Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

VÝZVA - Najde se několik ochotných členů udělat něco pro Peugeot-club???


Marcel505

Recommended Posts

Chci se jen předběžně zeptat, zda se najde několik příznivců značky Peugeot, kteří by byli ochotni sepsat trošku delší text o svém oblíbeném modelu značky Peugeot.

Ne že by to napadlo mě samotného, ale okoukal jsem to ze stránek http://www.simcaklub.wz.cz/ , kde mají sekci "Představení typů". Podle mě je to moc hezké a působivé a to hlavně z toho důvodu, že to vytvořili sami členové.

Tuto věc jsem projednal s Medvědem, který má tu představu, že by se text zobrazil po kliknutí na příslušné tlačítko onoho modelu - jak se nyní předělávají hlavní stránky P-C. Také že by se spolu s textem zobrazilo pár obrázků.

Text by měl obsahovat nějaké technické info, pojednání o onom modelu, roky výroby, verze, motorizace, výbavy, rozdíl mezi starými a novými modely, závady, choulostivá místa apod.

Tato akce není vůbec závislá na tom, jak se vyvinou hlavní stránky P-C, tohle se tam může zakomponovat vždy (teda doufám).

Aby takový text sepisoval někdo z vedení je asi trošku nesmysl, myslím, že vedení má své starosti.

A proto JÁ PEVNĚ VĚŘÍM, že se mezi námi najde pár odvážlivců, kteří budou mít tu chuť a něco takového sepíšou.

Je blbost, aby někdo, kdo má 405 psal o 106. A proto zejména předpokládám, že text třeba o 205 napíše někdo z majitelů 205 nebo někdo, kdo se jimi hodně zabývá nebo zabýval. A totéž s ostatními modely.

Co text bude obsahovat je jen na Vás, podmínky výše zmíněné se dodržet striktně nemusí.

Tohle téma jsem založil jen pro předběžný zájem, Medvěd si myslí, že se nikdo takový nenajde, ale já fakt věřím tomu, že to někdo s chutí sepíše a že se pak ještě Medvěd bude těžce rozhodovat mezi tím, čí text vybrat.

Abych pravdu řekl - mě to připadá, že sepsat něco takového je spíš zábava, než nějaká otravná práce. Vždyť pak Vaše jméno, nebo Váš nick bude napsán na hlavních stránkách P-C pod tím textem!

Co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle Medvěd psal v tématu Nového vzhledu stránek P-C, jenže to jaksi zapadlo.

Původně zaslal: Medvěd

c) Tvůrci stránek opravdu chybí některé údaje od nás (vedení), které jsme s Markem společně slíbili doplnit a bohužel se nám na to nedaří najít společný čas - za mě se jedná o popisky k modelům (tam, kde jsou ta tlačítka), najde se někdo, kdo by byl ochotnej dát nějaké info dohromady? Představa - např. u modelu 106 vypsat od kdy do kdy se vyráběl, kdy byl facelift a v čem se lišil, veškeré motorizace (obsah, výkon, palivo), základní prvky výbav ..............., to vše u všech modelů.

Aby to bylo v cajku...

[upravil dne 30/11/2007 Marcel505]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

něco ve smyslu - P205 D - sice furt jezdí, ale je taky furt rozbijtej, některé závady se už ( s přihlédnutím k věku) jeví z principu jako "neopravitelné", občas je nutno v té zablácené, zaolejované litinové kouli vepředu vyměnit olej ? :D

je to fajn, akorát narazíš na pár zoufalců jako pingpiggy! (kde ten řízek je ?) a je vymalováno ... prostě, dneska o slušnou P205 nezavadíš a to co se prodává, jsou už celkem vyšeptané kousky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

něco ve smyslu - P205 D - sice furt jezdí, ale je taky furt rozbijtej, některé závady se už ( s přihlédnutím k věku) jeví z principu jako "neopravitelné", občas je nutno v té zablácené, zaolejované litinové kouli vepředu vyměnit olej ? :D

je to fajn, akorát narazíš na pár zoufalců jako pingpiggy! (kde ten řízek je ?) a je vymalováno ... prostě, dneska o slušnou P205 nezavadíš a to co se prodává, jsou už celkem vyšeptané kousky.

Nepřijde ti to trochu jako :xvul

Jen doplňuji: Ten text by měl být v duchu oslavy toho auta, ale samozřejmě časté závady či neduhy vozu do textu také patří.

Mrkněte na stránky http://www.simcaklub.wz.cz/ sekce "Představení typů" a pochopíte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen takovej dotaz: Jakým způsobem to má být zpracovaný a komu se to má doručit? Mělo by se to napsat ve Wordu nebo jako prostý text e-mailu?

