Lubos77 Odesláno 5. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2007 Ahojte, uz som sa to pytal v rubrike servis, ale nikto mi na to neodpovedal. Preluskal som vsetky strany a nikde som sa to nedocital. Takze: - niekedy pri vyradeni rychlosti na neutral spadnu volnobezne otacky asi na 500-600 ot/min a za par sekund sa vratia na normal. V lete pri zapnutej klime mi to 2 krat zdochlo. Filtre menim pravidelne, naftu Shell diesel extra, alebo V-power diesel.. takze v tom nevidim problem. Motor ma cca 155000km, nedymi, na volnobehu po zahriati ide pekne potichu -takze vstrekmi to snad nebude. Poradi niekto, co to moze robit ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domikra Odesláno 5. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2007 zkus natankovať normalnu naftu,ani ta najlepšia nemusí byť dobrá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos77 Odesláno 5. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2007 skusal som uz hociaku, naftou to asi nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domikra Odesláno 5. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2007 a čo sviečky,už si menil,ale teraz važne može to býť niekde volný kabel alebo zaoxidované kontakty,alebo nikde predrený kabel,s diezlom moc zkusenistí nemám,iba čo ma napada popri benziňaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterG Odesláno 6. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2007 turbodiesel nema sviecky. ale bohuzial poradit neviem. ked mas filtre ok, skus ci netaha niekde falosny vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pysta1 Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Pre istotu to daj na diagnostiku. Síce to niečo stojí, ale svety sú to neni. A budeš mať istotu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Diesel a svíčky.To je zajímavá kombinace.Ještě že je Silvestr:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidf Odesláno 1. leden 2008 Sdílet Odesláno 1. leden 2008 Píšeš,že měníš filtry pravidelně a co palivový??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Takže právě totéž řeším u sebe, má totiž úplně stejný problém Co mě napadlo: 1. potenciometr plynu - zkusit s nim zahybat, když zrovna otáčky zlobí, příp. rozebrat pročistit 2. Váha vzduchu - zkusit vyčistit, jestli to pomůže 3. EGR ventil - může zlobit, zkusit vyčistit, nebo rovnou zaslepit 4. Čidlo teploty motoru - to už doma asi neozkoušíš 5. Klapka v sání - údajně to může dělat, ale já jí u mě nějak nenašel 6. Vstřiky - asi nejhorší varianta, používáš aditivum? jestli ne zkus ho Mě to dělalo to samé, prostě otáčky klesají víc než by měli, více méně bez ohledu na teplotu prostředí nebo motoru. Aktuálně, když sem to začal řešit, tak se asi auto leklo, že bych se v něm měl hrabat a najednou to přestalo dělat Uvidim, jestli se to ještě objeví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos77 Odesláno 2. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Filtre menim pravidelne, samozrejme aj palivovy, tankujem V-power diesel, pripadne Diesel extra a do toho si pridavam aditivum (Castrol DTM) Najlepsie asi bude, ked najprv zajdem na diagnostiku a potom tie ostatne vypisane veci.... Vsimol som si este jednu vec, ked je motor studeny, tak volnobeh mierne kolise okolo normalu, je to citit a aj vidiet na otackomeri. Ked sa dostane na 70 stupnov, tak akoby sa prepol na nejaky iny rezim, prebliknu svetla, akoby pustil do ziaroviek ale 20 voltov, lebo svetla silno prebliknu ale na pol sekundy a potom uz je volnobeh v poriadku a nekolise. To spadnutie na cca 500 je ale nezavisle na teplote motora a robi to h ned po vyradeni rychlosti, tak neviem. Vstrekmi to snad nebude, ked odchadzaju vstreky, tak motor viacej klepe a dymi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos77 Odesláno 2. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Vsimol som si, ze mas pisany chip ... nie su ziadne problemy so spojkou, homokinetakmi a tak ??? Na aky vykon to mas chipnute ?? Este co sa tyka tych 6 odpovedi, ako je najlepsie vycistit vahu vzduchu ?? Myslel som, ze ked odchadza vaha, tak sa to prejavuje na vykone... Potencimeter by nemal byt problem precistit, ale vahu neviem ako... ? EGR ventil by mal zasa blbnut pri pridavani plynu alebo nie.. ? Ale aj tak velmi dakujem za odpovede, urcite niektore veci skusim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Co se týče chipu, tak vše v pohodě, žádný problém s tím nebyl, mělo by tam být cca 120 koniků, dělal mi to Vector tady z peugeotclubu. Ale mám s tim naježděno teprve asi 10 000 km. Zajímavý je, že sem původně počítal s tím, že už tak dost načatou spojku po předchozím majiteli to oddělá, ale jezdím na ní dodnes Už si sice opravdu žádá o výměnu, ale chipem to určitě neni čištění váhy vzduchu je nejlépe popsáno zde: http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2006070001 neni to úplně to samý, ale hodně podobný EGR může blbnout kdykoliv, podle mýho názoru by se mohl třeba špatně zavírat a takhle působit problémy při volnoběhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.