Sign in to follow this  
Followers 0
hribe

CHROM TYC PRED MASKOU ???

27 posts in this topic

Pretele, zajimalo by me, jak se rika takovy ty CROMOVANY TYCI, ktera se dava pred predni naraznik + masku, mam na mysli jenom jednu tyc, ktera vychazi zespodku auta na jedny strane, mezi svetlama jde ke kapote, uprotred kopiruje kapotu (asi 50cm) a pak kde zase dolu ... ta tyc miva v prumeru rek bych tak 6-10 cm ... Chtel bych si ji nekde koupit nebo nechat pridelat na auto, ale nemuzu to nikde najit a nevim JAK SE TOMU RIKA ? Bejva hlavne na All-roadech apd. ale dneska sem jiu videl se mji treba i na Renault Clio ... Daj se na ni samozrejme pridelat treba mlhovky ... dik za reakce, hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslis ochranny ram ? a to chces davat na 405 ? k cemu proboha ? budes prorazet zatarasy nebo s ni jezdit do lesa tahat drivi ?:myslim

navic to musi mit schvalenou homologaci a typovy list ( neco jako tazne zarizeni ), nejde jen tak si dat na kapotu kus chromovany lesenarsky trubky, neprojdes s tim technickou, musi to splnovat podminky ochrany chodcu.

[upravil dne 28/11/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

me to pride prakticky hlavne z duvodu parkovani - ne ze bych si snad ja potreboval s timhle ramem pomahat, ale spis me nekdy stvou lidi, co maj kouli a neumej couvat ...

jinak jak je to s homologaci to netusim, nepride mi, ze by to byl az zas tak velkej problem, proste tyc pred maskou, nic vic ...

jak rikam, zrovna dneska sem to videl na Cliu a celkem to tam paslo ... Jinak ted sem si vzpomel urcite to maj z vyroby Felicie - takovy ty zluty modely pick-up nebo felicie s malou korbou ...

na 405ku kombi by to urcite paslo ;) videl sem to jednou i na Oktavce kombi a na ty se mi to taky libilo ...

ale dik za ten nazev - asi se tomu fakt rika "ochranny ram"

hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hribe

ještě si uvědom, že tenhle vehement může být i k prodražení servisních prací Tvého auta - při většině zásahů na motoru se bude přičítat demontáž a zpětná montáž, což může být částka ve stovkách (a každý mechanik z toho bude nutně UNEŠENEJ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

koukam, ze ste z toho vylozene nadseny ;)

ja nevim, jak je to vespodku auta pridelany a kam az to vlastne vede ... jestli je to pod celym motorem, tak pak by to asi samozrejme prekazelo, ale jestli je to uchyceny hnedle na zacatku, tak asi nikoli ... nevim, zatim se s tim seznamuju, libi se mi to ;)

hribe ;)

[upravil dne 28/11/07 hribe]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tuhle věc bych si možná nechal nainstalovat na pick-upa nebo tak něco :myslim. Rozhodně ne na auto jako 405 nebo Octavie:D. Z takovy vejsky jsem na zem jeste nespadnul :myslim. A jak uvadeji ostatni, problem bych videl v homologaci a nekterych servisnich pracich. :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

No když jsem byl mladší, tak jsem o tom taky uvažoval (na VW T4) a odradila mě:

a) cena (cca 18 tKč)

b) právě to, že mě bylo vysvětleno mechanikem, že to zařízení dost překáží - montuje se to většinou až k nápravnici)

Ale je fakt, že i k Tý T4 mi to tak nějak líp pásne než ke 405ce

P.S.

Pokud jsi z toho opravdu tak nadšenej, zkus si sehnat z výkupu nějakou vyřazenou Feldu PČR, cca 60% těchto aut klokaní rám mělo.

[upravil dne 28/11/2007 Medvěd]

[upravil dne 28/11/2007 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mě osobně se to na některych osobakach líbí a kdysy jsem to montoval na formana , homologace není třeba , je to jako klasický auto doplňek.co se tyče servisu tak se to sundava jedině po bouračce jiny duvod při servisovani snad ani neni. Jen už tam prosím tě nedávej prahové nášlapy ,to už by bylo moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Pe.Tře

Homologace je samozřejmě potřeba na cokoli, co si na auto namontuješ (to, že spousta autodoplňků prodává nehomologované díly je problém zdejších zákonů, holt prodat můžou, tím, že to koupíš ještě nic nepášeš, ale když to na auto namontuješ, pak můžeš mít opravdu problém - obzvlášť, když třeba nedobrzdíš a srazíš chodce a soudní znalec řekne, že kdyby tam ten rám nebyl, mohlo by to dopadnout podstatně jinak - v nejhorším případě by třeba ten chodec mohl přežít a díky rámu smolíček, že?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Ale Pe.Tře

Homologace je samozřejmě potřeba na cokoli, co si na auto namontuješ (to, že spousta autodoplňků prodává nehomologované díly je problém zdejších zákonů, holt prodat můžou, tím, že to koupíš ještě nic nepášeš, ale když to na auto namontuješ, pak můžeš mít opravdu problém - obzvlášť, když třeba nedobrzdíš a srazíš chodce a soudní znalec řekne, že kdyby tam ten rám nebyl, mohlo by to dopadnout podstatně jinak - v nejhorším případě by třeba ten chodec mohl přežít a díky rámu smolíček, že?)