Co jsem tak koukal na popisy u Simcaklubu, tak některý články byly vyloženě autorská díla, u některých bylo až nápadné, že jsou to víceméně okopčené články z časopisů či jiných zdrojů doplněné několika málo informacemi (zkušenostmi) majitele daného typu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už jsem se o něco podobného pokoušel, ale de-facto jsem jen opsal historii určitého modelu ze sekce autobazar časopisu Svět Motorů. Pokud by byl zájem, můžu předmětný model vyfotit a přeposlat dotyčnému zájemci. Kromě toho není problém vyfotit a přeposlat příslušné strany s technickými popisy jaké se uvádí v Autokatalogu, který vychází každý rok. (mám to od roku 1996).

Není to sice úplně přesně to, co si představuje Marcel, ale jako základ by to mohlo stačit:

Peugeot 307

2001: představení tří- a pětidveřového hatchbacku s benzinovými motory 1,4/55 kW, 1,6/ 16v/80 kW, 2,0 16V/100kW a diesly 1,4 HDi/50 kW, 2,0 HDi/66kW a 2,0 HDi/80 kW.

2002: nabídka karosářských variant obohacena o verze SW a kombi

2003: uvedení kupé kabrioletu 307 CC s motory 1,6 16V/80 kW, 2,0 16V/100 k3 a 2,0 16V/132 kW, nový agregát 1,4 16v/65kW

2004: facelift – zejména byla změněna přední část vozu, agregát 2,0 16V/100 kW nahrazen silnějším provedením výkonu 105 kW, nové diesely 1,6 HDi/66 a 81 kW, 2,0 HDI/ 100 kW

Vybrané technické parametry:

délka šířka výška objem zav. prostoru

Hatchback 4202 1730 1510 341/1328

Break 4419 1757 1533 503/1675

SW 4419 1757 1533 676/2082

CC 4349 1759 1417 350

Peugeot 405

1987: v září představení modelu, osmiventilové zážehové motory 1,4/47 kW, 1,6/68 kW, 1,9/92 kW, 1,9 16V/118/ kW a 1,6/55 kW, 1,9/81 kW (s karburátorem) a vznětové 1,9 D/51 kW, 1,8 TD/66 kW.

1987: kombi s označením Break, výkon motoru 1,4 zvýšen na 51 kW

1988: od září sedany s motory 1,9 a 1,9 16V na přání s pohonem všech kol.

1989: v dubnu pohon 4 x 4 také pro Break, nové schéma řazení

1990: modernizace modelu

1992: zásadní facelift karoserie a interiéru, výkon motoru 1,4 zvýášen na 55 kW, u 1,6 snížen na 66 kW, nové motory 1,8/76 kW, 2,0/91 kW a 2,0 16V/114 kW nahrazující mot. O objemu 1,9 litru. Představena ostrá verze 405 T16 s motorem 2,0 turbo/162 kW, motor 1,8 TD nahrazen agregátem 1,9 TD/68 kW

1995: představen model 406, výroba sedanu zastavena

1996: zastavena výroba kombi 405 Break

Vybrané technické parametry:

délka šířka výška objem zav. prostoru

Sedan 4410 1670 1410 470

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

Jen takovej dotaz: Jakým způsobem to má být zpracovaný a komu se to má doručit? Mělo by se to napsat ve Wordu nebo jako prostý text e-mailu?

Co jsem tak koukal na popisy u Simcaklubu, tak některý články byly vyloženě autorská díla, u některých bylo až nápadné, že jsou to víceméně okopčené články z časopisů či jiných zdrojů doplněné několika málo informacemi (zkušenostmi) majitele daného typu.

Jakým způsobem to má být napsáno je jedno, pokud bude někdo psát o 405, napíše to jako by to psal pro majitele, přívržence nebo zájemce o 405. To je na Vás.

Doručit Medvědovi (doufám, že sem brzo napíše své požadavky). Napsáno jak chceš, ať už ve Wordu nebo v emailu - pak se ten text stejně vezme a vloží se na hlavní stránky P-C.

Autorská díla - myslím, že by bylo fajn, kdyby to někdo sám napsal a vymyslel, okopírovat to z nějakého časopisu umí každý, to mohl udělat i Medvěd.

Ale pochopitelné je použít některé údaje z oněch časopisů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Autorská díla - myslím, že by bylo fajn, kdyby to někdo sám napsal a vymyslel, okopírovat to z nějakého časopisu umí každý, to mohl udělat i Medvěd.

Ale pochopitelné je použít některé údaje z oněch časopisů.

