jen jednou, tak hned zdechne a po druhem nastartovani se nekolik sekund sotva otaci na hranici zdechnuti. zacalo to od okamziku, kdy mi menily zhavky

Mě děla něco podobneho od doby co jsem dal jíne réle žhavení asi tam bude někde chyba:DAle zatím nevím kde startovat to startu je tak uvidíme:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkoušel jsi,jestli to vůbec žvaví? jestli jde šťáva ke žhavičkám,podle toho,co popisuješ mě to přijde,že Ti to špatně žhaví.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

na zvuku motoru zmenu nepozoruju. mozna je z vyfuku citit nespalena nafta, ale to se mi mozna zda. kdyz se nepatrne pohne s cerpadlem, na cem se to projevi nejvic? na startovani? na zvuku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na obojím. Na tom čerpadle jsou nějaké stopy, že by se na to sahalo? Matice, nebo otisk na držáku u příruby... už jsem ti to psal di jiného vlákna.

Pohnout se s tím dá, ale je třeba si pečlivě označit původní polohu, a phnout s tím jen o chlup - já když s tím hýbu, tak po půl milimetru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.