Sign in to follow this  
Followers 0
roman7006

Vyblikanie závady

22 posts in this topic

Viem že je možné vyblikať poruchu na aute pokiaľ je tam dvojpinový konektor. Dá sa to aj keď je tam troj ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

napis aspon na jakem aute, co ma za ridici jednotku apod, tohle je dotaz na nic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mělo by to být "309 1,9 GTi". Nicméně souhlas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi som nepozeral kam som mal :) Kde vlastne je presne ten konektor na diagnostiku? Ano ide o 309, 1,9 GTi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: roman7006

Asi som nepozeral kam som mal :) Kde vlastne je presne ten konektor na diagnostiku? Ano ide o 309, 1,9 GTi

Ten konektor najdeš jen pokud máš Motronic 1.3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: roman7006

Tak je o na 100% motronic 1.3. Kde by mal byť ten konektor?

To budou vědět 205kaři. Ale tuším, že buď u levého světla před řidičem, nebo naopak na motorové přepážce před spolujezdcem.

Ale pokud ti funguje kontrolka v přístrojovce, tak to jde vyblikat pomocí klíčku ve spínací skříňce. Postup už tu byl popsán.

[upravil dne 3/12/2007 Hafity]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky moc. Ešte by som sa chcel opýtať či je možné žeby to všetko robil zanesený palivový filter? Nejde mi stále do hlavy to posledné tankovanie. Všetci čo tam boli majú problémy s autom !!! Väčšinou sú to zanesené sviečky ale ja ich mám OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: roman7006

Diky moc. Ešte by som sa chcel opýtať či je možné žeby to všetko robil zanesený palivový filter? Nejde mi stále do hlavy to posledné tankovanie. Všetci čo tam boli majú problémy s autom !!! Väčšinou sú to zanesené sviečky ale ja ich mám OK.

No jo, ale v týhle lajně jsi nenapsal, čo to robí! Jinak jsem si všimnul zvýšení počtu problémů u benzínových aut, aspoň v Chomutově a okolí. Ale možná je to jen náhoda....

[upravil dne 3/12/2007 Hafity]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepotřebuješ konektor, udělej si diagnostiku klíčem, jako by jsi chtěl nastartovat, podržíš to asi 5 sekund (nesmíš to držet nějak dlouho cca 10s, něco by se ti smazalo), vrátíš do druhý polohy, Káčko ti blikne jednou po pauze 2x, to je 12 - začátek diagnostiky, pak zas klíč, to ti vybliká chybu, no a to opakuješ dokud ti to nevybliká 11 - konec diagnostiky. :super

Nemám to ze svý hlavy, našel jsem to tady na fóru, když jsem to předtím taky potřeboval :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže nula bodov, lebo je tam Jetronic. Takže len zisťovať podľa schémy. U tohto typu sa závady vyblikať nedajú, nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A čerpadlo je slyšet? A svíčky hází jiskru? Tímhle začni. Teda předpokládám, že tam je benzín....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzín tam je. Čerpadlo ale nepočuť. Keď dám kľúč do 2 polohy tak nenamerám na kontaktoch čerpadla žiadne napätie. Palivový filter som vyčistil a sviečky som mal tiež vonku. Vyzerajú ako z príručky. Nie sú tam niekde ešte poistky okrem poistkovej skrinky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus jestli je na čerpadle napětí, když točí startér. Pokud ne, tak se vrhni na relátka. Jsou dvě vedle sebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ještě bych zkusil vyměnit/proměřit (a teď nevím jestli to řeknu dobře) "zesilovač jiskry" je to obvykle našroubovaný na kusu hliníkového plechu a je to černeébarvy od Bosche. Tuším, že to bude mít tak 7pin konektor. Byla to poměrně obvyká závada, když ty GTi nechtěly jet. Bejvávalo to někde na straně spolujezdce u mot.prostoru. Ale může to být i jinde :)

2. čerpadlo by mělo aspoň zavrčet, když dáváš klíč do 2. polohy, tak na 2-3 sekundy. Můžeš vyzkoušet přímo na čerpadle připojit 12V a uvidíš

3. víš jistě, že tam nejde benzín? Pokud se nedoměříš, tak můžeš zkusit test s flaškou a odpojenou hadicí od vstřikovaní.

4. a nakonec bych kouknul do nádrže, jestil není zanesený sítko - je to přímo na čerpadle

Přesně si ale nepamatuju, jestli to tak bylo i na Jetronicu. Už je to přece jen dýl co jsem se hrabal v 205kách skoro každý den... a vzpomínky zůstávají hlavně na Motronic

[upravil dne 4/12/2007 voštík]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.