Já měl na mysli opsat z těch časopisů "jen technické údaje". Tam se nedá nic vymýšlet, to jsou fakta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Trundik

Původně zaslal: Marcel505

Autorská díla - myslím, že by bylo fajn, kdyby to někdo sám napsal a vymyslel, okopírovat to z nějakého časopisu umí každý, to mohl udělat i Medvěd.

Ale pochopitelné je použít některé údaje z oněch časopisů.

Já měl na mysli opsat z těch časopisů "jen technické údaje". Tam se nedá nic vymýšlet, to jsou fakta.

Souhlas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem rád, že si tu Marcel vzal na sebe starost o zabezpečení informací o typech pažoutů. Pokusím se nastínit můj pohled na věc

Na hlavní straně jsou tlačítka podle nás nejrozšířenějších a připravovaných seriových modelů. Pod některými tlačítky momentálně funguje odkaz na spřátelené stránky Auta 5P, kde jsou nějaké základní informace o daných modelech, pravdou však je (a to nedošlo především mě, spojení s 5P je především z mé hlavy), že informace jsou velice povšechné.

Začal jsem se tedy zabývat myšlenkou jak sestavit u modelů přehledy - a na této myšlence jsem už cca v říjnu uvízl.

Momentální představa je asi taková:

Vezmu - li model P 106, pak se vyráběl s několika benzínovými motory (1,0, 1,2, 1,4, 1,6 a 1,5 D), bylo by dobré doplnit začátek a konec 1. řady, začátek a konec faceliftu + základní markanty rozlišení, poud by se dalo od někud vytáhnout pak i výkony motorů a základní stupně výbav včetně k tomu přiřazených doplňků + základní barevné spektrum a pokud by se daly zjistit, pak by určitě byly zajímavé i základní prodejní ceny.

To vše by se dalo určitě aplikovat i na další modely.

Je to jen nástin, každopádně než začnete tvořit nějaké popisky k modelům, byl bych rád, kdybychom se tu dohodli na nějaké jednotné formě - ať to pak na hlavní straně působí jednotně.

Každopádně pokud se někdo z Vás rozhodne k podílení se na článku o tom kterém modelu, věřte, že minimálně v mých očích najdete hlubokého ocenění.

JEŠTĚ CO SE TÝČE PŘÍPADNÉHO POUŽITÍ ČLÁNKŮ JINÝCH AUTORŮ, PAMATUJTE NA AUTORSKÉ PRÁVO A NA TO, ŽE S TÍM TEDY DOTYČNÝ MUSÍ PÍSEMNĚ SOUHLASIT

[upravil dne 2/12/2007 Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Medvěd: Mám jen několik velice dobných připomínek: Třeba stupně výbav lze pouze vypsat (např. XS, XR, XSi, XRD apod.), ale rozepsat se, co která výbava obsahuje, je docela oříšek (vzhledem ke schématu "co kus, to originál");) Barevné škály budou taky oříšek, ale net je mocná zbraň, tak snad pomůže:D Základní ceny modelů by se asi taky daly vyštrachat, ale u některých modelů (309, 20, 405) si myslím, že je to až nemožné. Jinak prakticky souhlasím se vším, co jsi napsal (hlavně jednotnost)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: buml

co takhle brouzdam, tak celkem pekne prehledny objektivni a informacne dostacujici napr felicia

jinak ja radsi psat o 406 nic nebudu, bo byste me ukamenovali:myslim

Hmm, felda dobrý, pár detailů jsem koukám vynechal, ale což :D

Já to psal tak nějak všeobecně, svoje pozantky a zkušenosti jsem radši nezahrnoval, ale musim si počkat na vyjádření Medvěda, třeba to tam přijde;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

něco ve smyslu - P205 D - sice furt jezdí, ale je taky furt rozbijtej, některé závady se už ( s přihlédnutím k věku) jeví z principu jako "neopravitelné", občas je nutno v té zablácené, zaolejované litinové kouli vepředu vyměnit olej ? :D

je to fajn, akorát narazíš na pár zoufalců jako pingpiggy! (kde ten řízek je ?) a je vymalováno ... prostě, dneska o slušnou P205 nezavadíš a to co se prodává, jsou už celkem vyšeptané kousky.

Ehm to si beru osobně:grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jsem pro, něco bych o 205 sepsal a pak se to může hodit do všeobecného posouzení, případně úpravě, tedy méďovi i vám a uvidíme. Fota by mohla být předpokládám i vlastní (?) Pochopitelně že bych tam tedy přidal své zkušenosti s 205 (1.1, 1.8D, 1.9D)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...