culto

Kupa 406 coupe

20 posts in this topic

zdravim panove, tak som sa rozhodol pre kupu kupatka 3.0 a poprosil by som niekoho ci by nenapisal na co sa pri kupe zamerat, na co dat pozor, nejake finty a hlavne nejake tipicke chyby ktore sa u tohto auta vyskytuju ;) nieco som cital o stahovani prednych okien ale akosi som to nepochopil :myslim dalej napriklad ci niesu nejake rocniky viacej kazove atd. kedesi som uste cital ze sa davala do nejakej serie elektronika siemens a vraj nic-moc :) dakaujem za kazdu radu, nerad by som sa popalil na dalsom aute a kupil past na peniaze...dikes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím. Doporučuji použít hledání v pravo nahoře. Zde např. jeden odkaz:

Je tam toho hafo.

Obecná rada jest asi taková, že při každé koupi ojetého auta si ho řádně prohlídni. To vesměs platí na všechny značky. Můžeš narazit na bezproblémového francouze anebo na poruchového japonce... Je to taky o štěstí.

[upravil dne 28.11.07 MPavel]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: culto

hladal som ale moc tu toho nieje..a henten odkaz som precital cely ;)

Zdravim ta,

ak by si chcel napis mi na mail alebo ako a vsetky otazky ti rad zodpoviem.

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: culto

hladal som ale moc tu toho nieje..a henten odkaz som precital cely ;)

Rád bych zdělil nějaké info, ale 3.0 jsem neměl. Až si to přečte @re tak ti určitě nějaké info poskytne. Má ho už tuším rok takže nějaké zkušenosti už má. Y2K ti také určitě dobře poradí. Dobré je, že @re má starší 3.0 (140kw) a Y2K novější se 152kw takže nějaké srovnání. Co jsem ale slyšel tak 3.0 je od peugeota nejpovedenější motor a neslyšel jsem, že by na něj někdo nadával co se týče spolehlivosti.

Obecně zkušenosti s coupátkem. Krásné auto, které je celkem dobře zpracované, pohodlné a tiché, ale je zde jeden hlavní problém. V Čechách resp. na Slovensku velice špatně seženeš nějaké pěkné v dobrým stavu. Všechno to jsou většinou vylítaný kárky ze západu a pokud na něco narazíš tak budeš mít extrém štěstí. Doporučuji tedy vybírat přímo v zahraničí, kde je větší nabídka.

[upravil dne 28.11.07 MPavel]

Share this post


Link to post
Share on other sites

..neboj, chcem zo zahranicia, tu chce len kazdy kazdeho odrbat a zarobit na nom :grr len dufam ze sa mi podari coskoro zohnat, nemienim cakat pol roka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: culto

..neboj, chcem zo zahranicia, tu chce len kazdy kazdeho odrbat a zarobit na nom :grr len dufam ze sa mi podari coskoro zohnat, nemienim cakat pol roka :)

Zdravím... čekat určitě budeš... není to jako koupit novou televizi... Jak psal MPavel... v čechách je pěkných a zachovalých coupé málo. V německu jsou coupé překvapivě dražší než u nás, ale v lepším stavu. Doporučuji Francii.

To moje jsem vybíral přes dva měsíce. Nakonec dovoz z Francie.

Co se týče coupé jsem již vše napsal ve velkém topicu o p406 coupé. Motory 140kw jsou spolehlivé, jedině co se kazí častěji je zapalovací rampa. Cena rozvodů je do cca 12tis i s prací. U 152kw verze má motor více lineární průběh, má menší spotřebu a je papírově výkonnější. Dle anglického fóra je dynamika obou motorů téměř stejná (osobně jsem to nezkoušel), ale novější bude lepší volba, ale pokud bude coupe v pěkném stavu se starším motorem, neváhal bych.... Spotřeba kolem 12litrů. Při dravé jízdě klidně i 20.... je to pohodlné auto, ale na našich cestách trpí podvozek (jako u každého auta). V zatáčkách perfektně drží a na hraně se chová přetáčivě!!! ve své době mělo coupé jeden z nejlepších podvozků u předokolek... Brzdy perfektní (na běžné ježdění, na okruhu by asi nestíhaly, i když to jsou čtyřpístné bremba).

Kdybys cokoli potřeboval vědět, napiš...

Přeji dobrý kup !

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja prave myslel ze si ho dovezu z nemecka..kto ti ho priviezol z francuzka? ja nikoho nepoznam kto odtial vozi auta :( mozno este z holandska ale to je uplne cudzi clovek ktory to odtial taha na kseft a nebude sa mi zaoberat hladanim qalitnej 406ky..alebo nevies o nejakom peknom kuse v cechach ci na slovensku? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vím o hezkém kupátku,které šlo z Čech na Slovač ve slušném stavu, ale dotyčný se ho asi zbavovat nebude, viď Y2K

[upravil dne 28/11/2007 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: culto

no ja prave myslel ze si ho dovezu z nemecka..kto ti ho priviezol z francuzka? ja nikoho nepoznam kto odtial vozi auta :( mozno este z holandska ale to je uplne cudzi clovek ktory to odtial taha na kseft a nebude sa mi zaoberat hladanim qalitnej 406ky..alebo nevies o nejakom peknom kuse v cechach ci na slovensku? ;)

natrefil jsem v annonci na jednoho dovozce... měl jsem štěstí. Osobně nikoho neznám, kdo vozí auta z Francie...

