Sign in to follow this  
Followers 0
Tornado

Piskani zadnich brzd

9 posts in this topic

Asi posledni 2 mesice se mi stava, ze mi pri brzdeni piskaji zadni bubnove brzdy. Dal jsem dolu bubny a steteckem ocistil prach, ale moc to nepomohlo. Zatim mi bylo porazeno, ze mam vzit pakny a bubny smirkovym papirem, ze se na nich vytvori "sklovina" a pak to piska. Mate nekdo jeste dalsi tip cos tim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak uz mam obrouseno a zda se byt problem odstranen. Ale co me ten mechanik jeste poradil bylo podivat se pod gumicky brzdovych valecku. Na prave strane byla na obouch stranach pod gumickama brzdovka, na leve jen na jedne strane (pouze pod gumickama). Dival se mi na to i soused a rikal, ze by bylo uz vhodny valecky vymenit. Na netu maji dva druhy. S regulatorem bendix a bez regulatoru. Ktery tedy koupit? ABS nemam a nynejsi valecky jsou znacky BOSCH..

Pakny maji asi tak 3mm oblozeni, na leve strane jsem si vsimnul ze jedna je trochu vice sjeta nez ta druha, je treba je taky menit? A je nutny nechat stocit bubny, kdyz jsou "vydrene" tam max 1mm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

když už je brzdovka v manžetkách-každopádně prasátka vyměnit.

a jestli tam je regulátor poznáš buď tak,že je rozebereš-což asi nechceš,nebo podle tvaru toho válečku-ten s regulátorem má díru ve štítu šišatou a bez kulatou,nebo opačně,nebo tak nějak.prostě to jde na pohled poznat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A k cemu ten regulator vubec slouzi? Jaksi o nem nemuzu najit zadny informace (nebo blbe hledam). Na servis boxu jsem si ty valecky podle cisla VIN nasel, ale neni tam informace jestli regulator maji nebo ne. Jedna se o dily 4402C1 a 4402C2 - nemel by jste nekdo o techto dilech nejake informace?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já si s válečkama prožil taky svoje. Koupil jsem podle katalogu v bennexu a pak jsem zjistil při motáži že to není on. Naštěstí ho vyměnili. Jinak si pohlídej i jakým závitem je to připojený. Jsou 2 druhy. Průměr teď z hlavy nenapíšu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a teče to z tech manžet ven? co vím tak když zatuhávaj prasátka tak se leje trošku brzdovky pod manžetu aby byly namazané i z druhé strany :myslim

aby jsi to případně neměnil zbytečně...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vypadalo to ze to z manzet ven neteklo, nebo aspon sem si zadne kapaliny v prostoru bubnu nevsimnul. Ale dnes brzdy opet lehce sem tam piskaly. No a jelikoz jak Dave_k pise ze je vice druhu, tak jsem se dnes stavil za servisakem a necham to vymenit u nej (objedna oba typy a co nepouzije vrati). Necham na nej posoudit i pakny a kdyz uz v tech brdach bude tak necham vymenit i predni kotouce ( je na nich uz drazka z kazde strany tak priblizne 1mm urcite).

Jinak teda vsem diky za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Tornado

A k cemu ten regulator vubec slouzi? Jaksi o nem nemuzu najit zadny informace (nebo blbe hledam). Na servis boxu jsem si ty valecky podle cisla VIN nasel, ale neni tam informace jestli regulator maji nebo ne. Jedna se o dily 4402C1 a 4402C2 - nemel by jste nekdo o techto dilech nejake informace?

je to regulátor brzného účinku.slouží k tomu,aby se ti při intenzivním brždění nezablokovaly zadní kola.prostě v určitých režimech brždění částečně omezuje tlak ve válečcích.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.