cotiofan

kupa 306 1,8

16 posts in this topic

Slyšel jsem, že právě ty 1,8 benzín docela hamají olej.Ale nemohu to posoudit z vlastní zkušenosti.Jen jsem to slyšel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě to neveme taky ani kapku.když sem ho měnil tak sem nalil přesně na horní rysku a už mám nalítáno 18 tis a je tam pořád stejně.vyměnim ho až na jaře.spíš si pohlídej silentbloky na obou nápravách

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to taky nebere nic a to ho točim jako čuně :mad: Jen prekontruluj aby nebyl bořenej(známý místa) a hodně štěstí při výběru :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak píší ostatní..olej bez sebemenší ztráty od výměny po výměnu:super

2 Medion: není 18 tis. moc? doporučení výrobce pro výměnu je 15 tis. (já měním při zhruba 12 tis. - podle toho jak to vyjde)

jinak asi jediná věc, co hamá je benzín..není to zrovna nejúspornější motor..na druhou stranu, když jezdíš ostře, tak je spousta aut, která by toho sežrala víc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na muj vkus si docela vezmou stavu.. je to sice vyhodny objem vuci povinnemu ruceni ale to uz bych radeji sahnul po 2.0 pokud si chci zajezdit nebo 1.6 pokud jedu na spotrebu (pokud se bavime o benzinu).. me osobne ta motorizace moc nesedi..

V podstate to same bych mohl rict i u 1.4 kde bych radeji sahnul po 1.6 ovsem tam vyhazi vsechno lip (povinne.. vykon a spotreba)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám na něj víc nalítaný ale nechce se mi válet pod autem teď když neni zrovna nejteplejc a všude samí bahno.a jeden dotaz jak nebo kudy dostáváte ven filtr?je tam tak debilně zastrčenej.dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Medion: no kdybych měl měnit olej jen tehdy, kdy se mi chce válet pod autem, tak mám už dávno zadřenej motor..jinak ten filtr je tam fakt debilně..v podstatě to jde jen ve dvou lidech, protože nástavec tam v podstatě nejdde strčit nebo jej aspoň musí druhá osoba přidržovat (jeden člověk zvrchu kolem chladiče a druhej zespoda)..na tom mým chladiči už to taky párkrát zchytalo žebrování:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

to já bych tam vlezl hned,ale bohužel nemám kde.a v blátě se mi fakt nechce válet.do jara to vydrží.možná se na to dostanu dřív jestli ukecám skoro tchána aby mě pustil do firemní garaže.ven ho dostanu v klidu-vrazim do něj šroubovák a je to ale pak ho dotáhnout když neni kudy.je to boj noo.ale dá se to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chuck11:Bohužel přímo v Peugeotu.Nicméně čtu, že realita je jiná, takže se všem majitelům této motorizace tak trochu omlouvám...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mužu potvrdit, ta moje taky olej nežere, vyměňuju po 10 až 12 000km, má nalítáno 150 000km, spotřeba benzínu je 6,5 až 9l podle stylu jízdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě olej taky nebere..... Jinak stou spotřebou to taky není zas tak žhave zalží na stylu jizdy...... Dá se jet za deset litru ale i za sedm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám nalítáno 160000 tkm a olej nežere:potlesk.Nedám dopustit na 1,8-16v naložíš to plné lidí a jedeš jak chlap bez vytáčení.V budoucnu nechci jiný obsah motoru.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MartinR

Slyšel jsem, že právě ty 1,8 benzín docela hamají olej.Ale nemohu to posoudit z vlastní zkušenosti.Jen jsem to slyšel.

To si slyšel kde:grrnežere ani nikde neteče aspoň u mne a kamarád to samé a to má nalítáno o sto táců víc než já.To si se dostal asi k ňákýmu zrasovanýmu motoru:D

[upravil dne 29.12.2007 subin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.