Sign in to follow this  
Followers 0
XtraiL

P309 Problem?? Nestartuje :(

21 posts in this topic

potrebuji poradit, kdyz jsem skousel tak benzin tam jde, jiskru to dava, ale kdyz jskousim nastartovat tak nic proste to nechce zapalit smes tak jsem skousel otacet z rozdelovacem taky nic !! newite v cem je tedy chyba ?? Potrebuji to co nejdriv opravit ...

Dekuji moc za rady!! popripade kde jsou rysky na nastaveni rozdelovace???

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele, jestli tam jde benzin a hazi to jiskru, tak je jedina moznost, ze to jiskri ve spatnou dobu. pokud nastavis rozdelovac nekam do stredni polohy, tak to musi jit natocit. to pseudovstrikovani benzinu do sani nijak casovane neni, takze musi byt chyba v zapalovani. urcite mas spravne kabely ke svickam?

taky napis, co jsi s tim provadel. jestli to prestalo jet samo od sebe, nebo jsi s necim hybal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proste jsem mel normalni karburator peugeot 309/1,4/55KW ale pokazilo se potenciometr skrtici klapky tak jsem tam dal karburator z favorita 94 a predelal zapojeni na karbecu a normalne palivo to dava jiskru taky ale nechce to naskocit!!! Nic vic jsem stim nedelal a kable od rozdelovace mam zapojede jak pred tim kdyz to jeste jezdilo!'!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ty tam dáš vstřikování z jiného auta a strašně se divíš,že to nejede.no to je fakt prdel.vždyď je to úplně jiné.stejný je snad jen ten potenciometr.každopádně má fačko menší difuzor a i vstřikovací tryska bude asi mít jiný průtok paliva.....

znáš někoho,kdo to dělal??a jak to přesně udělal??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někde tady na fóru jsem o tom četl, někdo to tak taky má a jede mu to, jen nevím kdo, ale určo to najdeš když si s tím dáš práci :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prave ze to mam okopirovane od jednoho znameho co to ma taky v peugeotu 309/1,4/55KW a jde mu to bez problemu proto se divim ze me to nejde!!!

Jinak bych nepotreboval poradit!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,takže logicky-snímač polohy škrtící klapky by měl být stejný...krokový motorek nemá vliv a poslední věc,která tam je -je vstřikovací tryska.nejde zaměnit za originální???

víš co udělěj?nalej malou štamprli benzínu přímo do karburátoru,hned pak začni startovat a mačkej pořád plyn.auto musí alespoň na pár sekund chytnout.jestli ne,je to v elektrice jiskry.jesti chytne,máš něco špatně s tím vstřikováním...alespoň to budeš vědět jistě....

ale když jsem teď četl,že jsi hýbal i z rozdělovačem....to už to může být více příčin,proč to nejede....

zkus tam nalít tu štamprli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze benzin jsme skouseli lit do karbecu a nic vubec se mu nechtelo!! Nenaskocilo to proste!! A To jsem s rozdelovacem jeste nic nedelal az potom mi poradili ze uz jedine rozdelovac to muze byt nic jinaciho me totiz nenapada!!! Palivo tam jde, jiskru to haze, kable od rozdelovace jsou dobre poskladane, takze uz nevim co tam muze byt???

Jinak ma taky nekdo jak jsou zapojene kabely od rozdelovace na P309/1,4/55KW ???

A pak kde jsou rysky na motoru na nastaveni rozdelovace???

dekuji za rady!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

rysky na zapalovani by mohly byt na setrvaku, ale nastartovat by to melo jit i tak.

kdyz jsem nevedel, jak zapojit kable, tak jsem je zkousel po jednom. pripojis ne rozdelovac jen jeden a zkousis ho postupne na vsechny svicky. nevim, jak moc se to motoru libi, ale funguje to.

edit: ted si vzpominam, ze na prehozene kabely jsem prisel po vstriknuti benzinu tou strikackou. malem mi to roztrhlo sani:D

[upravil dne 4.12.07 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemate doma nekdo manuat na toto auto?? Jedna se presne o Peugeot 309, rok 89 a motor je tam 1,4/55KW !!!!

Popripade kde bych si to mohl stahnout hledal jsem to vcera po internetu a nenasel jsem nic!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2XtraiL: jak jsi poznal, že benzín tam jde? Myslím jakým způsobem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevím ale pokud vím tak do faceliftu Fávase se montoval Bosch Mono motronic který ma shodný těleso škrtící klapky jako jako u TU3M Mono-Motronic MA 2.2 takže by to mělo i na dále šlapat...vem si stříkačku a trochu stříkni do tělesa škrtící klapky...

Jo a fakt to nemaš karburátor ale jednobodové vstřikováni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze uz se mi to konecne podarilo nastartovat jeste nechat zestelovat otacky a bude to OK!!!

Az to budu mit vse hotove tak pak dam navod jak predelat cely karbec z favorita 94 nebo felicie 1,3 / do peugeota 309/1,4/55KW Jednobodove strikovani!!!

Je to lepsi predelat vse neni stim tolik prace kdyz vi clovek jak na to ...... A hlavne si myslim ze ten potenciomet vidrzi vic z favoritu nez u Peugeotu !!

zatim caute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak je zapojeni vstrikovani tak tam byli spatne pozapojovane draty, protoze favorit a peugeot to ma jinaci !!! Ale kdyz jsem to predelal jak to mel znamej tak mi to neslo tak jsem nad tim popremyslel promeril jsem to vsechno a pak jsem na to dosel !!! Potenciometr zustava jak ma byt, i krokovy motorek ale jak to vstrikuje palivo tak tam se to musi predelat!!

Zatim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.