Sign in to follow this  
Followers 0
Miru3

Vstřiky pro LPG

32 posts in this topic

Jak zjistím správnou funkčnost vstřiků na LPG?

Kde sehnat repas nebo nové ?

Kolísání otáček, samovolné chípání,nedrží volnoběh .Na benzín vše v pořádku .

Nové filtry,svíčky:myslim :bojim .

post-0-14109597296168_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

videl bych to taky na zaneseny reduktor, nebo zaneseny pistek elektromagnetickeho ventilu LPG na tom reduktoru.Je sice mozne, ze by mohl byt na vine i vstrikovac, ale zacal bych vycistenim tech prvne jmenovanych veci. Tyhle beztlakove regulatory na sani na te fotce to nejspis nebudou

vyber si montazni dilnu nekde pobliz tebe a zkus tam zajet poradit se

[upravil dne 3/12/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

V servisu jsem byl:

Docela jsem nevěřil jak se muže změnit přístup k zákazníkovi během roku.Nebudu jmenovat ale jsou hodně známí a doporučovaný jsou to Pražáci když jsem to přivezl tak jsem potřeboval revizi ,žádnný problém uděláme vše OK.Přišel jsem za nima stímto problémem.STARÝ systém NL raději se vtom nehrabat dokud to jezdí tak jezdi.Tak jsem je zkusil že bych ctěl vyhodit starý a dát nový a ZASE to fungovalo není problém do 10 dnů máte nový. Cena 25 000

To je všechno dobré ale umí dnes někdo vůbec opravit něco, nebo pouze každý mnění náhradní díly staré za nové?

Prosím pokud máte kontakt na solídní plynaře v Praze dejte LINK nebo TEL

Děkuji Mirek

[upravil dne 3.12.2007 Miru3]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejsem znalec LPG takže uvítám jakoukoli nápovědu .

Hlavně jak vypadá ten reduktor,atd.

pomůže jakákoli fotečka s popisem

Děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Miru3

Nejsem znalec LPG takže uvítám jakoukoli nápovědu .

Hlavně jak vypadá ten reduktor,atd.

pomůže jakákoli fotečka s popisem

Děkuji

reduktor je ten velkej hrnec co do nej vedou hadice od topeni, zakroucena medena trubicka s plynem od nadrze a vystupuje z nej hadice ke vstrikovaci, ze kteryho pak jdou ty male trubicky k tem ventilum co mas na fotce

post-0-14109597296351_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Miru3: bohužel s těmi servisy je to přesně jak popisuješ. Při trošku zapeklitějším problému od toho dávají ruce pryč. Jo tak namontovat nový za 30 tis. to jsou machři, ale dál nic. Mě začal zdechat volnoběh (jakoby se po čase vždy rozštěluje řídící jednotka) a v servisu na to nedokážou přijít a už na mě úplně kašlou.

Ale k tvému problému: přesně jak říkají kluci, ty vstřiky vydrží hodně. Nevím, kolik máš na plynu najeto, ale pokud dost, můžou být i v háji membrány v reduktoru - vytahají se a nedokážou stabilně regulovat tlak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S největší pravděpodobností by potom kolísání otáček pociťoval i při provozu na benzín a píše ža tam je to OK.

Mě to dnes dělá v podstatě to samé a je to z toho důvodu, že se neustále rozeštělovává ŘJ plynu, ale nikdo neví proč. Když mi to na kompu seštělují, je vše OK a za pár dní to začne blbnou. Ale já mám digitální Landi Renzo. To Miru 3 z obrázku vidím že nemá.

