aaischa

k.o. naprava, čepy, jak poznat?

5 posts in this topic

Ahoj, porůznu se píše o k.o. nápravách, nebo čepech atd, jak se tohlecto projeví, a jaký sou následky... prostě nějak tak o co se vlastně jedná páč my tyhle pojmy moc neřikaj :( kuju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Že je zadní náprava K.O. poznáš nejjednodušeji tak, že se podíváš zezadu a jsou - li kola do A, pak máš zadek K.O. (oprava v rozmezí 6 - 10 000 Kč, podle toho, co všechno se k repasi přidruží (brzdy, brzdové trubičky apod.).

Že jsou v háji čepy poznáš tak, že nějakou pákou zapáčíš u čepu - pokud je tam vůle, pak je nutná výměna. Na nápravách bych ještě doporučil zkouknout tlumiče a poloosy, taky dokážou dělat neplechu - ale vše závisí na tom, v jakém stavu auto je a co od něj ještě čekáš - u většiny 205ek je repase zadní nápravy nesmysl převyšující cenu auta a velké množství majitelů 205ek už do auta dávají za servis opravdu minimum s tím, že až jednou odejde něco podstatného, tak auto odvezou na vrakáč.

Jinak, jak vidno v jiném vlákně, není problém do 205ky narvat za servis i 50 000 Kč, ale položme se na otázku:

"Má to smysl???"

[upravil dne 3/12/2007 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Jinak, jak vidno v jiném vlákně, není problém do 205ky narvat za servis i 50 000 Kč, ale položme se na otázku:

"Má to smysl???"

[upravil dne 3/12/2007 Medvěd]

má smysl vrážet prachy do ženský která te pak stejně podvede ze sousedem, sebere ti vše co máš a uteče?

:aut

ne dělám si prču... záleží na člověku jak má své auto rád a co od něj očekává, jestli s ním počítáš do budoucna.... tak zainvestuj, ale rozumně :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

jenom sem se ptal, dobudoucna počítám, ale podle tohohle, kola sou rovnoběžně nejsou ani do A ani do V, to vypadá v pohodě... a tlumiče ? ty se poznaj podle "tvrdejch" nárazů a toho ze je cejtit kazda nerovnost... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

a tlumiče ? ty se poznaj podle "tvrdejch" nárazů a toho ze je cejtit kazda nerovnost... ?

vizuelně je zkontroluješ tak že nejsou vyteklý. A zkoušku můžeš provést tak že auto rozhoupeš a musí se hned sklidnit. Když se bude dál houpat , jsou tlumiče k.o. :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.