Sign in to follow this  
Followers 0
Matuska

Pe 407/1.8 r. 2004-kontrola tlaku oleje

6 posts in this topic

Dobrý den,

mám následující dotaz: Na sdruženém přístroji s pěti "budíky" není klasická kontrolka mazání. Mohu dostat informaci o příliš vysoké nebo nízké hladině oleje, teplotu oleje mi ukazuje teploměr. O signalizaci nízkého tlaku oleje (při správné výšce hladiny) jsem se v manuálu pro tento rok výroby nedočetl. U nových modelů se při poklesu tlaku oleje rozsvítí povel "STOP". Jaký signál dostanu u mého ročníku?

Zatím se mi podařilo vyvolat hlášku: "zkontroluj hladinu motorového oleje". Případ poklesu tlaku oleje bych nechtěl zkoušet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Matuska

Dobrý den,

mám následující dotaz: Na sdruženém přístroji s pěti "budíky" není klasická kontrolka mazání. Mohu dostat informaci o příliš vysoké nebo nízké hladině oleje, teplotu oleje mi ukazuje teploměr. O signalizaci nízkého tlaku oleje (při správné výšce hladiny) jsem se v manuálu pro tento rok výroby nedočetl. U nových modelů se při poklesu tlaku oleje rozsvítí povel "STOP". Jaký signál dostanu u mého ročníku?

Zatím se mi podařilo vyvolat hlášku: "zkontroluj hladinu motorového oleje". Případ poklesu tlaku oleje bych nechtěl zkoušet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den , pokud klesne tlak, rozsvítí se kontrolka motoru + hláška na pal. počítači "vyhledejte servis".

Přeji příjemný den a jsem s pozdravem

Trávniček Petr

skladník Peugeot

DOMANSKÝ, spol. s r.o.

koncesionář

PEUGEOT, CITROEN, HYUNDAI, MITSUBISHI

INFO: prodej náhradních dílů: +420 284 000 542

Internet: www.domansky.cz

E-mail: skladnik.peugeot@domansky.cz

PRAHA-ZDIBY - 0km Teplické dálnice D8/E55

[upravil dne 5/12/07 Pe.Tr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za odpověď.

Nezlobte se že Vás budu obtěžovat znovu, ale protože v uživatelské příručce se o tom nic nepíše

a přitom se jená o dost zásadní věc, musím položit k danému problému další 4 otázky:

1) Jde o kontrolku, která se v uživatelské příručce popisuje jako "autodiagnostika motoru"? Běžně

(myslím u jiných aut) se uvádí, že signalizuje překlopení řídící jednotky do nouzového režimu, protože

některé z čidel (váha vzduchu, Hallovo čidlo, lambda sonda a jiné) nedává korektní hodnoty. V "naší"

příručce není o nouzovém režimu zmínka, mám jen vyhledat servis (Peugeot, samozřejmě).

2) Je stejným způsobem signalizována porucha dobíjení? O tom jsem se taky nic ndočetl.

3) Má tedy řídící jednotka nějaký nouzový režim (na dojetí do servisu Peugeot)?

4) Jak poznám, že jde o akutní průšvih (ztráta tlaku oleje) a musím vypnout motor "as soon as

possible", anebo že mám dojet do servisu? Ta hláška (nejspíš "SEEK SERVICE!") to neříká.

Ještě si dovolím páto utázku, na kterou neočekávám odpověď: Který genius to u Pažotů vymýšlí? Jedna moje známá (není to blondýna) nechápala, co to ten žigulík po ní chce, když na ní svítí rudý nápis azbukou "MASLO".

Měla totiž dvě kostky v ledničce. A tak žigulík odešel. Něco mi to připomíná.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Matuska

Děkuji za odpověď.

Nezlobte se že Vás budu obtěžovat znovu, ale protože v uživatelské příručce se o tom nic nepíše

a přitom se jená o dost zásadní věc, musím položit k danému problému další 4 otázky:

1) Jde o kontrolku, která se v uživatelské příručce popisuje jako "autodiagnostika motoru"? Běžně

(myslím u jiných aut) se uvádí, že signalizuje překlopení řídící jednotky do nouzového režimu, protože

některé z čidel (váha vzduchu, Hallovo čidlo, lambda sonda a jiné) nedává korektní hodnoty. V "naší"

příručce není o nouzovém režimu zmínka, mám jen vyhledat servis (Peugeot, samozřejmě).

2) Je stejným způsobem signalizována porucha dobíjení? O tom jsem se taky nic ndočetl.

3) Má tedy řídící jednotka nějaký nouzový režim (na dojetí do servisu Peugeot)?

4) Jak poznám, že jde o akutní průšvih (ztráta tlaku oleje) a musím vypnout motor "as soon as

possible", anebo že mám dojet do servisu? Ta hláška (nejspíš "SEEK SERVICE!") to neříká.

Ještě si dovolím páto utázku, na kterou neočekávám odpověď: Který genius to u Pažotů vymýšlí? Jedna moje známá (není to blondýna) nechápala, co to ten žigulík po ní chce, když na ní svítí rudý nápis azbukou "MASLO".

Měla totiž dvě kostky v ledničce. A tak žigulík odešel. Něco mi to připomíná.

1. ano jedná se o tuto kontrolku , při nouzovém režimu se objevi hláška na displeji pal.počítače.

2. při poruše dobíjení se rozsvíti kontrolka baterie a stop kontrolka

3.ano má -nejdou spustit některé příslušenství (rádio,aj) ,vůz jede max jen určitou rychlostí , nevím jistě ale max 70-80km/h

4.ztráta tlaku oleje je doprovázena rozsvěcením stop kontrolky což dle manualu znamená navštivit servis.

5. mohou to být i lidé, kteří mají na svědomí "maslo":D

Prosim při zakládání nového dotazu založte nové vlákno , nevracím se k již vyřešeným dotazům , tohle bylo náhodou objeveno.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak se mi podařilo navodit (neúmyslně) pokles tlaku oleje. 2x to z palubky píplo a na displeji na mne svítila olejnička v trojúhelníku. Takže hurá, není to blbost konstruktérů, ale jen chyba v manuálu, protože nic takového nepopisuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.