Sign in to follow this  
Followers 0
405GLD

PŘEDNÍ NÁPRAVA

18 posts in this topic

ZDAR PEUGEOTUM!

Mam takový malinký problém.

Potřebuju vyměnit na přední nápravě zadní silenblok-\"KOSTKU\". Problém je že na originálním dílu silenbloku je vyznačená poloha (úhel)- výliskem popř. prolisem. U neoriginálních dílů tato poloha není vyznačena, díly od AUTOBENEXU, ELITU,.. Tato poloha zajiš?uje to že v silenbloku je přednastavené určité jakési napětí. Pokud úhel nastavení silenbloku na rameni je jinačí, dochází k tomu že silenblok se po čase utrhne.

Prosím poraďte jaky je úhel přednastavení silenbloku na rameni?

P.S. V servisu PEUGEOT v Teplicích mi nikdo neporadil a řekli mi že bych musel přijet oni se na to podívaj a pak mi řeknou. Za podívání a za to že auto zvednou si chtěli účtovat 1hod. práce cca. 400Kč. PARCHANTI už nevědi jak jinak okrást zákazníka, (poradíme ale zapla?, nezaplatíš, nejezdíš).

:mad::mad::mad:

PROSÍM PORAĎTE, POMOOOOC:(

Díky moc MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím.

Ale k tomu servisu ti řeknu jen jednu věc: já mít servis, dělám to úplně stejně!

Ono, vybavit a provozovat servis není vůbec žádná sranda, nějakou kačku to stojí, a majitel to nedělá pro charitu, ale proto, aby ho to živilo. Představa, že mi někdo přijede na servis, na hodinu mi zapráskne zvedák, já mu pozjiš?uju, jak se tam co mění, a on si to pak někam dojede vyměnit sám, a já z toho nebudu mít ani kačku - no to bych musel bejt magor. Myslete si o tom co chcete, vážení, ale servisy většinou neprovozuje Matka Tereza. Takže pokud dotyčného servisáka osobně neznáte natolik dobře, aby vám občas dělal nějakou prkotinu zadarmo, nedivte se, že bude chtít za práci zaplatit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To oddie: Tobě to nevadí že za radu chtěj zaplatit. Já vůbec nechtěl aby mi auto zvedli na zvedáku a prohlíželo ho jak trotlové a za hoďku mi řeknou že nic nenašli.

Dám ti příklad jak vochcávaj v servisech-

Jel jsem do Peugeota v Teplicích - Úpořiny na opravu těsnění pod hlavou. Přijela tam paní asi tak kolem 40ti let z 206kou že potřebuje vyměnit olej a překontrolovat motor že jí tam něco klepe (myslím že vo tom autě nevěděla vůbec nic). Přejímací technik jí řekl že olej vymění ale aby ten motor mohli překontrolovat že ho musej částečně rozebrat a vyndat. Cena opravy měla být kolem 18tis..Věřte nebo ne ale ta pani souhlasila, sice se jí to nezdálo ale řekla že potřebije jezdit. Nevěřil jsem vlastním ušim a očím.

Tak ODDIE co mi na tohle řekneš.

Myslíš že v servisu s tebou budou jednat vždy férově když zjistěj že o autech a technice nemáš ani páru?

Jak říkaš každej chce vydělat, ale za jakou cenu.

Pro mě jsou tyto autorizovaní prodejci aut jen zloději a vydřiduši.

ČUS MAXIM

:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. na odpovědi, že auto zvednou, a prohlédnou, a že to prohlídku bude muset zákazník zaplatit, nevidím vůbec nic divného.

2. příhodu s tou paní nehodlám vůbec komentovat, nebo? jsem u ničeho takového nebyl.

3. jezdím do takového servisu, na který se můžu stoprocentně spolehnout, i když tomu nerozumím.

4. rada je know-how, a to má leckdy cenu zlata. Taky nerozdávám všechny rozumy a postupy, které jsem musel pracně získat, a draze zaplatit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To? tvůj názor. Já se s tvým názorem nemohu a ani nechci stotožnit.

Já myslel že tento club je založene proto aby když někdo potřebuje pomoc, má nějaký problém tak aby ten, kterej o daném problému něco málo zná poradil. Pokud si každej znás bude hlídat to své know-how a nezveřejní nějaké ty zkušenosti, poznatky, které získal při řešení nějakého problému na autě, při opravě tak toto forum \"servis\" je naprd. Alespoň z mého hlediska, pokud má někdo nějaký problém, který jsem řešil (nebo o tom něco znám) tak se snažím poradit i když né vždy odborně.

Ještě bych chtěl vědět jestli existuje nějaký ten servis, kterému mužeš 100% důvěřovat. Kromě autoservisu VAŠANDA na, který tu všichni pražáci pějou básně.:D

Bohužel mé zkušenosti s autoservisi jsou jinačí a proto také co mužu udělat sám nenechávám na servis.

Př.

