Sign in to follow this  
Followers 0
gsi

Utahovací momenty hlavy válců 406

10 posts in this topic

prvni utahovaci moment 20Nm, druhy 60Nm, treti dotahnout o 220°

poradi utahovani je pri pohledu do motoru:

8 4 1 5 9

7 3 2 6 10

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: klumir

ty šrouby by se správně měly utahovat v trošku jiném pořadí,ale i tak to bude asi OK

je to podle servisniho manualu, pro motor 1.9TD, tak nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: klumir

ty šrouby by se správně měly utahovat v trošku jiném pořadí,ale i tak to bude asi OK

je to podle servisniho manualu, pro motor 1.9TD, tak nevim

asi to bude ono, protože se vždy začíná dotahovat od středu, ale dotahovací momenty jsou v knize Jak na to i zde na webu, jen hledej, mám stáhnuto:P:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kobr

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: klumir

ty šrouby by se správně měly utahovat v trošku jiném pořadí,ale i tak to bude asi OK

je to podle servisniho manualu, pro motor 1.9TD, tak nevim

asi to bude ono, protože se vždy začíná dotahovat od středu, ale dotahovací momenty jsou v knize Jak na to i zde na webu, jen hledej, mám stáhnuto:P:D

momenty jsem uvadel taky, dotahnout vsechny srouby rukou, pak vsechny na 20Nm, posleze vsechny na 60Nm a nakonec o 220°

Share this post


Link to post
Share on other sites

důležité je opravdu dotahovat od středu ke krajům.takže to ferry napsal dobře a jesli to je dokonce v manuálu,tak není co řešit.většina aut to má takhle:

7 3 1 6 10

9 5 2 4 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu maš celý postup výmeny hlavy valcov - vybrané z programu AMT TEC

Hlava válců, mechanická PEUGEOT - 406 - 1.9 D Turbo - XUD9TF/L Demontáž hlavy válců: Před odpojením kabelu akumulátoru, zkontrolujte kód proti ukradení audio systému Odpojte akumulátor Vyprázdněte chladicí systém Demontujte skříň filtru Odpojte všechny hadice od hlavy válců Demontujte všechna elektrické vedení od hlavy válců Demontujte zdvihací oko Demontujte palivový filtr Demontujte skříň termostatu Odpojte táhlo krouticího momentu Odpojte pravý držák motoru Odpojte a uzavřete všechna vedení turbo kompresoru Odpojte hadici EGR Demontujte rozvodový řemen (vztahuje se k časování) Demontujte napínák rozvodového řemene Vymontujte plech za rozvodovým řemenem Demontujte výfukové vícenásobné potrubí Demontujte turbodmychadlo Demontujte podtlakové čerpadlo Demontujte kryt ventilu Demontujte hlavu válců Instalace hlavy válců: Zkontrolujte hlavu válců a blok motoru zda není poškozen Použijte nové šrouby, lehce namazané Montáž se provádí v opačném pořadí než demontáž Nastavení krouticích momentů hlavy válců: 1 - Fáze 20 Nm

2 Fáze 60 Nm 3 Fáze +220° Napínací zařízení: 20 Nm Výfuk / turbodmychadla:30 Nm Sací potrubí:25 Nm

Poradie skrutiek:

8 4 1 5 9

7 3 2 6 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.