invalida Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 mám problém s často praskajícími žárovkami a proto že mi to začíná vadit a leze to dost do peněz chtěl bych tam vřadit odpor který by mi snížil napětí k těm 12 v co je psáno na žárovce.Napětí na baterce mám 14.3 voltu což je asi normální ják jsem se tu dočetl.V hledání jsem nic nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 to nebude napětím!spíš zkus zmněnit výrobce žárovek a případně i postup výmněny,stačí ji lehce umastit a praskne velice rychle:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
invalida Odesláno 9. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 žárovky používám wúrth a to že je nesmím chytit za sklo mě učili už v prváku na učnáku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 tak se tak nečerti:mad:zkus zmněnit výrobce a uvidíš.Já jezdím osram a nemám problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Původně zaslal: invalida mám problém s často praskajícími žárovkami a proto že mi to začíná vadit a leze to dost do peněz chtěl bych tam vřadit odpor který by mi snížil napětí k těm 12 v co je psáno na žárovce.Napětí na baterce mám 14.3 voltu což je asi normální ják jsem se tu dočetl.V hledání jsem nic nenašel 14,3 je dost max by mělo být 13,9 , jiné žarovky nepraskají?mrkni na ukostření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
invalida Odesláno 9. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Kde mám tu kostru hledat prosím pěkně.Já se v té elektrice fakt moc nevyznám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Původně zaslal: invalida Kde mám tu kostru hledat prosím pěkně.Já se v té elektrice fakt moc nevyznám takhle zhlavy netušim chce to jit po kabelu od baterky a od svazku od svetel ale melo by to byt nekde na nosniku karoserie u baterky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21Grams Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Ked uz tak nie odpor, ale reguláror na 12, s vyhladzovacím kondenzátorom, a mas tam 12V jak pribitych;) len to musi byt dost dobre dimenzovane, tecu tam celkom slusne prudy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Původně zaslal: 21Grams Ked uz tak nie odpor, ale reguláror na 12, s vyhladzovacím kondenzátorom, a mas tam 12V jak pribitych;) len to musi byt dost dobre dimenzovane, tecu tam celkom slusne prudy presne tak, kup si stabilizator 7812 s dostatecnym proudovym odberem, a neni problem, chladič, a máš 12V čistejch ani nepotrebujes kondenzator, pro zarovku by to stačilo takhle... jenp ozor na ten proud je celkem dosti velkej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Slyšel jsem, že se dělají i H7 s prodlouženou životností, je prý jsou o něco dražší - slyšel jste někdo něco konkrétnějšího??? Zatím je to ve fázi "Jedna paní povídala", chtěl bych zjistit víc informací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Původně zaslal: Medvěd Slyšel jsem, že se dělají i H7 s prodlouženou životností, je prý jsou o něco dražší - slyšel jste někdo něco konkrétnějšího??? Zatím je to ve fázi "Jedna paní povídala", chtěl bych zjistit víc informací jukni sem : http://www.autozarovky-philips.cz/index.asp?menu=962&record=4459 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 No ve škodovce jsem míval nějaký obyč žárovky H4, praskaly tak po pul roce, pak jsem koupil na doporučení prodavače Tungsram s 30% svítivosti navíc a od ty doby jsem 4 roky neměnil žárovky, pak šlo auto do světa a věřím že ty žárovky tam svítěj dodnes. Jinak ve 406 mám Eufab gold už přes rok a jsou zatím v pohodě, je teda fakt že jezdím méně, ale po zkušenostech se žárovkama za pár šupů vím že už bych dávno měnil obě potkávací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Původně zaslal: subin to nebude napětím!spíš zkus zmněnit výrobce žárovek a případně i postup výmněny,stačí ji lehce umastit a praskne velice rychle:) To nebude