Sign in to follow this  
Followers 0
buban

ceny 405

16 posts in this topic

muzete mi prosim poradit,kde se dnes pohybuji ceny ctyristapetek v nafte? uvazuji o koupi a mam v hledacku kombika 1.8grdt r.v.90 a kombika 1.9 gld r.v93 za toho starsiho chteji 24000 a toho novejsiho 30000 ani jednoho jsem nevidel nazivo,na fotkach vypadaji oba slusne. Jde mi ale spis o to,jak si ty ceny stoji a nakolik se mam snazit je po prohlidce auta jeste pripadne srazet. dekuju za odpovedi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doporučuju spíš preferovat ten novější kousek, i když takhle od boku se opravdu blbě střílí. JInak 30 tKč za kombík NEW model v naftě je docela slušná price, pokud teda bude v dobrém stavu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a u toho starsiho je ta cena taky adekvatni,kdyz bychom mluvili o slusnem kousku? a ma cenu vubec o nem premyslet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je dle mého názoru v poho, ale záleží na stavu, že jo ... Já osobně bych svojí 405 (bývalou) 1,9D 1995 pod 40tisíc neprodal... Prostě na ni zajeď kouknout a jestli bude ta z 93tího v "relativní" pohodě a bude se Ti líbit, tak bych ji za 30 vzal ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně jak říká neon. Přijel bych to omrknout, poslechl si nápravy/tlumiče, zaměřil se trochu i na stav tachometru (ikdyž, tomu se věřit z cizí ruky nedá) a jestli je to nový model za 30 tis, tak bych to vzal ;) Ty 405ky vydrží (krom náprav snad....fňuk mé levé zadní kolo hh) opravdu hodně - za 30 tis a navíc kombíka, co více si přát - a když nad tím přemýšlím, za ty prachy nic pohodlnějšího a prostornějšího stejně neseženeš, což myslím samozřejmě jako majitel 405ky jen a jen dobře ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen tak trosku sonduju co a jak. Premyslim ze vymenim svoji 405 SRI 1.9 80KW r.v 90 za nakyho naftacka asik taky 405tku pac ten prostor a pohodlnost je bomba.Najezdim mraky kilometru tak kazdej litr na spotrebe dolu udela pekne hromadku penizku tak by me zajimalo kolik za to muzu chtit.Ma to nalitano 100 tis. Dovezenej byl z Holandska. Mam udelanou generalku hlavy,tesneni pod hlavou,novej rozvodak,chladici kapalina,termostat,cidlo teploty,klinak,filtr a takovy klasicky veci,manzety na predni naprave,zapalovaci kabely+svicky.Je dva mesice po GO zadní nápravy a výměně zadních tlumičů,nové přední kotouče a trubičky na zadek,kompletni spojka ...atd....atd :D Ma to elektricky vokna na predku,posilovac rizeni,vyhrivany zrcatka,elektrickej sibr,záves,stavitelnej volant,viskove nastavitelny sedadlo ridice.Mam k tomu aji pěknej ladáček.Plus letni kola a naka muzika 6 repro + subáček.Tak kolik bych tak mohl chtit? V opravách mám skoro 30 tis ke vsemu doklady. Vsechno delany během posledniho pul roku co ho mam :) Nebo mě někdo poradte jak stlacit spotrebu pod 7,5 litru bez toho aniž bych se nechal táhnout :D a nechám si ho pač jinak sem s nim nadmíru spokojenej.

[upravil dne 18.12.2007 goodfeel]

