Sign in to follow this  
Followers 0
kendziro

Mám do toho jít????

10 posts in this topic

Ahoj vsici... Tak jsem si koupil peugeota 106tku (r.v. 96) a mam dylema... Nevim, jestli ma cenu do takoveho auticka strkat penize co se tyce tuningu, chtel bych, ale nevim, nazory rad prijmu, dikys....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuning&styling neni o tom jestli se to nekomu vyplati, vzdycky tratis.. je to jen ciste na tobe jestli se chces odlisit od "serie".. nekdy je to spis na skodu nez uzitek..:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se tuningu v pravém slova smyslu týká, asi bych to nedělal. (já bych to nedělal asi ani u nového auta) Vyšperkovat si ho ale můžeš k obrazu svému. Decentní vykrášlení na škodu nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja si myslim ze to neni otazka pre inych ale pre teba ty musis uvazit ci do toho pojdes alebo nie "je to iba na tebe":papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejdriv to ale musi poradne jezdit a brzdit + jiny dulezity veci a pak muzes davat penize do tuningu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych to pořádně opravil - základ musí být .. takže, pořádný gumy, nový brzdy, náplně, a nutné opravy. A pak se rozhodni.

Jestli jsi, ale ochoten třena vyměnit, nádhernej přední spojler za nový gumy - na sklikách bez vzorku to jezdí taky,

jestli zadní křídlo je lepší než nové brzdy,

jezdi mřížka chladiče je suprovější než uložení tlumičů,

jestli ...

... jestli není lepší dělat tjůnink motoru (tj., aby byl v cajku) a přitom zjistit, že to stojí peníze a čas, ale že to pak jezdí...

... a že to stálo hodně peněz, ale že se vrátí, třeba v první zatáčce na mokru...

... možná to poznáš časem...

... jen až budeš dávat nové tjůninkové žárovky, tak prosím ne 100W, ale klasiku 55/60 W + (30,50,něco ) % svítivosti navíc

Je to tvoje auto, tvoje peníze a tvoje rozhodnutí...

(mám prostě jen poradní hlas)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně vix:potlesk

Ono taky záleží jaké máš příjmy,pač já jako student jsem se rozhodl dát auto kompletně dohromady(vše co lze vyměnit-tak vyměnit)od předu do zadu...a už můžu říct že vím co to je vrazit do auta 30000kč...a pak se není čemu divit že auto stavím už skoro rok...:D

PS:ještě že nemám řidičák:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

Já bych to pořádně opravil - základ musí být .. takže, pořádný gumy, nový brzdy, náplně, a nutné opravy. A pak se rozhodni.

Jestli jsi, ale ochoten třena vyměnit, nádhernej přední spojler za nový gumy - na sklikách bez vzorku to jezdí taky,

jestli zadní křídlo je lepší než nové brzdy,

jezdi mřížka chladiče je suprovější než uložení tlumičů,

jestli ...

... jestli není lepší dělat tjůnink motoru (tj., aby byl v cajku) a přitom zjistit, že to stojí peníze a čas, ale že to pak jezdí...

... a že to stálo hodně peněz, ale že se vrátí, třeba v první zatáčce na mokru...

... možná to poznáš časem...

... jen až budeš dávat nové tjůninkové žárovky, tak prosím ne 100W, ale klasiku 55/60 W + (30,50,něco ) % svítivosti navíc

Je to tvoje auto, tvoje peníze a tvoje rozhodnutí...

(mám prostě jen poradní hlas)

Se vším máš u mě palec, jenom nevím proč ztrácíš 5 minut života rozepisováním se s tímto textem :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjuununk se da provadet i formou udrzby. mam sjety gumy, tak koupim rovnou o 2" vetsi, misto sjetejch desticek poradne brzdice, apod:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.