Milan407 Odesláno 5. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2007 Peugeot se chlubí, že všechny jeho naftové motory mají filtr FAP, tak jsem ho i koupil údajně s FAP filtrem. Na Serviceboxu jsem ke svému VIN našel toto: Motor TURBO DIESEL DW10BTED4 BEZ FILTRU FAP Palivo NAFTA Emisní předpis (motor) ODST EMISÍ EU 2000 (MOTOR) Motor (typ) MOTOR TYP EW/DW Chlazení oleje VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE MOTORU Ohřev okruhu odvodu plynů z klikové skříně BEZ ŽHAVENÍ OKRUHU Změna výkonu (motor) STANDARDNÍ VÝKON Palubní diagnostický systém EOBD AUTODIAGNOSTIKA "EOBD" Zařízení na snížení emisí ve výfukových plynech RECIRKULACE VÝFUKOVÝCH PLYNŮ "EGR" Technický emisní předpis vozidla TECHNICKÉ ODSTRAŇOVÁNÍ EMISÍ VOZIDLO L4 Filtr pevných částic BEZ PRACHOVÉHO FILTRU Ventilátor 1 ELEKTRONICKÝ VENTILÁTOR S INTEGR OVLÁDÁNÍM 150 W Přidružená varianta vstřikování SIEMENS ASSEMBLY Jak vizuálně poznám, že v autě je FAP? (ne že by na tom zas tak záleželo, to jenom pro pořádek, nejsem příznivec zelených Khmerů) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milne Odesláno 5. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2007 Co to je za motor a jakej rok výroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan407 Odesláno 6. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2007 Motor je 2.0 HDI, tady jsou další údaje ze Serviceboxu: Sériové výrobní číslo motoru 10 DYTJ 4069893 Sériové výrobní číslo převodovky 20 MB02 0272814 Všeobecné informace Druh výrobku OSOBNÍ VOZIDLO Obchodní značka / typ orgánu PEUGEOT Modelová řada 407 Typ karoserie KOMBI 5-DVEŘOVÝ Úroveň výbavy HS PACK Motor TURBO DIESEL DW10BTED4 BEZ FILTRU FAP Převodové ústrojí MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 6 Modelový rok MR 2004 Typ laku LAK METALICKÝ LESKLÝ Barva karoserie LAK MODRÝ CHINE Typ vnitřního vybavení/obložení VELUR FANGORN + TABRE "RQ" Barva čalounění "FY" Převodovka (technické údaje) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA ML6 CL Motor (typ) MOTOR TYP EW/DW Přidružená varianta vstřikování SIEMENS ASSEMBLY Různé Základní koncepce (CS) ČESKÁ REPUBLIKA Kritéria variací, cílová klientela STANDARD Atmosféra NORMÁLNÍ OVZDUŠÍ Strana řidiče (místo řidiče) ŘÍZENÍ VLEVO Jízda ŠŤASTNOU CESTU Vnější doplňky VNĚJŠÍ KLIKY + VNĚJŠÍ ZRCÁTKA V BARVĚ KAROSERIE Rozvodná jednotka BSI COMM 2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milne Odesláno 6. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2007 Tak tam bys FAP měl mít. Nemaji ho pouze slabé 1.6ky 66kW, co mám já. Tedy podle manuálu. Ještě to ověřím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 6. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2007 Je to v pořádku i 2,0 HDi 100kw jsou některé bez FAPu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamen22 Odesláno 6. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2007 Nazdar ja len ze ci si tu, pisal som ti spravu ohladne PP Původně zaslal: Milhaus65 Je to v pořádku i 2,0 HDi 100kw jsou některé bez FAPu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 6. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2007 jj už jsem odepsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Jojo je to tak taky mám bez FAP.Pokud ti to píše program podle vin kodu tak je to opravdu tak;) [upravil dne 19.12.07 Zipík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 27. červen 2008 Sdílet Odesláno 27. červen 2008 nazdar, podla tohto mozno usudit ze mam FAP filter pevnych castic?? Motor DIESEL TURBO DW10BTED4 Palivo NAFTOVÉ PALIVO Emisný predpis (motor) ANTI DEPOLLUTION L5 (ENGINE) Motor (typ) EW/DW Chladenie oleja MONTÁŽ VÝMENNÍKA VODY A OLEJA NA MOTORE Ohrev okruhu odvodu plynov z kľukovej skrine BEZ OHRIEVANIA PLYNOVÉHO OKRUHU KRYTU Zmena výkonu (motor) ZNÍŽENÝ VÝKON Palubný diagnostický systém EOBD AUTODIAGNOSTIKA \"EOBD\" Zariadenie na zníženie emisií vo výfukových plynoch RECIRKULÁCIA VÝFUKOVÝCH PLYNOV \"EGR\" Technický emisný predpis vozidla L5 VEHICLE TECHNICAL DEPOLLUTION Filter pevných častíc ČASTICOVÝ FILTER Ventilátor 1 ELEKTRONICKÝ VENTILÁTOR S INTEGROVANÝM OVL 150W Pridružená varianta vstrekovania MONTÁŽ SIEMENS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 27. červen 2008 Sdílet Odesláno 27. červen 2008 Původně zaslal: denoo nazdar, podla tohto mozno usudit ze mam FAP filter pevnych castic?? Motor DIESEL TURBO DW10BTED4 Palivo NAFTOVÉ PALIVO Emisný predpis (motor) ANTI DEPOLLUTION L5 (ENGINE) Motor (typ) EW/DW Chladenie oleja MONTÁŽ VÝMENNÍKA VODY A OLEJA NA MOTORE Ohrev okruhu odvodu plynov z kľukovej skrine BEZ OHRIEVANIA PLYNOVÉHO OKRUHU KRYTU Zmena výkonu (motor) ZNÍŽENÝ VÝKON Palubný