Marcel505 Odesláno 30. listopad 2007 Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 Chci se jen předběžně zeptat, zda se najde několik příznivců značky Peugeot, kteří by byli ochotni sepsat trošku delší text o svém oblíbeném modelu značky Peugeot. Ne že by to napadlo mě samotného, ale okoukal jsem to ze stránek http://www.simcaklub.wz.cz/ , kde mají sekci "Představení typů". Podle mě je to moc hezké a působivé a to hlavně z toho důvodu, že to vytvořili sami členové. Tuto věc jsem projednal s Medvědem, který má tu představu, že by se text zobrazil po kliknutí na příslušné tlačítko onoho modelu - jak se nyní předělávají hlavní stránky P-C. Také že by se spolu s textem zobrazilo pár obrázků. Text by měl obsahovat nějaké technické info, pojednání o onom modelu, roky výroby, verze, motorizace, výbavy, rozdíl mezi starými a novými modely, závady, choulostivá místa apod. Tato akce není vůbec závislá na tom, jak se vyvinou hlavní stránky P-C, tohle se tam může zakomponovat vždy (teda doufám). Aby takový text sepisoval někdo z vedení je asi trošku nesmysl, myslím, že vedení má své starosti. A proto JÁ PEVNĚ VĚŘÍM, že se mezi námi najde pár odvážlivců, kteří budou mít tu chuť a něco takového sepíšou. Je blbost, aby někdo, kdo má 405 psal o 106. A proto zejména předpokládám, že text třeba o 205 napíše někdo z majitelů 205 nebo někdo, kdo se jimi hodně zabývá nebo zabýval. A totéž s ostatními modely. Co text bude obsahovat je jen na Vás, podmínky výše zmíněné se dodržet striktně nemusí. Tohle téma jsem založil jen pro předběžný zájem, Medvěd si myslí, že se nikdo takový nenajde, ale já fakt věřím tomu, že to někdo s chutí sepíše a že se pak ještě Medvěd bude těžce rozhodovat mezi tím, čí text vybrat. Abych pravdu řekl - mě to připadá, že sepsat něco takového je spíš zábava, než nějaká otravná práce. Vždyť pak Vaše jméno, nebo Váš nick bude napsán na hlavních stránkách P-C pod tím textem! Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. listopad 2007 Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 Dobrej nápad:super, klidně bych se o něco takovýho pokusil, ale zatim jsem ještě jaksi nedostál tomu, dodělat svojí myšlenku o motorech:mad: Tohle bude jednodušší- nemusim nic rozebírat na autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 30. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 Tohle Medvěd psal v tématu Nového vzhledu stránek P-C, jenže to jaksi zapadlo. Původně zaslal: Medvěd c) Tvůrci stránek opravdu chybí některé údaje od nás (vedení), které jsme s Markem společně slíbili doplnit a bohužel se nám na to nedaří najít společný čas - za mě se jedná o popisky k modelům (tam, kde jsou ta tlačítka), najde se někdo, kdo by byl ochotnej dát nějaké info dohromady? Představa - např. u modelu 106 vypsat od kdy do kdy se vyráběl, kdy byl facelift a v čem se lišil, veškeré motorizace (obsah, výkon, palivo), základní prvky výbav ..............., to vše u všech modelů. Aby to bylo v cajku... [upravil dne 30/11/2007 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. listopad 2007 Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 něco ve smyslu - P205 D - sice furt jezdí, ale je taky furt rozbijtej, některé závady se už ( s přihlédnutím k věku) jeví z principu jako "neopravitelné", občas je nutno v té zablácené, zaolejované litinové kouli vepředu vyměnit olej ? je to fajn, akorát narazíš na pár zoufalců jako pingpiggy! (kde ten řízek je ?) a je vymalováno ... prostě, dneska o slušnou P205 nezavadíš a to co se prodává, jsou už celkem vyšeptané kousky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 30. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 Původně zaslal: vix něco ve smyslu - P205 D - sice furt jezdí, ale je taky furt rozbijtej, některé závady se už ( s přihlédnutím k věku) jeví z principu jako "neopravitelné", občas je nutno v té zablácené, zaolejované litinové kouli vepředu vyměnit olej ? je to fajn, akorát narazíš na pár zoufalců jako pingpiggy! (kde ten řízek je ?) a je vymalováno ... prostě, dneska o slušnou P205 nezavadíš a to co se prodává, jsou už celkem vyšeptané kousky. Nepřijde ti to trochu jako Jen doplňuji: Ten text by měl být v duchu oslavy toho auta, ale samozřejmě časté závady či neduhy vozu do textu také patří. Mrkněte na stránky http://www.simcaklub.wz.cz/ sekce "Představení typů" a pochopíte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 30. listopad 2007 Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 Ja myslim ze je to hodne dobrej napad. Na muj vkus sice moc zodpovedny, ale psal bych to rad, jen je tady spousta "vetsich machru" treba na tu mou 406 Ale jinak me samotnyho uz neco podobnyho napadlo. Doufam, ze to klapne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. listopad 2007 Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 Jen takovej dotaz: Jakým způsobem to má být zpracovaný a komu se to má doručit? Mělo by se to napsat ve Wordu nebo jako prostý text e-mailu? Co jsem tak koukal na popisy u Simcaklubu, tak některý články byly vyloženě autorská díla, u některých bylo až nápadné, že jsou to víceméně okopčené články z časopisů či jiných zdrojů doplněné několika málo informacemi (zkušenostmi) majitele daného typu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trundik Odesláno 1. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2007 Já už jsem se o něco podobného pokoušel, ale de-facto jsem jen opsal historii určitého modelu ze sekce autobazar časopisu Svět Motorů. Pokud by byl zájem, můžu předmětný model vyfotit a přeposlat dotyčnému zájemci. Kromě toho není problém vyfotit a přeposlat příslušné strany s technickými popisy jaké se uvádí v Autokatalogu, který vychází každý rok. (mám to od roku 1996). Není to sice úplně přesně to, co si představuje Marcel, ale jako základ by to mohlo stačit: Peugeot 307 2001: představení tří- a pětidveřového hatchbacku s benzinovými motory 1,4/55 kW, 1,6/ 16v/80 kW, 2,0 16V/100kW a diesly 1,4 HDi/50 kW, 2,0 HDi/66kW a 2,0 HDi/80 kW. 2002: nabídka karosářských variant obohacena o verze SW a kombi 2003: uvedení kupé kabrioletu 307 CC s motory 1,6 16V/80 kW, 2,0 16V/100 k3 a 2,0 16V/132 kW, nový agregát 1,4 16v/65kW 2004: facelift – zejména byla změněna přední část vozu, agregát 2,0 16V/100 kW nahrazen silnějším provedením výkonu 105 kW, nové diesely 1,6 HDi/66 a 81 kW, 2,0 HDI/ 100 kW Vybrané technické parametry: délka šířka výška objem zav. prostoru Hatchback 4202 1730 1510 341/1328 Break 4419 1757 1533 503/1675 SW 4419 1757 1533 676/2082 CC 4349 1759 1417 350 Peugeot 405 1987: v září představení modelu, osmiventilové zážehové motory 1,4/47 kW, 1,6/68 kW, 1,9/92 kW, 1,9 16V/118/ kW a 1,6/55 kW, 1,9/81 kW (s karburátorem) a vznětové 1,9 D/51 kW, 1,8 TD/66 kW. 1987: kombi s označením Break, výkon motoru 1,4 zvýšen na 51 kW 1988: od září sedany s motory 1,9 a 1,9 16V na přání s pohonem všech kol. 1989: v dubnu pohon 4 x 4 také pro Break, nové schéma řazení 1990: modernizace modelu 1992: zásadní facelift karoserie a interiéru, výkon motoru 1,4 zvýášen na 55 kW, u 1,6 snížen na 66 kW, nové motory 1,8/76 kW, 2,0/91 kW a 2,0 16V/114 kW nahrazující mot. O objemu 1,9 litru. Představena ostrá verze 405 T16 s motorem 2,0 turbo/162 kW, motor 1,8 TD nahrazen agregátem 1,9 TD/68 kW 1995: představen model 406, výroba sedanu zastavena 1996: zastavena výroba kombi 405 Break Vybrané technické parametry: délka šířka výška objem zav. prostoru Sedan 4410 1670 1410 470 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 1. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2007 kldine napisu o 106 a i klidne o bawu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trundik Odesláno 1. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2007 Původně zaslal: Marlin kldine napisu o 106 a i klidne o bawu bawo si strč ..... do garáže, nám stačí 106 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 1. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2007 Původně zaslal: Dundee Jen takovej dotaz: Jakým způsobem to má být zpracovaný a komu se to má doručit? Mělo by se to napsat ve Wordu nebo jako prostý text e-mailu? Co jsem tak koukal na popisy u Simcaklubu, tak některý články byly vyloženě autorská díla, u některých bylo až nápadné, že jsou to víceméně okopčené články z časopisů či jiných zdrojů doplněné několika málo informacemi (zkušenostmi) majitele daného typu. Jakým způsobem to má být napsáno je jedno, pokud bude někdo psát o 405, napíše to jako by to psal pro majitele, přívržence nebo zájemce o 405. To je na Vás. Doručit Medvědovi (doufám, že sem brzo napíše své požadavky). Napsáno jak chceš, ať už ve Wordu nebo v emailu - pak se ten text stejně vezme a vloží se na hlavní stránky P-C. Autorská díla - myslím, že by bylo fajn, kdyby to někdo sám napsal a vymyslel, okopírovat to z nějakého časopisu umí každý, to mohl udělat i Medvěd. Ale pochopitelné je použít některé údaje z oněch časopisů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trundik Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Původně zaslal: Marcel505 Autorská díla - myslím, že by bylo fajn, kdyby to někdo sám napsal a vymyslel, okopírovat to z nějakého časopisu umí každý, to mohl udělat i Medvěd. Ale pochopitelné je použít některé údaje z oněch časopisů. Já měl na mysli opsat z těch časopisů "jen technické údaje". Tam se nedá nic vymýšlet, to jsou fakta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 2. