Radek Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Muj P405 1,9TD vzdycky startoval perfektne, ze dne na den zacal startovat tak, ze motor naskocil okamzite, jako driv, ale asi 10 sekund bezel jakoby na 3 valce. Vymenil jsem zhavice - jeden byl vadny- motor porad chyta okamzite, ale casto hned zas zdechne a po druhem nastartovani bezi 10sekund na hrane zdechnuti, jako by vsechny valce jely tak nejak na pul a az pak se rozbehne normalne. Kde mam hledat chybu? Vstrikovace? Tlaky (tesneni pod hlavou)? nebo ty nove zhavice (bosch,stejny typ jako predtim)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 A problem s naftou? nepada ti nafta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 tatovi padala nafta na naftove pumpe jak je na filtru, dal jinou a chyta zase paradne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 9. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 rano vyzkousim. pred nastartovanim napumpuju a uvidim, jestli bude start bez problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 10. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2007 naftou to asi nebude. nejaky dalsi tip? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 10. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2007 a co ten automatický sytič???kontroloval jsi ho?? to by mohlo být ono.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 10. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2007 Původně zaslal: klumir a co ten automatický sytič???kontroloval jsi ho?? to by mohlo být ono.... Mě nefunguje a i při -15°C nastartuju a motor točí cca 650 ot/min a drží bez problémů. Tipoval bych to na vstřiky;) Nekolísají teplému motoru trošku otáčky, "nezakopává" motor na volnoběh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 11. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 krome tech prvnich deseti sekund, kdy se motor pomalu dava dohromady, slape vsechno jak hodinky. vstriky se chystam zkontrolovat. motor se takto ztuha rozbiha od okamziku, kdy se menily zhavky, premyslim, jestli se s necim lehce nepohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 11. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 Jak jsou staré přepadové hadičky? Jestli byly staré a ztvrdlé, tak se manipulací se žhavkami mohla nějaká narušit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 12. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 hadicky proverim, ale zacinam mit podezreni na pootocene cerpadlo. kdyz se demontuje zhavka na prvnim valci, vadi tomu cerpadlo? musi se s nim pohnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Původně zaslal: Radek hadicky proverim, ale zacinam mit podezreni na pootocene cerpadlo. kdyz se demontuje zhavka na prvnim valci, vadi tomu cerpadlo? musi se s nim pohnout? Ne, na čerpadlo se vůbec sahat nemusí, ale je třeba mít odpovídající klíč (vyhnuté očko), a šikovné prsty. Jestli někdo kvůli výměně žhavky pootáčí čerpadlem, tak je slušně řečeno pako, tím se dá dost pos*at. Ale pokud někdo čerpadlo povolil, mělo by to na něm být vidět (hlavy matic, stopa po pootočení na držáku). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.