Sign in to follow this  
Followers 0
RychJ-1

Pokles napětí ?

5 posts in this topic

Tak jsem si včera všimnul, když jsem stál na parkovišti s nastartovaným motorem, že když otočím volantem do leva, nebo do prava tak pohasnou světla a po chvilce se zase rozsvítí na plný výkon, je to tak půl sekundy.Ten pokles nastana když zabere servo... Ale ten pokles je docela výrazný, řekl bych 50% svítivosti...

Za jízdy jsem si toho nevšiml, nebo spíš nebyla možnost...

Dělám vám to taky,nebo je to nějaká ta závadička...:myslim

[upravil dne 6/12/07 RychJ-1]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim , zatim sem si nevšim.

Ale mám takový pocit, že celá síť je v 307mičce nestabilizovaná a nestabilní :)

Servo je plně elektrický, vydává pořád jakési prapodivné zvuky - pořád sem si na to nezvyk. Od volantu je slyšet jakési pískání neboco - no nejspíš banda francouzkých skříktů si tam pohvyzduje.

Ale řek bych, že je to zcela normální. seděl sem i v Meganu a tam to dělá to samé, navíc má řízení ještě jakési zpoždění neboco, tak má člověk pocit, jako by hrál počítačovou hru - zezačátku vcelku nepříjemný.

jinak alternátor dodává šťávu v závislosti na otáčkách. Takže při volnoběhu se klidně může stát, že budou poblikávat světla. Na závadu bych to neviděl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně to nedělá. Možná mají novější modely lépe udělanou elektriku, možná je to tím, že altík a baterka jsou zánovní. Jediné pohasnutí (o cca 10%) jsem si všimnul, když jsem se rozjížděl a nějak jsem neodhadl spojku a otáčky šly pod volnoběžné.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: RychJ-1

Tak jsem si včera všimnul, když jsem stál na parkovišti s nastartovaným motorem, že když otočím volantem do leva, nebo do prava tak pohasnou světla a po chvilce se zase rozsvítí na plný výkon, je to tak půl sekundy.Ten pokles nastana když zabere servo... Ale ten pokles je docela výrazný, řekl bych 50% svítivosti...

Za jízdy jsem si toho nevšiml, nebo spíš nebyla možnost...

Dělám vám to taky,nebo je to nějaká ta závadička...:myslim

[upravil dne 6/12/07 RychJ-1]

servo je plno elektricke......je to normalne...robi to.....

pri zatazeni serva ti jemne poklesne napatie v celom systeme....to servo ma odber ako svina......

mne to tiez robi, absolute nevsimam....ale robi to len na volnobehu,kym alternator nevyraba dostatocny prud....nad urcitimi otackami sa to vyreguluje a uz to tam neni.....

Je to teda sposobene vysokym odberom servo motoru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasna, díky za názory,myslel jsem si to,ale přeci jen je člověk klidnější,když mu to někdo potvrdí...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.