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Původně zaslal: Trundik Původně zaslal: Marcel505 Autorská díla - myslím, že by bylo fajn, kdyby to někdo sám napsal a vymyslel, okopírovat to z nějakého časopisu umí každý, to mohl udělat i Medvěd. Ale pochopitelné je použít některé údaje z oněch časopisů. Já měl na mysli opsat z těch časopisů "jen technické údaje". Tam se nedá nic vymýšlet, to jsou fakta. Souhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Jsem rád, že si tu Marcel vzal na sebe starost o zabezpečení informací o typech pažoutů. Pokusím se nastínit můj pohled na věc Na hlavní straně jsou tlačítka podle nás nejrozšířenějších a připravovaných seriových modelů. Pod některými tlačítky momentálně funguje odkaz na spřátelené stránky Auta 5P, kde jsou nějaké základní informace o daných modelech, pravdou však je (a to nedošlo především mě, spojení s 5P je především z mé hlavy), že informace jsou velice povšechné. Začal jsem se tedy zabývat myšlenkou jak sestavit u modelů přehledy - a na této myšlence jsem už cca v říjnu uvízl. Momentální představa je asi taková: Vezmu - li model P 106, pak se vyráběl s několika benzínovými motory (1,0, 1,2, 1,4, 1,6 a 1,5 D), bylo by dobré doplnit začátek a konec 1. řady, začátek a konec faceliftu + základní markanty rozlišení, poud by se dalo od někud vytáhnout pak i výkony motorů a základní stupně výbav včetně k tomu přiřazených doplňků + základní barevné spektrum a pokud by se daly zjistit, pak by určitě byly zajímavé i základní prodejní ceny. To vše by se dalo určitě aplikovat i na další modely. Je to jen nástin, každopádně než začnete tvořit nějaké popisky k modelům, byl bych rád, kdybychom se tu dohodli na nějaké jednotné formě - ať to pak na hlavní straně působí jednotně. Každopádně pokud se někdo z Vás rozhodne k podílení se na článku o tom kterém modelu, věřte, že minimálně v mých očích najdete hlubokého ocenění. JEŠTĚ CO SE TÝČE PŘÍPADNÉHO POUŽITÍ ČLÁNKŮ JINÝCH AUTORŮ, PAMATUJTE NA AUTORSKÉ PRÁVO A NA TO, ŽE S TÍM TEDY DOTYČNÝ MUSÍ PÍSEMNĚ SOUHLASIT [upravil dne 2/12/2007 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Medvěd: Mám jen několik velice dobných připomínek: Třeba stupně výbav lze pouze vypsat (např. XS, XR, XSi, XRD apod.), ale rozepsat se, co která výbava obsahuje, je docela oříšek (vzhledem ke schématu "co kus, to originál") Barevné škály budou taky oříšek, ale net je mocná zbraň, tak snad pomůže:D Základní ceny modelů by se asi taky daly vyštrachat, ale u některých modelů (309, 20, 405) si myslím, že je to až nemožné. Jinak prakticky souhlasím se vším, co jsi napsal (hlavně jednotnost).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Předsedo, máš mail Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 co takhle brouzdam, tak celkem pekne prehledny objektivni a informacne dostacujici napr felicia jinak ja radsi psat o 406 nic nebudu, bo byste me ukamenovali:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 2. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2007 Původně zaslal: buml co takhle brouzdam, tak celkem pekne prehledny objektivni a informacne dostacujici napr felicia jinak ja radsi psat o 406 nic nebudu, bo byste me ukamenovali:myslim Hmm, felda dobrý, pár detailů jsem koukám vynechal, ale což Já to psal tak nějak všeobecně, svoje pozantky a zkušenosti jsem radši nezahrnoval, ale musim si počkat na vyjádření Medvěda, třeba to tam přijde;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 3. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 Původně zaslal: vix něco ve smyslu - P205 D - sice furt jezdí, ale je taky furt rozbijtej, některé závady se už ( s přihlédnutím k věku) jeví z principu jako "neopravitelné", občas je nutno v té zablácené, zaolejované litinové kouli vepředu vyměnit olej ? je to fajn, akorát narazíš na pár zoufalců jako pingpiggy! (kde ten řízek je ?) a je vymalováno ... prostě, dneska o slušnou P205 nezavadíš a to co se prodává, jsou už celkem vyšeptané kousky. Ehm to si beru osobně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 3. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 Jinak jsem pro, něco bych o 205 sepsal a pak se to může hodit do všeobecného posouzení, případně úpravě, tedy méďovi i vám a uvidíme. Fota by mohla být předpokládám i vlastní (?) Pochopitelně že bych tam tedy přidal své zkušenosti s 205 (1.1, 1.8D, 1.9D).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.