výrobcem, ale naopak, bude to tím napětím. Současná auta mají elektrické rozvody dimenzované na co nejmenší ztrátu napětí při provozu, takže 14.3 V je poměrně dost a pálí to žárovky. Většinou se to řeší dostatečně dimenzovaným předřadným odporem (často ve formě diody, nebo série diod), který zajistí snížení napětí na mnohem přijatejnějších 13 - 13,5 V, kde ty žárovky vydrží čtyřikrát tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Původně zaslal: Fakir Původně zaslal: subin to nebude napětím!spíš zkus zmněnit výrobce žárovek a případně i postup výmněny,stačí ji lehce umastit a praskne velice rychle:) To nebude výrobcem, ale naopak, bude to tím napětím. Současná auta mají elektrické rozvody dimenzované na co nejmenší ztrátu napětí při provozu, takže 14.3 V je poměrně dost a pálí to žárovky. Většinou se to řeší dostatečně dimenzovaným předřadným odporem (často ve formě diody, nebo série diod), který zajistí snížení napětí na mnohem přijatejnějších 13 - 13,5 V, kde ty žárovky vydrží čtyřikrát tolik. Jj presne tak didoda by pomohla lebo na nej vznika ubytok napetia cca 0,7V takze urcite dioda. Lebo som tu cital ze niekto radi stabilizator 7812 ale asi by sa dlho nahladal. Lebo ked ma ziarovka 55W/12V tak prudovy odber mas cca 4,5A. Najjednoducsi sposob dioda, respektive 2 diody do serie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Měním žárovky jednou za dva měsíce nebo po cca 5 tis km prasknou, takže už mi to ani nějak nepřijde... ale začíná mě to taky docela srát... naštěstí je vždy vezmou na reklamaci... zkoušel jsem různé výrobce a efekt stejný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Původně zaslal: Peto670 Původně zaslal: Fakir Původně zaslal: subin ...velice rychle:) ....tolik. Jj presne tak didoda by pomohla lebo na nej vznika ubytok napetia cca 0,7V takze urcite dioda. Lebo som tu cital ze niekto radi stabilizator 7812 ale asi by sa dlho nahladal. Lebo ked ma ziarovka 55W/12V tak prudovy odber mas cca 4,5A. Najjednoducsi sposob dioda, respektive 2 diody do serie. to je pravda diody sou jednodussi, u stabilizatoru bude pěkně topit a cena bude taky horší při takovymhle výkonu... v motorce mi praskaly taky a servis jeste v zaruce takze zadáčo tam dal předřadný diody a je to ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Moc se omlouvám sem asi jedinej,kterej měl problém se žárovkama od jednoho výrobce:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Původně zaslal: Jirkap Měním žárovky jednou za dva měsíce nebo po cca 5 tis km prasknou, takže už mi to ani nějak nepřijde... ale začíná mě to taky docela srát... naštěstí je vždy vezmou na reklamaci... zkoušel jsem různé výrobce a efekt stejný... jak to myslíš s tou reklamací ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
invalida Odesláno 9. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Jsem v té elektrice slabší tak se nedivte otázce.Ta dioda by m ěla být na každou žárovku na živej pol zvlášt nebo jak?Ty žárovky jsou 4 takže diody taky 4?Nebo stačí jedna na přívod ke světlum pokud teda světla mají jeden hlavní přívod který se pak dělí na každý světlo a žárovku zvlášt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Původně zaslal: invalida Jsem v té elektrice slabší tak se nedivte otázce.Ta dioda by m ěla být na každou žárovku na živej pol zvlášt nebo jak?Ty žárovky jsou 4 takže diody taky 4?Nebo stačí jedna na přívod ke světlum pokud teda světla mají jeden hlavní přívod který se pak dělí na každý světlo a žárovku zvlášt? zalezi na tom co se tam nacpe za diody ale lepčí by bylo kazda zarovka jednu, když sečeteš proud všech žirovek do hromady bylo by to c elkem dost, lepší je před každou dát zvlast bylo by to jednoduchy, jestli mas nejakyho kamose nebo jestli to budes delat ty jak chces, na to moc znalosti potrebovat nebudeš.. důležitá je polarita... správně +/- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.