roman7006 Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Viem že je možné vyblikať poruchu na aute pokiaľ je tam dvojpinový konektor. Dá sa to aj keď je tam troj ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 napis aspon na jakem aute, co ma za ridici jednotku apod, tohle je dotaz na nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Mělo by to být "309 1,9 GTi". Nicméně souhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 309 a trojpin... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman7006 Odesláno 2. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Asi som nepozeral kam som mal Kde vlastne je presne ten konektor na diagnostiku? Ano ide o 309, 1,9 GTi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Původně zaslal: roman7006 Asi som nepozeral kam som mal Kde vlastne je presne ten konektor na diagnostiku? Ano ide o 309, 1,9 GTi Ten konektor najdeš jen pokud máš Motronic 1.3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman7006 Odesláno 2. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Pokiaľ by to tam bolo tak kde? Pokiaľ nie, tak si môžem pískať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman7006 Odesláno 2. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Tak je o na 100% motronic 1.3. Kde by mal byť ten konektor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 Původně zaslal: roman7006 Tak je o na 100% motronic 1.3. Kde by mal byť ten konektor? To budou vědět 205kaři. Ale tuším, že buď u levého světla před řidičem, nebo naopak na motorové přepážce před spolujezdcem. Ale pokud ti funguje kontrolka v přístrojovce, tak to jde vyblikat pomocí klíčku ve spínací skříňce. Postup už tu byl popsán. [upravil dne 3/12/2007 Hafity] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman7006 Odesláno 3. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 Diky moc. Ešte by som sa chcel opýtať či je možné žeby to všetko robil zanesený palivový filter? Nejde mi stále do hlavy to posledné tankovanie. Všetci čo tam boli majú problémy s autom !!! Väčšinou sú to zanesené sviečky ale ja ich mám OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 Původně zaslal: roman7006 Diky moc. Ešte by som sa chcel opýtať či je možné žeby to všetko robil zanesený palivový filter? Nejde mi stále do hlavy to posledné tankovanie. Všetci čo tam boli majú problémy s autom !!! Väčšinou sú to zanesené sviečky ale ja ich mám OK. No jo, ale v týhle lajně jsi nenapsal, čo to robí! Jinak jsem si všimnul zvýšení počtu problémů u benzínových aut, aspoň v Chomutově a okolí. Ale možná je to jen náhoda.... [upravil dne 3/12/2007 Hafity] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309Tom Odesláno 3. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 Nepotřebuješ konektor, udělej si diagnostiku klíčem, jako by jsi chtěl nastartovat, podržíš to asi 5 sekund (nesmíš to držet nějak dlouho cca 10s, něco by se ti smazalo), vrátíš do druhý polohy, Káčko ti blikne jednou po pauze 2x, to je 12 - začátek diagnostiky, pak zas klíč, to ti vybliká chybu, no a to opakuješ dokud ti to nevybliká 11 - konec diagnostiky. Nemám to ze svý hlavy, našel jsem to tady na fóru, když jsem to předtím taky potřeboval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman7006 Odesláno 3. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 Robí to len to že motor točí ale nenaskočí. Nejde tam vôbec benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 To může být víc věcí. Tak to napřed vyblikej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman7006 Odesláno 4. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2007 Takže nula bodov, lebo je tam Jetronic. Takže len zisťovať podľa schémy. U tohto typu sa závady vyblikať nedajú, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2007 A čerpadlo je slyšet? A svíčky hází jiskru? Tímhle začni. Teda předpokládám, že tam je benzín.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman7006 Odesláno 4. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2007 Benzín tam je. Čerpadlo ale nepočuť. Keď dám kľúč do 2 polohy tak nenamerám na kontaktoch čerpadla žiadne napätie. Palivový filter som vyčistil a sviečky som mal tiež vonku. Vyzerajú ako z príručky. Nie sú tam niekde ešte poistky okrem poistkovej skrinky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman7006 Odesláno 4. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2007 Inak čerpadlo som skúšal aj pri odpojenom palivovom filtry a tiež nič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2007 Zkus jestli je na čerpadle napětí, když točí startér. Pokud ne, tak se vrhni na relátka. Jsou dvě vedle sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 4. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2007 1. ještě bych zkusil vyměnit/proměřit (a teď nevím jestli to řeknu dobře) "zesilovač jiskry" je to obvykle našroubovaný na kusu hliníkového plechu a je to černeébarvy od Bosche. Tuším, že to bude mít tak 7pin konektor. Byla to poměrně obvyká závada, když ty GTi nechtěly jet. Bejvávalo to někde na straně spolujezdce u mot.prostoru. Ale může to být i jinde 2. čerpadlo by mělo aspoň zavrčet, když dáváš klíč do 2. polohy, tak na 2-3 sekundy. Můžeš vyzkoušet přímo na čerpadle připojit 12V a uvidíš 3. víš jistě, že tam nejde benzín? Pokud se nedoměříš, tak můžeš zkusit test s flaškou a odpojenou hadicí od vstřikovaní. 4. a nakonec bych kouknul do nádrže, jestil není zanesený sítko - je to přímo na čerpadle Přesně si ale nepamatuju, jestli to tak bylo i na Jetronicu. Už je to přece jen dýl co jsem se hrabal v 205kách skoro každý den... a vzpomínky zůstávají hlavně na Motronic [upravil dne 4/12/2007 voštík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.