Sign in to follow this  
Followers 0
Placanek

Otáčky u P 309

14 posts in this topic

Snadno dorazovým šroubkem. Teda poku myslíš volnoběžné otáčky na ohřátém motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No,já právě myslim aby víc točíl v záběru a měl větší a lepší švih.Takže mu přidat aby točil víc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můžeš mu opatrně přidat naftu, ale jestli to bude víc točit nevím. Vevnitř je regulátor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to by tak akorát víc žral.Měl jsem to už u jedný 309,ale už jsem to tak koupil a pak mi ji synovec zrušil na šrot.Takže by to asi jít mělo,ale nevím jak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mýho laickýho úsudku zvýšením otáček nedosáhneš zvýšení výkonu, když zvýšíš otáčky, tak je to to samý jako, že nepřeřadíš už u cca 2600 otáček ale až u třeba 3500 otáček, pak to auto víc jede = víc žere

Share this post


Link to post
Share on other sites

47KW je prostě 47KW

s tím nic víc neuděláš.jakékoli zvyšováví výkonu přidávím nafty znamená jen nepoměrné zvýšení spotřeby.jestli ti to jede nejak blbě hledej raději příčinu-vstřiky a pod.

já jezdím za 5l a to mně hřeje-a fačko rubnu.nic víc čekat nejde :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nojo,vstřiky jsou nový,nafty má dost,ale s kteroukoliv jinou dieslovou 309 jsem jel,tak má větší točky,prostě živější.Jo když ji sešlápnu na podlahu,aby jela,tak se trochu rozhejbe,ale je za mnou černej dým a budu pak jezdit za 7-8 litrů,což teda nechci.Mě tak spíš napadá,jestli nebude v kopru čerpadlo.Protože to fakt začíná lenivět a žrát naftu.Mám to auto víceméně na práci a když do něj dám naloženej vozejk,tak je to horší a horší..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No,ale co???Ono to kouří černě,takže to jako spaluje,ale jde tam dost nafty a má to málo otáček,proto bych potřeboval tu radu.Možná bude asi lepší když seženu jiný čerpadlo a dám ho tam.Jen se bojim to kupovat na vrakáči,aby to nebylo ješ

tě horší.No uvidíme..:super Taky chodíval jako z praku

[upravil dne 11.12.2007 Placanek]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nech si změrit tlaky,za to dáš pár stovek,nebylo by naškodu zkontolavyt ještě jednou vstřiky

na budeš mít jistotu,kde to je.

jooo-teď mě napadlo-erg ventil jsi kontroloval??nebo ho máš zaslepený??ten taky může dělat paseku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo.přesně ten ;)

je to ventil,který v určitém režimu jízdy propouští část výfukových plynů zpět do sání.kvůli snížení emisí.pokud je ventil vadný-propouští pořád a auto špatně jede.není problém ho úplně vyřadit.prohledej fórum,už se to tady řešilo mockrát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.