Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

jak šel čas 306


vendelinek

Recommended Posts

JAK ŠEL ČAS

1993: Na jaře představení modelu jako nástupce typu 309. Tří či pětidvéřových hatchback, osmiventilové zážehové motory - 1,4 l (55 kW), nebo 1,6 l (65 kW) či 1,8 l (74 kW). Na podzim vznětové motory o objemu 1,9 litru - atmosférický s výkonem 47 kW a přeplňovaný o výkonu 66 kW.

1994: Nové zážehové čtyřválce 1,1 l (44 kW) a 2,0 l (89 kW). Nové karosářské varianty - Cabrio a čtyřdveřový sedan. „Ostré" varianty třídveřového hatchbacku označené XSi (s motorem 2,0 l 8V o výkonu 90 kW) a S16 (s motorem 2,0 l 16V o výkonu 120 kW).

1996: Motor o objemu 1,6 l (65 kW) pro kabriolet. Ostrá verze S16 dostala šestistupňovou převodovku.

1997: Face-lift - světlomety s čirou optikou, osmiventilový motor 2,0i byl nahrazen 16V (98 kW), varianta XSi byla vypuštěna z nabídky, nově přibylo praktické kombi Break. Výkon motoru 1,9 D zvýšen na 50 kW.

1998: Nejsportovnější varianta 306 Rallye (v podstatě S16 se sníženou hmotností).

1999: Ukončení výroby 306 Rallye. Zbrusu nový turbodiesel 2,0 HDI s přímým vstřikováním Common-Rail o výkonu 66 kW.

2000: Nahrazení motoru 1,8i 8V (74 kW) 16V agregátem téhož objemu s výkonem 81 kW. Vyřazení varianty S16 z nabídky. Pro poslední modelový rok byla vylepšena výbava, do standardu většiny verzí se dostalo ABS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...