Sign in to follow this  
Followers 0
standa.ar

má palivová nádrž přepad?

10 posts in this topic

Zdravím všechny, koupil jsem 206 1,4 hdi r. 2002 a poprvé jsem si do ní mohl dovolit napumpovat plnou nádrž až po hrdlo. Když jesm jí však zavřel tak koukám a nafta mi kape na zem na levé straně auta z krycího plechu od výfuku. Zajímalo by mě jestli na nádrži někde není nějakej bezpečnostní přepad nebo něco takového. Vyteklo mi asi litr nafty a pak se to zastavilo. Na nádrži jsem žádnou praskliku nenašel, ale zezhora se na ní nepodívám tak nevím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no pokavaď vim tak u nafťáka by si neměl lejt plnou až po hrdlo,pak to bryndá ven.někde sem to četl

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud je úplně po hrdlo tak to trošku kape.při tankování zastrč pistol "až po koule" pusť ji na plné pecky a až to cvakne máš natankováno,více tam necpi.a musí to být OK!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozor na to u naftáku platí 3x cvaknutí pistole max ! Jinak muže dojit k poškozeni přepadového (ovzdušnovacího) potrubí :) Jinak přepad je spojen zpátky do nadrže takže by nafta vytékat neměla ;) poze v případě že by jsi to dal opravdu po hrdlo :D

[upravil dne 4.12.2007 KoNG]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muze ale nedojde, ne???? Kdyby tam nafta tolik nepenila, tak by se to dalo dotankovat plny......Kdyz tankuju plnou tak to cvakne a kdyz po cvaknuti cekam nez spadne pena, tak se tam vejde klidne jeste 6 litru......:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám stejnou závadu, což pro tebe není nic potěšující, protože to znamená, že máš zničenou nádrž. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle se ale tyka novejch modelu,ne???? Mam 306 td a uz 3 roky tankuju skoro az po hrdlo hlavne u Shellu protoze tam to nepeni.......Nikdy mi nic neteklo....A duvod proc tankuju uplne na doraz???? Mam pak dojezd prez 1000km..... A to se vyplati :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo mě už ta hadice praskal tak vím o čem mluvím takže 3x cvaknutí a dost i za cenu, že natankuji jenom 46 litrů mám i tak dojezd 800-900km :) A jestli se vyplatí zničit si tím čerpadlo či přepadové potrubí to je každýho věc. Mě stála oprava 1000kč (viz )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tento problém je pouze u 206 1.4 Hdi - tam musí být přepad níž,protože se mi to stalo 2krát !!!!Nyní ho má tchán a po 14 dnech volal že mu teče nafta,tak jsem ho uklidnil !!!

U 407SW 1.6hDI tankuju až po víčko !!

pepan :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemá. Má jen odvzdušnění.

Pokud vytekla nafta při čepování do hodně plné nádrže, tipuju na natěsnost odvzdušňovací větve. Nádrž, myslím, bude OK. Pokud by byla špatná nádrž, bude téct nafta i jindy. Stejný problém jsme měli na 405TD. Když jsme jednou dali opravdu plnou nádrž, začala najednou zpod auta vytékat nafta:mrk. Kontrolou zjištěna styřelá a rozpraskaná hadička odvzdušnění, která se plnila naftou, jak se plnil nátok do nádže (vyrovnání hladin). Pokud se "normálně" tankuje, no problemo :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.