[upravil dne 18.12.2007 goodfeel]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta nafta zere malo, ale malo jede. kdyz jsem presedl z 143 kW scorpia do 51 kW 405, tak jsem se malem ..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 goodfeel : Stačí ten benzíňák prostě krotit a nesnažit se samovolně nasrat/vyburcovat lidma okolo. V obci jezdi 50 na 4 nebo 5 stupeň (komu klepaj ventily tak ať si je seřídí nebo nevím - mám najeto 197tis km na 405 a sežízeny za život nebyly ani jednou, a to mám prakticky servisní knížku a hydroštely to nejsou - a, JEDE TO :-) , dojížděj na rychlost či neutrál a tak taky brzdi - mimo obec jezdi 80-90 (ani né míň, ani né víc) km/h , zkus omrknout jak jsi na tom s otáčkama (já občas normálně řadím 1-3-5 a nemám pocit, že bych se cítil jako debil, ikdyž to někteří tvrdí ...) atd. Samozřejmě v autě sedím hlavně sám a nepředjíždím apod. Kola normálky 14" co tam patří , gumy 185/60 , žádné 2xx na 15+ liťasech .... mno, prostě si přečti "jak na spotřebu" , je toho na netu plno, ikdyž je to "trapný" a taky se mi nechtělo, jako "chudý" student jsem si spotřebu z těch +- 8l/100km na těch 5-7 ubral ... a pokud se tím budeš držet (ikdyž se to málo kdy povede dodržet), uvidíš změnu. Známý s 2.0i (žádnej fujdiesel) 406 2001 jezdí za 6,8l/100km - tomu to i ukazuje palubní PC a jezdí identicky jak já (jsem to odkoukal hh).

*Pokud jsi s autem nadmiru spokojen, jak rikas, zkus mu taky občas těch 120 koníčků nechat odpočinout ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 goodfeel: připojuji se k Sektorovi. Protože když prodáš a koupíš a dáš tomu "vstupní péči" tak proděláš nějakých 30 až 40 tisíc a to je daleko víc, než jsi schopen ušetřit na rozdílu nafta/benzín.

PS: 100 t. km a generálka hlavy, nová spojka??? Tady něco nesedí. Spojka odchází tak po 250 až 350 t., motor při skutečných 100 t. je ještě zánovní.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buban: Každopádně se nenechej do ničeho naverbovat. V klidu s někým vyber a prohlédni.

Prohlédni si inzeráty např. na Annonci ať vidíš ty ceny.

Stále ještě to nejsou ojedinělé kousky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu koupit nic za 100, idealka by byla neco kolem pade po repasy napravy aby clovek mel aspon tohleto zkrku.

Spojka byla jeste v celkem pohode jako neklouzalo to a nic,talir jak novej ale nesla nejlip jak u novejsich aut tak kdyz sem mel vyndanej motor venku tak uz sem ju celou udelal.No na hlave sem delal novy simerinky na ventilech a sedla ventilu.Tatka to dela kazdej den v praci tak to bylo spis kdyz uz to bylo rozdelany aby bylo udelany co nejvic a nemuselo se na to cas sahat.

2 Sektor : najezdim kazdej den cca 150 km (nesouvisle) a muzu delat co delat (jezdim furt kolem tech 80-90 jak pises a dodrzuju predpisy, v obci na 4 tocim 1700ot(pod 1500 už kucká), takze myslim že pro malou spotrebu delam co mužu ) a stejnak se pod 10 nedostanu. Jel sem dalku 300 km tam a pak z5 na konci leta a byl sem na 8,9 coz pri rychlosti 90 a prazdnym aute je teda hafo. To si rikam ze stli to nemam radeji prohanet a uživat si tu silu motoru za stejnou spotrebu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazdar neviem ti presne povedat ide hlavne o to v akom je stave auto ale viem že som pre časom predal moju 405srd Turbo 1.8 MI16 vybava v elektrike predok po vymene rozvodou a všetkych remenou aj čapou so zimnymi gumami na diskou 6repro + subwofer 300Watt emisie a stk do 2009 za podla mna dobru cenu 35.000,-sk tak možno ti to poslužoi ako meritko :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak abych to tema nejak uzavrel,nakonec ani jeden vuz z puvodniho prispevku neprosel,ten starsi byl fuc a nebylo co resit a mladsi byl sikovne nafoceny,ale skutecnost malinko neodpovidala- co dil to jiny odstin barvy,po nastartovani se vyvalila modra oblaka dymu a ani po 10 min se kourivost nesnizila,navic beh motoru nebyl zrovna plynuly,no a pri dukladnejsi prohlidce se ukazalo,ze byla na aute menena strecha,ackoli vuz byl inzerovany jako nehavarovany,takze tim muj zajem koncil. Nakonec ma volba padla na sedanek 1.9 GRD ´90 cena se nakonec srazila na 22tis. a zatim jsem spokojeny,jen jeste doladuju nejake ty musky,ktere predchozimu majiteli nevadily,ale me stvou. Diky vsem za nazory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.