zitra to ověřím , pač ramy montujeme denně(Santa Fe , Tucson,L200,Pajero,Berlingo aj) a nic ad homologace se tu neřeši a myslim že tady asi protizakonně nejednaji , zitra dam vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Medvěd

Ale Pe.Tře

Homologace je samozřejmě potřeba na cokoli, co si na auto namontuješ (to, že spousta autodoplňků prodává nehomologované díly je problém zdejších zákonů, holt prodat můžou, tím, že to koupíš ještě nic nepášeš, ale když to na auto namontuješ, pak můžeš mít opravdu problém - obzvlášť, když třeba nedobrzdíš a srazíš chodce a soudní znalec řekne, že kdyby tam ten rám nebyl, mohlo by to dopadnout podstatně jinak - v nejhorším případě by třeba ten chodec mohl přežít a díky rámu smolíček, že?)

zitra to ověřím , pač ramy montujeme denně(Santa Fe , Tucson,L200,Pajero,Berlingo aj) a nic ad homologace se tu neřeši a myslim že tady asi protizakonně nejednaji , zitra dam vědět.

Myslím že zítra zjistíš něco ve stylu:

a) pokud montujeme rámy, které máme skladem, pak samozřejmě mají homologační značku, kterou si zařídil jejich výrobce, jinak bychom ten rám ani nenakoupili

b) pokud montujeme zákazníkův rám - neřešíme to, je to přece jeho věc aby měl na autě vše v pohodě

U bodu b) bych ale u servisu velikosti Tvého živitele očekával i variantu odpovědi "Z dílů donesených zákazníky NEVAŘÍME, to s radostí přenecháme jiným" a vůbec bych se tomu nedivil.

[upravil dne 28/11/2007 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Medvěd

Ale Pe.Tře

Homologace je samozřejmě potřeba na cokoli, co si na auto namontuješ (to, že spousta autodoplňků prodává nehomologované díly je problém zdejších zákonů, holt prodat můžou, tím, že to koupíš ještě nic nepášeš, ale když to na auto namontuješ, pak můžeš mít opravdu problém - obzvlášť, když třeba nedobrzdíš a srazíš chodce a soudní znalec řekne, že kdyby tam ten rám nebyl, mohlo by to dopadnout podstatně jinak - v nejhorším případě by třeba ten chodec mohl přežít a díky rámu smolíček, že?)

zitra to ověřím , pač ramy montujeme denně(Santa Fe , Tucson,L200,Pajero,Berlingo aj) a nic ad homologace se tu neřeši a myslim že tady asi protizakonně nejednaji , zitra dam vědět.

Myslím že zítra zjistíš něco ve stylu:

a) pokud montujeme rámy, které máme skladem, pak samozřejmě mají homologační značku, kterou si zařídil jejich výrobce, jinak bychom ten rám ani nenakoupili

b) pokud montujeme zákazníkův rám - neřešíme to, je to přece jeho věc aby měl na autě vše v pohodě

U bodu b) bych ale u servisu velikosti Tvého živitele očekával i variantu odpovědi "Z dílů donesených zákazníky NEVAŘÍME, to s radostí přenecháme jiným" a vůbec bych se tomu nedivil.

[upravil dne 28/11/2007 Medvěd]

ted jsem si precetl to co jsem napsal , nemyslel jsem ze neni potřebna homologace ale zapsani do TP.

tyhle večerni hodiny mě ubíjí:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

135745dakar.jpg

tohle neni 405ka ale 605ka :D 405tka vypada jina, videl jsem ji na vlastni oci v muzeu Peugeot, a do seriovky to ma hodne daleko - zvlast vyskou podvozku :D viz fotky

[upravil dne 29/11/07 Ferry]

[upravil dne 29/11/07 Ferry]

post-0-14109597246429_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

to me prekvapuje, jak ste k tomu vsichni pesimisticky ... ;)

- kdyz uz bych to tam daval, tak tam dam co nejednodussi ram s co nejmensim prumerem (myslim, ze minimalne delaj asi 5cm)

- nejde mi vo to mit pred maskou nakou megakonstrukci, ale jdnoduchou vec, ktera minimalne ochrani predni znacku pred neuhleduplnym prakovanim lidi s kouli, se ktrejma tezko neco nadelas, kolikrat se stane, ze Ti po takovym jednom incidentu predni znacka treba uplne vypadne z toho umelohmotnyho drzaku - kdyz si to ho nevsimnes, tak ji ztratis a muzes zas 1 den vesele behat po uradech ... jasne, ze znacku muzes provrat a dat tam srouby, ale pak ji mas za 2 mesice kolem sroubu rezatou ...

- jelikoz to dosahne tak akorat nad znacku, tak si vubec nemyslim, ze by to byl snad nakej zabijak na chodce ... a kdyz do nekho zezadu tuknes, tak holt tuknes, co uz tim ... to do tebe taky muze tuknout off-road, kterej to ma namotnovany uz z vyroby ...

hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta 405 je fakt huzta kara..nemas vic fotek z toho muzea,docela bych se podival!sorry za :xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oni

ta 405 je fakt huzta kara..nemas vic fotek z toho muzea,docela bych se podival!sorry za :xvul

galerie zde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.