Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vstřiky pro LPG


Miru3

Recommended Posts

videl bych to taky na zaneseny reduktor, nebo zaneseny pistek elektromagnetickeho ventilu LPG na tom reduktoru.Je sice mozne, ze by mohl byt na vine i vstrikovac, ale zacal bych vycistenim tech prvne jmenovanych veci. Tyhle beztlakove regulatory na sani na te fotce to nejspis nebudou

vyber si montazni dilnu nekde pobliz tebe a zkus tam zajet poradit se

[upravil dne 3/12/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V servisu jsem byl:

Docela jsem nevěřil jak se muže změnit přístup k zákazníkovi během roku.Nebudu jmenovat ale jsou hodně známí a doporučovaný jsou to Pražáci když jsem to přivezl tak jsem potřeboval revizi ,žádnný problém uděláme vše OK.Přišel jsem za nima stímto problémem.STARÝ systém NL raději se vtom nehrabat dokud to jezdí tak jezdi.Tak jsem je zkusil že bych ctěl vyhodit starý a dát nový a ZASE to fungovalo není problém do 10 dnů máte nový. Cena 25 000

To je všechno dobré ale umí dnes někdo vůbec opravit něco, nebo pouze každý mnění náhradní díly staré za nové?

Prosím pokud máte kontakt na solídní plynaře v Praze dejte LINK nebo TEL

Děkuji Mirek

[upravil dne 3.12.2007 Miru3]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Miru3

Nejsem znalec LPG takže uvítám jakoukoli nápovědu .

Hlavně jak vypadá ten reduktor,atd.

pomůže jakákoli fotečka s popisem

Děkuji

reduktor je ten velkej hrnec co do nej vedou hadice od topeni, zakroucena medena trubicka s plynem od nadrze a vystupuje z nej hadice ke vstrikovaci, ze kteryho pak jdou ty male trubicky k tem ventilum co mas na fotce

post-0-14109597296351_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Miru3: bohužel s těmi servisy je to přesně jak popisuješ. Při trošku zapeklitějším problému od toho dávají ruce pryč. Jo tak namontovat nový za 30 tis. to jsou machři, ale dál nic. Mě začal zdechat volnoběh (jakoby se po čase vždy rozštěluje řídící jednotka) a v servisu na to nedokážou přijít a už na mě úplně kašlou.

Ale k tvému problému: přesně jak říkají kluci, ty vstřiky vydrží hodně. Nevím, kolik máš na plynu najeto, ale pokud dost, můžou být i v háji membrány v reduktoru - vytahají se a nedokážou stabilně regulovat tlak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S největší pravděpodobností by potom kolísání otáček pociťoval i při provozu na benzín a píše ža tam je to OK.

Mě to dnes dělá v podstatě to samé a je to z toho důvodu, že se neustále rozeštělovává ŘJ plynu, ale nikdo neví proč. Když mi to na kompu seštělují, je vše OK a za pár dní to začne blbnou. Ale já mám digitální Landi Renzo. To Miru 3 z obrázku vidím že nemá.

Pokud mu to delší dobu jezdilo bez problémů, šel bych po tom reduktoru a vše pročistil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mel vzdy kolisani otacek + chcipani motoru, predevsim pak pri prepnuti z benzin na plyn, kdy byl motor jeste ne uplne zahratej zpusobeny zanesenym elmag. ventilem na tom reduktoru, staci ho vysroubovat ven, vycistit ty napecene necistoty z LPG aby se pistek ventilu zase volne pohyboval a razem bylo po problemu. Mam najeto asi 85 000km a tohle je jediny problem ktery se mi na tom projevuje, vzdycky se to zanese tak za 8-10000km, cistim to tak max dvakrat do roka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za informace každopádně dám na Vaše rady ,a o výkendu začne čištění všech věcí co jste zde napsali.

Prosím ještě o upřesnění :

Kde najdu krokový motůrek?

Jaké membrány do reduktoru?

Mám stejný LPG systém jako Ferry co je to zač ?

Zvládnu sám výměnu membrán v reduktoru?

Nemám problém odmontovat namontovat ale jestli není potřeba něco v tom reduktoru nastavit po výmněně membrán ?

Určitě napíšu jak vše dopadlo.

Auto je dovoz Holandsko nebouráno origo montáž Peugeot hned když bylo nové.Jezdíme již druhý rok vše OK až teď byl jsem letos na revizi plynu jediné co nečistili je ventil na reduktoru.Jěště asi ten krokový motůrek to určitě nikdo nemněnil?

Filtr na reduktoru jsem čistil takže OK.

Ještě jednou díky Všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do reduktoru se radsi nepoustej, musel by sis nejdriv sehnat novou repasovaci sadu membran ( cca 3000Kc co jsem tak koukal na webu) Zarizeni je od firmy AG systems a jedna se o typ DGi. Vycisti akorat ten elektromagn. ventil na reduktoru ( pri zpetne montazi pomazni gumove tesneni trochou vazeliny a dotahuj s citem, aby se nepotrhalo, je pak dobry vyzkouset mydlovyma bublinama jestli neutika plyn )

Krokovy moturek je na klapce sani

krokac_umisteni.jpg

krokac_dosedaci_plocha.jpg

[upravil dne 4/12/07 Ferry]

[upravil dne 4/12/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Miru3

Mohu poprosit udaje pro krokový motůrek

1.Název + označení

2.Dodavatel

3. Doporučte

Motor

1.8i/16V/ 82kw/ rv.2000

[upravil dne 5.12.2007 Miru3]

vse je napsano na nem, u konektoru je vyrazeno oznaceni a na plasti napsan vyrobce, nejcasteji Magneti Marelli. sehnat se da napr. u www.autoklucka.cz, stoji cca 1600Kc

A ty ho chces vymenit jen tak na blind ? zkousel jsi nejdrive vycisteni ? Jako pokud ten motor na benzin neblbne, tak podle me je investice do krokace zbytecna, chybu bych hledat v plynovem zarizeni

[upravil dne 5/12/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tomino

Mě už několikrát pomohlo restartování ŘJ a nejlépe to udělat při chodu na plyn.:super

no odpojovat ECU za chodu motoru neni zrovna dobrej napad, to je nejlepsi zpusob jak ji poslat do kremikovyho nebe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná špatně pochopeno. Chod na plyn jsem myslel až v poslední fázi .

Takže: Někde tady na fóru jsem našel, že se odpojí baterka na delší dobu. Já to dělám na asi 1 až 2 hodiny. Ještě upřesním, že motor je v té době už bezpečně vypnutý. No a pak to nastartuju na plyn a nechám několik minut běžet volnoběh, aby se znovu načetly hodnoty či co.

Kupodivu se mi pak otáčky na volnoběh srovnaly a přestaly jankovatět.

PS: Jak primintivní!!!! ............................. Ale jak účinné!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...