1.- Když jsem v počátcích co jsem měl 405ku potřeboval vyměnit silenbloky na přední nápravě, zajel do Peugeotu v Teplicích. Silenbloky vyměnily ale při té příležitosti mi vomlátili protikorozní ochranu co je v podběhách. Ani se to nesnažily opravit a auto mi vratily.

2.-Dalším př. spolehlivosti servisů, v autoservisu ŠIMEK u Teplic v Bystřanech jsem si nechal dělat těsnění pod vanou. Když auto zvedli na zvedáku tak špatně umístili ramena zvedáku-mimo místa pro zvedání a pormáčkli mi vzadu prahy a ohnuli lem pro zvedání co je pod prahem.

O podobných problémech s autorizovanými i ostatními servisi bych mohl napsat knížku.

ČUS MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musim, ac nerad, ti dat za pravdu. Predstava, ze mi servis bezplatne poradi a ja si praci pak obstaram nekde jinde mi pripomina socialismus: CO JE TVOJE JE I MOJE, ALE CO JE MOJE DO TOHO TI JE PRDLAJS.

2 405GLD:

Neverim tomu, ze prijimaci technik te zenske jen tak, bez toho aniz se na ten motor podival, vypalit takovou sumu. Shodou okolnosti jezdim do Teplic do servisu - pravda znam i lepsi, ale co se prestehovali do Srbic do jde.

[Editován dne 13/11/03 Sepp]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobne? Ne. To spis jen, ze je to pravda - taky znam servisy co si nechavaji uctovat za blbosti, nebo se ti snazi opravit i veci o ktery vis, ze jsou OK. Ale v kapitalismu neexistuje sluzba gratis (pominuli pribuzne a zname :), ale i tem to musis vrati protisluzbou) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Sepp: Kdybych neseděl vedle té ženské když jsem čekal na auto a neslyšel to tak tomu také těžko uvěřím. Jednalo se o servis Pugeot v Úpořinách, nyní v Srbicích. Jo tržní ekonomika - \"utrhni co mužeš\".:D

Čus Maxim:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi nikdo neporadí. Kdo poradí pošlu mu na účet 200Kč, když platit tak pořádně.:D

Já bych pro peugeot-club zavedl zvláštní účet. Ten kdo bude chtít poradit tak zaplatí 20Kč. To by měl club peněz, třeba na reklamu atd..

Doopravdy potřebuju pordit. POMOOOOC:(:(:(

MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus zavolat VASENDovi, treba ti poradi gratis, kdyz jim club dela tak dobrou reklamu :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě by moc pomohlo kdyby ten silenblok original někdo měl a mohl ho třeba vyfotit. Nebo kdyby někdo změřil na silenbloku jak je ta značka vychýlená od středunsilenbloku.

Dík maxim:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a co misto tadytoho rozpitvavani jestli zaplatit nebo nezaplatit za (z)radu :) lehnout pod auto vytahnout rameno a ten novej siletnblok tam dat tak, jak je tam ten strej? Neslo by to? :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To voštik: Pěkně rudneš, to je vzteky nebo smíchy?

Proč tam nedám originální díl? Proč asi. Cena neoriginálního dílu je 467,30Kč

(Autobenex)

Cena originálního dílu je 1.435Kč

(autorizovaný prodejce Peugeot- Auto Grobar, Děčín)

Kdybych měl kupovat origo nahradní díly tak nebudu dělat nic jiného než vydělávat na tyto nahradní díly.

Ty asi máš hodně peněz - když radíš koupit origo díly. Nechceš mi ten origo díl sehnat za 467,30?

Prosím Pomuže mi někdo?

Nechce se mi kupovat origo díl když mezi těma dílama (origo x neorigo díl) je rozdílná pouze cena a kvalita téměř stejná.

POMOOOOOC!!!!!:(:(:(:(:(

Díky předem za pomoc MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozdil origo a neorigo je nekdy zatracene velky a castokrat plati ze je lepsi starsi origo vec nez uplne nova vec druhovyroba. Viz brzdove desky na meho tranzita- origo vydrzi 80-90tkm, desky z autobenexu vydrzely 30tkm. Byly o 30% levnejsi. Tak ted mi rekni-usetril jsem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

405GLD: no ja myslel, ze bys koupil neorihgos a okouknul si tu polohu pri te demontazi :mad: a ted uz runu vzteky

Share this post


Link to post
Share on other sites

To voštik: Ja jsem si kupoval neorigo ( na těch to neni vyražený -poloha uložení). Já jsem ty silenbloky několikrát měnil, takže tam ty origo už nemam. Neustále se mi ten silenblok trhá, protože je tam blbě nastaven ten úhel.

Potřeboval bych právě od někoho z vás poradit nebo vyfotit ten silenblok, snad by mi to pomohlo. Jsem s toho už zoufalej. Každej půlrok měnim silenbloky.

Prosim poraďte mi někdo, POMOOOOC:(:(:(:(

Díky moc Maxim:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.