Taky záleží na tvém rozpočtu... za 100tisíc určitě auto v super stavu nedotáhneš... počítej tak kolem 200... (brzdy, rozvody, olej, pneu, přihlášení, dovoz a další...) to se nezdá ale když to pak spočítáš jsi na 280tisíc a víc... (můj případ)... nikdo mi nevěří že je to 99tka s 98tisíci najeto... A1 stav :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

280000 za to nedam :) ratal som tak max 150000 Sk myslis ze je to mozne? :) nejake vymlete capy a prkotinky mi nevadia, to si spravim sam..ani chybycky na krase mi nevadia, hlavne nech je zachovaly interier a neburane :) a hodis mi link na tu firmu cez ktoru si to kupoval? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: culto

280000 za to nedam :) ratal som tak max 150000 Sk myslis ze je to mozne? :) nejake vymlete capy a prkotinky mi nevadia, to si spravim sam..ani chybycky na krase mi nevadia, hlavne nech je zachovaly interier a neburane :) a hodis mi link na tu firmu cez ktoru si to kupoval? :)

150 tis SKK? Když si to přepočtu tak je to cca 113tis CZK. Zato koupíš leda tak lehkou bouračku... Jak píše @re. Musíš mít v kapse tak 200tis. a minimalně dalších 40tis. když budem při zemi na případné opravy. Taky počítej něco za dovoz což je taky nějakých 10tis... Přesný cifry u dovozu neznám.

Asi budeš muset ještě šetřit...

[upravil dne 28.11.07 MPavel]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam dovoz nemecko,doviezol som si ho sam.rocnik 2000 takze 152 kw novsi typ motoru.

som prekvapeny nizkou spotrebou.neviem ako je to u starsieho typu co ma 140 kw ten ma udavanu vacsiu spotrebu papierovo, skutocnost nepoznam.na starsich odchadzali vraj zapalovacie rampy a na novsom nic take neviem ale raz sme tu riesili s Y2K jednu kontrolku motora, nieco so spalovanim - mne svietila pri kupe auta a teraz je to ok.jemu zase poradili natankovat 95 oktanovy benzin a prestalo to.inac ja so svojim nemam ziadny problem okrem toho ze musim vymenit stabilizacne tycky a lanko rucnej brzdy.mam ho vsak kratku dobu takze nemozem rozpravat o spolahlivosti.

po coupe som pokukoval po slovensku asi pol roka a boli to vacsinou sroty.

ale pozor.mysliet si ze si privezies toto auto za 150 000skk je velka chyba.mna to vyslo okolo 250 so vsetkym a to sa nam podarilo este zjednat cenu.vonku za 150 kupis tak jedine srot od turka.dovoz ak si zo slovenska je jednoduche vyratat.spocitaj km na cestu tam (pocitaj ze ked ides kupovat za malu cenu tak sa nachodis k viacerym autam) a potom cestu spat pre 2 auta.navyse prepis auta v nemecku,znacky a poistka stoja cca 150 eur.+potrebujes niekde spat a jest.

prihlasenie u nas - pocitam ze do noveho roku to nestihnes kupit takze je tam mala zmena.netreba uz COC ale namiesto toho je nutna kontrola originality.taktiez usetris nejake peniaze na stk - od noveho roku by mala platit u nas STK z unie (aky poplatok si zato vymyslia sa este nevie)

zhrniem: preklad nemeckeho TP (3 strany-cca od 300 do 600 skk za stranu),recyklacny fond (2000 skk),kolok na ziadost na dopravny urad (2000 skk), kontrola originality (cca 3000 skk), prihlasenie auta a znacky (2000 skk), nova poistka na auto (3,0 ak stihnes poistit do konca roka 7500 skk na rok u OTP, musis vsak vyplatit naraz v hotovosti), pripocitaj este nejake peniaze na palivo na tie vybavovacky a spocitaj to dokopy.potom pochopis ze sa ocitnes cenovo niekde uplne inde.dovoz robim aj ja ked chces tak napis sz a mozem ti pripadne v niecom poradit alebo pomoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

přesně jak říká josefsv, ja i Mpavel... minimalne 200tisic kč za pěkné auto. Jsou coupé za 100tisíc kč, ale jsou to nehorázné mrdky... raději přišetři anebo se poohlédni po něčem jiném... coupé je dost nákladné na provoz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak sa teda pripojim aj ja...

Je to tak 150 tis SKK? Na to zabudni...ja som dal za neho viac ako 2x tolko, ale nelutujem, auto bolo kompletne po GO vsetkeho, vymenene stare veci za nove, hlavne vymenene rozvody, boli k tomu aj nove letne a zimne gumy a hlavne ten stav bol super oproti ostatnym ktore som mal v umysle kupit a hlavne toto bolo presne take ake som chcel (farba, vybava,...).

Jedina chybicka co bola je ze povodny majitel chcel opravit kapotu a naraznik a tak ju dal nalakovat a lakovnik nechytil spravny odtien. Nie je to prilis vidno ale mne osobne to dost vadi no zatial som to neriesil, aj ked povodny majitel slubil ze to da prestriekat ale akosi sme sa k tomu este nedostali aj teda nakolko on je z Prahy.

A samozrejme vyskytlo sa par zavad ktore bolo treba riesit ale teraz je vsetko takmer vsetko OK a uz sa len vytesujem z nadherneho kusu tohto modelu.

Konkretne otazky a dotazy kludne smeruj na mna ale vravim ti za 150 asi tazko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: culto

njn asi mate pravdu :(

Jo, jo - musíš si vybírat auto úměrně stavu Tvé kapsy (když mám poloprázdnou kapsu a koupím si nestandartní auto, musím počítat s tím, že mi tu kapsu setsakra rychle vysaje).

Taky bych chtěl 807, Mercedes E masařku nebo AUDI A6 a férově přiznávám, že na živení podobných krásek nemám dostatečně plné slamníky, proto holt ještě nějaký ten rok budu brázdit silnice ve 406ce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.