diagnostický systém EOBD AUTODIAGNOSTIKA \"EOBD\" Zariadenie na zníženie emisií vo výfukových plynoch RECIRKULÁCIA VÝFUKOVÝCH PLYNOV \"EGR\" Technický emisný predpis vozidla L5 VEHICLE TECHNICAL DEPOLLUTION . Ventilátor 1 ELEKTRONICKÝ VENTILÁTOR S INTEGROVANÝM OVL 150W Pridružená varianta vstrekovania MONTÁŽ SIEMENS Ty asi mít taky nebudeš ,jelikož já ho tam mam a mám to vedený pod položkou ....Katalyzátor KATALYZÁTOR 2 DÍLNÝ S FILTRY POKOV PLATINOU Ty jak tam máš vedeno ....Filter pevných častíc ČASTICOVÝ FILTER.....tak to znamená že tam máš prachovej filtr (kabynovej) .U týto položky já tam mam vedeno........Filtr pevných částic PYLOVÝ FILTR....tak možná že tobě nebude zadržovat pil,pouze prach. [upravil dne 27.6.2008 sekaj] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 27. červen 2008 Sdílet Odesláno 27. červen 2008 takze tam mam klasicky vzduchovy filter , ktory by som mal asi po 130 000 km menit? Nechapem ako to funguje , bavime sa o pelovom filtri ktory je kde umiestneny? [upravil dne 27.6.2008 denoo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 27. červen 2008 Sdílet Odesláno 27. červen 2008 Dobrý den, myslím, že máš FAP podle emisního předpisu L5. Bez FAPu bývá F4. Ještě tam máš napsáno \"L5 vehicle technical depollution\" což by mělo značit že tam je. S jistotou to zjistíš na Service boxu, když zadáš VIN a půjdeš do náhradních dílů a tam ti to ukáže co tam máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 27. červen 2008 Sdílet Odesláno 27. červen 2008 Ještě jsem si všiml, že tam máš snížený výkon. To auto je z venku přivezené? Viděl jsem v autobazarech 407 2.0HDI s výkonem asi 93kW. Ty byly asi z Francie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 27. červen 2008 Sdílet Odesláno 27. červen 2008 Ještě jednou. Teď jsem otevřel diskuzi o EGR ventilu a ty tam vlastně píšeš, že je z F. Takže to asi bude fakt s tím výkonem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 27. červen 2008 Sdílet Odesláno 27. červen 2008 no a co je to ten FAP filter, ako casto ho treba menit , cistit? To je pelovy filter, alebo vzduchovy ? S tymto este nemam skusenosti, tak preto sa pytam. S tym vykonom to je 93 kw , a je z francie ako vravis, neviem preco zo 100 dali na 93 , asi kvoli spotrebe alebo bohvie co, ale vobec mi to nevadi, auto ide super a taha dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 27. červen 2008 Sdílet Odesláno 27. červen 2008 Původně zaslal: denoo no a co je to ten FAP filter, ako casto ho treba menit , cistit? To je pelovy filter, alebo vzduchovy ? S tymto este nemam skusenosti, tak preto sa pytam. S tym vykonom to je 93 kw , a je z francie ako vravis, neviem preco zo 100 dali na 93 , asi kvoli spotrebe alebo bohvie co, ale vobec mi to nevadi, auto ide super a taha dobre. Přečti si toto......http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=3490.........dost už tady o tom bylo popsaný a stačilo by i trošku zaGooglovat . [upravil dne 27.6.2008 sekaj] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 27. červen 2008 Sdílet Odesláno 27. červen 2008 Často snižují výkon kvůli daňovým sazbám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 1. červenec 2008 Sdílet Odesláno 1. červenec 2008 Původně zaslal: denoo no a co je to ten FAP filter, ako casto ho treba menit , cistit? To je pelovy filter, alebo vzduchovy ? S tymto este nemam skusenosti, tak preto sa pytam. Zadej si do vyhledávání FAP a zjistíš vše co potřebuješ vědět. Jinak jestli tam máš FAP zjistíš v servisboxu - třetí odstavec a asi třetí řádek odspodu by mělo být napsané \"Filtr pevných částic PYLOVÝ FILTR\" [upravil dne 1/7/08 Laďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 2. červenec 2008 Sdílet Odesláno 2. červenec 2008 no sak som pisal ze tam mam napisane Filter pevnych castic - casticovy filter , cize nemam FAP , je tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 2. červenec 2008 Sdílet Odesláno 2. červenec 2008 Původně zaslal: denoo no sak som pisal ze tam mam napisane Filter pevnych castic - casticovy filter , cize nemam FAP , je tak? V češtine je tam zlý preklad. Nemá tam byť peľový filter (pylový) čo je v prípade motora samozrejme nerelevantný filter, ale tak ako v slovenčine tam v prípade FAPu má byť to čo uvádzaš, teda FAP máš. Tie preklady sú tam ináč otrasné, treba pozerať v angličtine. Som sa pobavil aj napr. na preklade Jazda DOBRÁ CESTA (sk) Jízda ŠŤASTNOU CESTU (cz) Surface conditions GOOD TERRAIN (en) Samozrejme, že v preklade to má byť podmienky povrchu (cesty) - dobrý povrch (terén). Tj. že auto nie je určené na lesné cesty. [upravil dne 2.7.2008 AnotherOne] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.