aaischa

pískání v motoru p205...?

24 posts in this topic

Ahoj , nechci to dávat jinam, páč je to dost diskutabilní, zajímá mě co by to tak mohlo bejt, jestli to muze bejt prokluzujici klinovej remen jak uz mi nekdo rek nebo něco jinýho, auto jezdí bez problému, normálně si toho člověk nevšimne(venku) ale v garáži kde je celkově víc slyšet motor, tak hlavně i po otevření kapoty je dosti znatelný pískání, jestli je to něco "častýho" a hned nekdo bude vedet co se takhle u tehlech aut třeba děje často, případně kolik by tak měla bejt vůle nebo jak to poznat u řemenů, abych to nějak tak omrknul... kuju... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

Ahoj , nechci to dávat jinam, páč je to dost diskutabilní, zajímá mě co by to tak mohlo bejt, jestli to muze bejt prokluzujici klinovej remen jak uz mi nekdo rek nebo něco jinýho, auto jezdí bez problému, normálně si toho člověk nevšimne(venku) ale v garáži kde je celkově víc slyšet motor, tak hlavně i po otevření kapoty je dosti znatelný pískání, jestli je to něco "častýho" a hned nekdo bude vedet co se takhle u tehlech aut třeba děje často, případně kolik by tak měla bejt vůle nebo jak to poznat u řemenů, abych to nějak tak omrknul... kuju... ;)

Já hlasuju pro řemen. Ta ty dvě stovky nebo kolik stojí radši vyměnit, než pak prdne a jeho kousky nadělají paseku někde v motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2kilča nejsou problém, tak se do toho dám, stejně to koupim nejdřív zejtra/pozejtří tak kdyby někoho jeste neco napadlo... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No v jiný lajně řešíš rozvody, ne? To sfoukni rovnou sakum prásk....:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

No v jiný lajně řešíš rozvody, ne? To sfoukni rovnou sakum prásk....:papa

tak remeny bych vymenil sam, aby to nebyli zbytečný prašulky za práci a rozvody mechanik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a pokud je to piskani slyset hlavne zastudena, tak to muze byt i napinaci kladka na rozvodech...cca 800-1.500,- nebo jeste loziska na altiku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: voštík

no a pokud je to piskani slyset hlavne zastudena, tak to muze byt i napinaci kladka na rozvodech...cca 800-1.500,- nebo jeste loziska na altiku

tak s tim ze zastudena souhlasim, tak kladka by šla stejně když pudu do těch rozvodů... tak doufam ze aspoň tak... znamená to v tom případě, že je to s tou vymenou hodně nahraně ?? :nevim měl bych pospíchat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pískání je slyšet VŽDYCKY hlavně za studena. Ale:

1) Je-li to hlavně když je vlhko a zvuk je dost hlasitý a vzdáleně připomíná brždění pneu na mokrém asfaltu - plochý řemen (postaru řečený klínový)

2) Je-li ten zvuk vysoký tón, nepříliš hlasitý, nebo takové spíš hučení, pak to vypadá na tu napínací kladku od rozvoďáku, případně ložisko altíku.

Co je to na hraně? No, prdne-li ti rozvoďák na tvém atmodieselu, tak přijdeš vlastně o to jediné cenné, co na tvém autě je, přesněji řečeno přijdeš o celé auto ;) Já na tvém místě bych neváhal, poděkoval bohu, že máš spolehlivé auto jezdící za 5 litrů nafty (v dnešní době velká vzácnost) a s náhradními díly v cenové relaci Favorita, a rozvody by bylo to první, na co bych se vrhnul, když už není peněz nazbyt a člověk musí něco upřednostnit.

Zdraví tě majitel (mj.) 205 XRD 1986, která má najeto přes 400 000 km. :papa

[upravil dne 5/12/07 Garfield]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Garfield

To pískání je slyšet VŽDYCKY hlavně za studena. Ale:

1) Je-li to hlavně když je vlhko a zvuk je dost hlasitý a vzdáleně připomíná brždění pneu na mokrém asfaltu - plochý řemen (postaru řečený klínový)

2) Je-li ten zvuk vysoký tón, nepříliš hlasitý, nebo takové spíš hučení, pak to vypadá na tu napínací kladku od rozvoďáku, případně ložisko altíku.

Co je to na hraně? No, prdne-li ti rozvoďák na tvém atmodieselu, tak přijdeš vlastně o to jediné cenné, co na tvém autě je, přesněji řečeno přijdeš o celé auto ;) Já na tvém místě bych neváhal, poděkoval bohu, že máš spolehlivé auto jezdící za 5 litrů nafty (v dnešní době velká vzácnost) a s náhradními díly v cenové relaci Favorita, a rozvody by bylo to první, na co bych se vrhnul, když už není peněz nazbyt a člověk musí něco upřednostnit.