Pokud mu to delší dobu jezdilo bez problémů, šel bych po tom reduktoru a vše pročistil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mel vzdy kolisani otacek + chcipani motoru, predevsim pak pri prepnuti z benzin na plyn, kdy byl motor jeste ne uplne zahratej zpusobeny zanesenym elmag. ventilem na tom reduktoru, staci ho vysroubovat ven, vycistit ty napecene necistoty z LPG aby se pistek ventilu zase volne pohyboval a razem bylo po problemu. Mam najeto asi 85 000km a tohle je jediny problem ktery se mi na tom projevuje, vzdycky se to zanese tak za 8-10000km, cistim to tak max dvakrat do roka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za informace každopádně dám na Vaše rady ,a o výkendu začne čištění všech věcí co jste zde napsali.

Prosím ještě o upřesnění :

Kde najdu krokový motůrek?

Jaké membrány do reduktoru?

Mám stejný LPG systém jako Ferry co je to zač ?

Zvládnu sám výměnu membrán v reduktoru?

Nemám problém odmontovat namontovat ale jestli není potřeba něco v tom reduktoru nastavit po výmněně membrán ?

Určitě napíšu jak vše dopadlo.

Auto je dovoz Holandsko nebouráno origo montáž Peugeot hned když bylo nové.Jezdíme již druhý rok vše OK až teď byl jsem letos na revizi plynu jediné co nečistili je ventil na reduktoru.Jěště asi ten krokový motůrek to určitě nikdo nemněnil?

Filtr na reduktoru jsem čistil takže OK.

Ještě jednou díky Všem

Share this post


Link to post
Share on other sites

do reduktoru se radsi nepoustej, musel by sis nejdriv sehnat novou repasovaci sadu membran ( cca 3000Kc co jsem tak koukal na webu) Zarizeni je od firmy AG systems a jedna se o typ DGi. Vycisti akorat ten elektromagn. ventil na reduktoru ( pri zpetne montazi pomazni gumove tesneni trochou vazeliny a dotahuj s citem, aby se nepotrhalo, je pak dobry vyzkouset mydlovyma bublinama jestli neutika plyn )

Krokovy moturek je na klapce sani

krokac_umisteni.jpg

krokac_dosedaci_plocha.jpg

[upravil dne 4/12/07 Ferry]

[upravil dne 4/12/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mohu poprosit udaje pro krokový motůrek

1.Název + označení

2.Dodavatel

3. Doporučte

Motor

1.8i/16V/ 82kw/ rv.2000

[upravil dne 5.12.2007 Miru3]

[upravil dne 5.12.2007 Miru3]

post-0-14109597307947_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Miru3

Mohu poprosit udaje pro krokový motůrek

1.Název + označení

2.Dodavatel

3. Doporučte

Motor

1.8i/16V/ 82kw/ rv.2000

[upravil dne 5.12.2007 Miru3]

vse je napsano na nem, u konektoru je vyrazeno oznaceni a na plasti napsan vyrobce, nejcasteji Magneti Marelli. sehnat se da napr. u www.autoklucka.cz, stoji cca 1600Kc

A ty ho chces vymenit jen tak na blind ? zkousel jsi nejdrive vycisteni ? Jako pokud ten motor na benzin neblbne, tak podle me je investice do krokace zbytecna, chybu bych hledat v plynovem zarizeni

[upravil dne 5/12/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatím jen sháním info (příprava na nejhorší)

děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tomino

Mě už několikrát pomohlo restartování ŘJ a nejlépe to udělat při chodu na plyn.:super

no odpojovat ECU za chodu motoru neni zrovna dobrej napad, to je nejlepsi zpusob jak ji poslat do kremikovyho nebe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná špatně pochopeno. Chod na plyn jsem myslel až v poslední fázi .

Takže: Někde tady na fóru jsem našel, že se odpojí baterka na delší dobu. Já to dělám na asi 1 až 2 hodiny. Ještě upřesním, že motor je v té době už bezpečně vypnutý. No a pak to nastartuju na plyn a nechám několik minut běžet volnoběh, aby se znovu načetly hodnoty či co.

Kupodivu se mi pak otáčky na volnoběh srovnaly a přestaly jankovatět.

PS: Jak primintivní!!!! ............................. Ale jak účinné!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.