Sektor

! VELICE ZAJIMAVY PROBLEM - SEM !

50 posts in this topic

ESP má zřejmě čidlo zrychlení, tedy směru gravitace, čidlo polohy volantu, a k tomu čidla na kolech. Něco z toho blblo, což u starších čidel může být. Nahoru a dolů - nevím, možná pravidelné přibržďování může způsobit pokles zadní nápravy...? Nemáš náhodou hydropneumatické pérování? (ESP bych tam taky nečekal...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Takže máš na autě ESP? Asi mělo zrovna špatnou náladu, tak zlobilo.

je vubec mozne aby 406 ve vybave GL mela neco jako ESP ? chapu ABS, ale ESP..ehm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ESP to nebude, tak ico by mělabýt ABS

osobně bych hledal chybu na brzdách, prasklej kotouč, špatné desky, sekající se píst, vyvařená kapalina:myslim protože to vypadá že to puhupování za vyšší rychlosti je snaha kola se kousnou coz za vyší rychlosti nedokáže ale za nižší ano (což se ti i stalo).

může to dělat taky jen když se brzdy zahřejí, po delším prždění.

necítil jsi smrad spáleného obložení??? bylo kolo teplé když se to zaseklo???

já bych nejdříve rozdělal bych brzdy a zkontroloval:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych to pořádně prolezl, hlavně zadní pravý kolo a všechno tam okolo, ...podotýkám nestačí jenom obhlédnout, ale pořádně prolézt.

Je to nejspíš něco jiného, ale na naší bývalé 405 jsme měli jednou prasklý kord na pneu u předního pravého kola ( na pohled to moc poznat nešlo). Do rychlosti 70km/h se to chovalo normálně, nad 80km/h taky nic. Ale pokud se udržovala rychlost kolem 75mk/h, auto začalo skákat jak popisuješ, pravá strana lítala nahoru a dolů jako kdyby byla šišatá kola.....pravá přední strana auta se dostala do rezonance s tím kolem co mělo prasklej kord, a proto to takhle začalo hrozně lítat.

Myslím, že u tebe je to možná něco podobnýho, kolo se dostane s něčím do rezonance a začne takhle lítat.....nebrzdí to, ale auto se hrozně klepe. Ale je divný že při takhle "malé rychlosti".

No třeba kecám, a je to úplně něco jinýho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No bacha na to, mi sjme měli pneu taky nový a jezdili na nich, zjistili jsme to tak po ujetí 300km. Ta rezonance začala jenom když se auto drželo přesně v těch otáčkách, pokud se jelo rychlejš nebo pomalejš nebo při plynulým přechodu přes tu hranici 75, tak nic, ale pokud se auto drželo přesně na té rychlosti, tak se to do 5s takhle rozklepalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kontrolka je od ABS, ne od ESP, je mozny ze ABS zaclo blbnout a pribrzduje nejake kolo, co zkusit deaktivaci - vytazenim pojistky ABS - jen docasne na vyzkouseni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.