Zdraví tě majitel (mj.) 205 XRD 1986, která má najeto přes 400 000 km. :papa

[upravil dne 5/12/07 Garfield]

tak to gratulluju to sou krásný kilometry, peníze sou na to už připravený, dohodnu to a pude se do toho ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja by som najprv skusil ten remen na altiku, lebo mna tiez piska hlavne ked nastartujem- najvecsi odber batreie= najvecsia zataz na alternator. nam cas ho posponovat.....:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Peto670

ja by som najprv skusil ten remen na altiku, lebo mna tiez piska hlavne ked nastartujem- najvecsi odber batreie= najvecsia zataz na alternator. nam cas ho posponovat.....:cool:

Souhlasím, u bílý jsme měli to samý, pískalo to, tak se víc napnul řemen na alternátoeu a je to OK, teď mi dělá moje to samý a řekl bych že je to jasný, když otevřu kapotu, je to tam:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Peto670

ja by som najprv skusil ten remen na altiku, lebo mna tiez piska hlavne ked nastartujem- najvecsi odber batreie= najvecsia zataz na alternator. nam cas ho posponovat.....:cool:

juknu na to ale to by muselo bejt uz na "šáhnutí" poznat že je to volnější ne (ten řemen) ? stejne kdyz nevim co to má najeto tak ty rozvody fakt asi pudou

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: Peto670

ja by som najprv skusil ten remen na altiku, lebo mna tiez piska hlavne ked nastartujem- najvecsi odber batreie= najvecsia zataz na alternator. nam cas ho posponovat.....:cool:

juknu na to ale to by muselo bejt uz na "šáhnutí" poznat že je to volnější ne (ten řemen) ? stejne kdyz nevim co to má najeto tak ty rozvody fakt asi pudou

Moje řeč, jistota je jistota, než čekat že se to potká...:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: Peto670

ja by som najprv skusil ten remen na altiku, lebo mna tiez piska hlavne ked nastartujem- najvecsi odber batreie= najvecsia zataz na alternator. nam cas ho posponovat.....:cool:

juknu na to ale to by muselo bejt uz na "šáhnutí" poznat že je to volnější ne (ten řemen) ? stejne kdyz nevim co to má najeto tak ty rozvody fakt asi pudou

Na sáhnutí, to je tazko povedat. Treba povolit alternator a mrknut na ten remen to ti viac prezradi. Lebo mne to piskalo tiez. Tam je pouzity drazkovany remen ked som ho vyhodil ani som sa necudoval ze to piska. Ked je uz stary tak sa naprieč drazkam prelame /vidis az ked das dole remen/. treba pozret.

Hodne zdaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Peto670

Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: Peto670

ja by som najprv skusil ten remen na altiku, lebo mna tiez piska hlavne ked nastartujem- najvecsi odber batreie= najvecsia zataz na alternator. nam cas ho posponovat.....:cool:

juknu na to ale to by muselo bejt uz na "šáhnutí" poznat že je to volnější ne (ten řemen) ? stejne kdyz nevim co to má najeto tak ty rozvody fakt asi pudou

Na sáhnutí, to je tazko povedat. Treba povolit alternator a mrknut na ten remen to ti viac prezradi. Lebo mne to piskalo tiez. Tam je pouzity drazkovany remen ked som ho vyhodil ani som sa necudoval ze to piska. Ked je uz stary tak sa naprieč drazkam prelame /vidis az ked das dole remen/. treba pozret.

Hodne zdaru.

remen od vyvevy je taky cleej rozpraskanej zachvilku ho du menit treba to pomuze kdyz ne juknu este na ten od dynama... dik z a radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak řemen vyměnej, od dynama sem kontroloval popraskanej neni vypadá nově, pískání se ozývá cca minutu po startu, pak přestane....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Garfield

Prosím prosím, já vůbec nerozumím, cos měnil za řemen? :myslim

řemen od vakuový pumpy, ten jak je od takový tý brzdový věcičky... ... ten byl mezi zubama pekne rozpraskanej... ten od dyname je bez prasklin....

[upravil dne 9.12.2007 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Garfield

To pískání je slyšet VŽDYCKY hlavně za studena. Ale:...............

[upravil dne 5/12/07 Garfield]

takže je to normální že to bude chvilku "pískat" ... ? aspon tak to na me z toho jak si to napísal působí :papa

p.s. mel sem sundany ty plastovy kryty pod kterejma je rozvodovej remen, na prvni pohled kdyz se clovek podiva zespoda remenu, zestrany co sou zuby nebo zestrany ta, nikde zadna prasklina ale kdoví... v půlce ledna se bude dělat pár věci tak se na to jukne eště mechanik a uvidí seš...

[upravil dne 9.12.2007 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.