Sign in to follow this  
Followers 0
vrtak

CHIP motora 2,0 HDi 90 Ps = 123 PS :))

17 posts in this topic

mateniekto za sebou upravu vykonu a krutiaceho momentu na motore 2,0 hdi 66 kW (90 PS) ja hej....

vo firme profi tuning v BA za 8000 litrov výkon 123 konikov...

namerane na dynamometri ( brzde) protokol merania....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já za sebou tuto úpravu mám :super A musim říct, že je to super, asi bych to doporučil každýmu, je to až neuvěřitelný rozdíl... :roker

Sice nemám ještě papírově potvrzeno kolik koníků přibylo, ale je to 100% znát, zrovna nedávno jsem měl možnost porovnávat se stejnou motorizací i autem a rozdíl byl jednožnačný :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: silex

Mas riadiacu jednotku Siemes alebo Bosch?

Hod sem ten protokol.

ja mam tiez...uplna spokojnost...je to super

[upravil dne 6/12/07 marisw]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Schreek

Já za sebou tuto úpravu mám :super A musim říct, že je to super, asi bych to doporučil každýmu, je to až neuvěřitelný rozdíl... :roker

Sice nemám ještě papírově potvrzeno kolik koníků přibylo, ale je to 100% znát, zrovna nedávno jsem měl možnost porovnávat se stejnou motorizací i autem a rozdíl byl jednožnačný :papa

je to citelne vacsi rozdiel, narastol krutak, zvysil sa výkon motora, a proti rozumu sa znizila ajspotreba priblizne o 0,3- 0,4 l... taha to pekne od spodu a neni tam ziadna diera.......

len odporucujem.....zatial najazdene len nejakych 3000 km na chipe,ale super.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ticcino

Původně zaslal: vrtak

...vo firme profi tuning v BA za 8000 litrov...

Pěkná cena :)

a jedna sa o jednu profi firmu.... takych je na SR len malo.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: silex

Mas riadiacu jednotku Siemes alebo Bosch?

Hod sem ten protokol.

RJ Bosch....

budem sa snazit to sem hodit.......musim to preskenovat a hned to sem dam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: Ticcino

Původně zaslal: vrtak

...vo firme profi tuning v BA za 8000 litrov...

Pěkná cena :)

a jedna sa o jednu profi firmu.... takych je na SR len malo.....

Mohli by ste sem prosim Vas hodit kontakt na nejake tie prvotriedne firmy? Dik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nebudem odpovedať na otázku, lebo neviem odpoved. ale ja sa chcem spýtať odborne zdatných kolegov, čo negatívne môže znamenať čiptuning pre motor, prečo aj výrobca od prvopočiatku nevyladí motor na také výkonové parametre ako sú po čipovaní, aj ked si myslím že 1,6 hdi 110 k je slušný výkon ale i napriek tomu je tu možnosť na čipovanie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PaloLM

nebudem odpovedať na otázku, lebo neviem odpoved. ale ja sa chcem spýtať odborne zdatných kolegov, čo negatívne môže znamenať čiptuning pre motor, prečo aj výrobca od prvopočiatku nevyladí motor na také výkonové parametre ako sú po čipovaní, aj ked si myslím že 1,6 hdi 110 k je slušný výkon ale i napriek tomu je tu možnosť na čipovanie

z jedneho dovodu,,,, preto aby mohol tento motor v buducnosti upravit a zvysit vykon...aby mal co vzdy ponuknut...myslim noveho.....musi rast a musi sa rozvijat....inak by ho ostatny prevalcovali.....myslim si ze v dnesnej dobe by nebol problem urobit 1,6 HDI z 200 konmi...aj s potrebnou zivotnostou....ale to nikto neurobi, bo by si nasral do ruky..... on potrebuje vzdy nieco predavat a mat vzdy nejake novynky...aje ked len zdvihne vykon o 5 koni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Výrobce: PEUGEOT

Model: 307

Motor: 1.6 HDI 16V - 110CV

Typ řídící jednotky: BOSCH EDC 16C34

Výkon: 110 Hp / 4000 rpm

Točivý moment: 240 Nm / 1750 rpm

Po úpravě::super

Hodnoty BITPOWER: Výkon: 140 Hp / 4100 rpm

Točivý moment: 307 Nm / 1660 rpm

[upravil dne 9.12.2007 mares]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vrtak

mateniekto za sebou upravu vykonu a krutiaceho momentu na motore 2,0 hdi 66 kW (90 PS) ja hej....

vo firme profi tuning v BA za 8000 litrov výkon 123 konikov...

namerane na dynamometri ( brzde) protokol merania....

Výrobce: PEUGEOT

Model: 307

Motor: 2.0 HDI - 90CV

Typ řídící jednotky: SIEMENS SID801

Výkon: 90 Hp / 4000 rpm

Točivý moment: 205 Nm / 1900 rpm

Po úpravě:

Hodnoty BITPOWER: Výkon: 118 Hp / 4100 rpm

Točivý moment: 262 Nm / 1800 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jojo307

Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: Ticcino

Původně zaslal: vrtak

...vo firme profi tuning v BA za 8000 litrov...

Pěkná cena :)

a jedna sa o jednu profi firmu.... takych je na SR len malo.....

Mohli by ste sem prosim Vas hodit kontakt na nejake tie prvotriedne firmy? Dik.

www.profituning.sk

http://www.mmracing.sk/

toto su firmy ktore v skutocnosti chipuju, nie klamari ako podaktory v SR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak vám to jezdí po CHIPu? Kolik máte s CHIPem najeto a jaké jsou poznatky? Co vám díky CHIPu odešlo ale popravdě :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.