Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P309 Problem?? Nestartuje :(


XtraiL

Recommended Posts

potrebuji poradit, kdyz jsem skousel tak benzin tam jde, jiskru to dava, ale kdyz jskousim nastartovat tak nic proste to nechce zapalit smes tak jsem skousel otacet z rozdelovacem taky nic !! newite v cem je tedy chyba ?? Potrebuji to co nejdriv opravit ...

Dekuji moc za rady!! popripade kde jsou rysky na nastaveni rozdelovace???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, jestli tam jde benzin a hazi to jiskru, tak je jedina moznost, ze to jiskri ve spatnou dobu. pokud nastavis rozdelovac nekam do stredni polohy, tak to musi jit natocit. to pseudovstrikovani benzinu do sani nijak casovane neni, takze musi byt chyba v zapalovani. urcite mas spravne kabely ke svickam?

taky napis, co jsi s tim provadel. jestli to prestalo jet samo od sebe, nebo jsi s necim hybal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proste jsem mel normalni karburator peugeot 309/1,4/55KW ale pokazilo se potenciometr skrtici klapky tak jsem tam dal karburator z favorita 94 a predelal zapojeni na karbecu a normalne palivo to dava jiskru taky ale nechce to naskocit!!! Nic vic jsem stim nedelal a kable od rozdelovace mam zapojede jak pred tim kdyz to jeste jezdilo!'!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ty tam dáš vstřikování z jiného auta a strašně se divíš,že to nejede.no to je fakt prdel.vždyď je to úplně jiné.stejný je snad jen ten potenciometr.každopádně má fačko menší difuzor a i vstřikovací tryska bude asi mít jiný průtok paliva.....

znáš někoho,kdo to dělal??a jak to přesně udělal??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok,takže logicky-snímač polohy škrtící klapky by měl být stejný...krokový motorek nemá vliv a poslední věc,která tam je -je vstřikovací tryska.nejde zaměnit za originální???

víš co udělěj?nalej malou štamprli benzínu přímo do karburátoru,hned pak začni startovat a mačkej pořád plyn.auto musí alespoň na pár sekund chytnout.jestli ne,je to v elektrice jiskry.jesti chytne,máš něco špatně s tím vstřikováním...alespoň to budeš vědět jistě....

ale když jsem teď četl,že jsi hýbal i z rozdělovačem....to už to může být více příčin,proč to nejede....

zkus tam nalít tu štamprli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze benzin jsme skouseli lit do karbecu a nic vubec se mu nechtelo!! Nenaskocilo to proste!! A To jsem s rozdelovacem jeste nic nedelal az potom mi poradili ze uz jedine rozdelovac to muze byt nic jinaciho me totiz nenapada!!! Palivo tam jde, jiskru to haze, kable od rozdelovace jsou dobre poskladane, takze uz nevim co tam muze byt???

Jinak ma taky nekdo jak jsou zapojene kabely od rozdelovace na P309/1,4/55KW ???

A pak kde jsou rysky na motoru na nastaveni rozdelovace???

dekuji za rady!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rysky na zapalovani by mohly byt na setrvaku, ale nastartovat by to melo jit i tak.

kdyz jsem nevedel, jak zapojit kable, tak jsem je zkousel po jednom. pripojis ne rozdelovac jen jeden a zkousis ho postupne na vsechny svicky. nevim, jak moc se to motoru libi, ale funguje to.

edit: ted si vzpominam, ze na prehozene kabely jsem prisel po vstriknuti benzinu tou strikackou. malem mi to roztrhlo sani:D

[upravil dne 4.12.07 .mycTD]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím ale pokud vím tak do faceliftu Fávase se montoval Bosch Mono motronic který ma shodný těleso škrtící klapky jako jako u TU3M Mono-Motronic MA 2.2 takže by to mělo i na dále šlapat...vem si stříkačku a trochu stříkni do tělesa škrtící klapky...

Jo a fakt to nemaš karburátor ale jednobodové vstřikováni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze uz se mi to konecne podarilo nastartovat jeste nechat zestelovat otacky a bude to OK!!!

Az to budu mit vse hotove tak pak dam navod jak predelat cely karbec z favorita 94 nebo felicie 1,3 / do peugeota 309/1,4/55KW Jednobodove strikovani!!!

Je to lepsi predelat vse neni stim tolik prace kdyz vi clovek jak na to ...... A hlavne si myslim ze ten potenciomet vidrzi vic z favoritu nez u Peugeotu !!

zatim caute

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je zapojeni vstrikovani tak tam byli spatne pozapojovane draty, protoze favorit a peugeot to ma jinaci !!! Ale kdyz jsem to predelal jak to mel znamej tak mi to neslo tak jsem nad tim popremyslel promeril jsem to vsechno a pak jsem na to dosel !!! Potenciometr zustava jak ma byt, i krokovy motorek ale jak to vstrikuje palivo tak tam se to musi predelat!!

Zatim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...