Sign in to follow this  
Followers 0
BERT

Trhnutí motoru

11 posts in this topic

Zdravím, chtěl bych se zeptat všech majitelů 307 po faceliftu.

Už od začátku /srpen 2006/ je při startování cítit takové divné trhnutí motoru těsně předtím než naskočí. Většinou je to trhnutí jedno, ale čas od času sebou trhne třeba třikrát. Zajímavé je když je studený motor naskočí hladce bez trhnutí.Máte někdo s tímto nějaké zkušenosti. Nevím jestli se s tím mám nebo nemám zabývat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jakej máš motor? Já zhruba v jednom z deseti nastartování cítil po nastartování (těsně jak to chytlo) zaškubnutí. Od té doby jsem jen měnil spojku, ale jestli to bylo tím, to netuším. Nyní jsem to však již delší dobu nepozoroval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám to samé co ty. Někde tady na foru jsem četl , že s tímto měl někdo taky problém a byly to údajně vrchní silentbloky motoru. Ale u nového auta nevím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Berte, tak jak to vypadá? Poslední dobou taktéž pociťuji ono trhnutí, resp. zacukání při startování. Dřív to bylo jednou z deseti nastartování. Teď to je spíš čtyři z pěti. Zahřátý motor ale startuje úplně hladce. A další anomálii, kterou pozoruju je při akceleraci na dvojku mezi 2000 a 2300 otáčkami se klepe sedačka spolujezdce. Pravda, klepe se i když do opěradla ze strany udeřím, ale sama o sobě by se klepat neměla. Dělá to jen na dvojku. Divné :myslim

Ten silentblok by to být mohl, ale navenek vypadá docela normálně...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Ticcino : Jestli na té sedačce někdo nesedí?! :o:o:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, jen když tam nikdo nesedí. Jinak ne. Není \"cítit\" žádné jiné chvění. Jen je \"vidět\" jak se klepe ta sedačka. Pokud se plyn přidává jemně, tak se neklepe. Zvuky to taktéž žádné nevydává. Já na to přišel náhodou, když jsem na ní měl odloženou taštičku s kovovými sponami a ty začaly chrastit. A když na té sedačce nekdo sedí, tak taky v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ticcino

Jo, jen když tam nikdo nesedí. Jinak ne. Není \"cítit\" žádné jiné chvění. Jen je \"vidět\" jak se klepe ta sedačka. Pokud se plyn přidává jemně, tak se neklepe. Zvuky to taktéž žádné nevydává. Já na to přišel náhodou, když jsem na ní měl odloženou taštičku s kovovými sponami a ty začaly chrastit. A když na té sedačce nekdo sedí, tak taky v pohodě.

- tento jav presne pociťujem aj ja, vždy 2-ka

- trhnutie motora : občas sa mi prejavuje paradoxne :

1. jedno obdobie to bolo pri otáčkach 2500

2. momentálne má auto obdobie pri otáčkach 4 000 a 130 km/h.

Ak stabilne držím na diaľnici rýchlosť 130 km/h, auto začne viditeľne cukať, ako keby Ti práve dochádzalo palivo. je to brutálny pocit, necháš to preskackať, jav sa stratí, ale po čase príde znova. Neviem to vyriešiť, trápi ma to už asi rok, ale mám jeden poznatok. Toto mi robilo aj na voľnobehu, citeľne motor občas cukol, po výmene štartéra sa tento jav stratil pri voľnobehu, pri 130 km/h ostáva.

Vie niekto, čo s tým ?

P307, 1.6 16V benzín, 132 000km

[upravil dne 6.7.2008 jarino1978]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ma preboha s cukanim spolocne starter ????? :myslim

Mne toto iste robil Opel Corsa. Po vymene EGR ventilu (recyrkulacia vyfukovych plynov) bolo vsetko OK.

A tiez sa to supnovalo az som v poslednom case pred vymnou vyzeral ako zaciatocnik, ktory prave vysiel z autoskoly. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nojo, jenze EGR ventil maji diesely, ne? A to neni nas pripad.

Jarino1978: Byl jsi s tim v servisu? Ja totiz ted jezdim trosku vic nalozeny a pri te akceleraci na dvojku v rozmezi cca 2300-2800 ot. neni zatah plynuly. Je trhany, poskakujici, rozvibrovany. A je to krome videt na sedacce spolujezdce i citit. Tak nejak bych to nazval. Jelikoz me ceka navsteva servisu na 30.000, rovnou bych jim to chtel dat nechat poladit. Prijde mi, ze to dela jen na dvojku, ale je mozne, ze za tim jsou i jine rychlostni stupne.

Dale, co jsem se docetl na jinem vlaknu, je pry chyba, aby po nastartovani vyskocily otacky (mne k cca 1800) a pak hned klesly dolu. Ten skok nahoru tam nema byt. Sice mi to nevadi, ale nema to byt.

A v neposledni rade me prinejmensim zarazi uchyceni motoru. Pokud zatlacim na motor (hlavu) v jeho leve casti (bliz prevodovce), v jeho leve casti, tak to dost pruzi. Silu vyvinu asi takovou, jako na posunuti 15kg prepravky plne jablek o 5cm po betonove podlaze. A motor se zatrepe jako sulc. Chtel jsem zkontrolovat silentbloky, ale prave ten podezrelej levej je pristupnej uplne na prd, tak nevim nic.

Cetl jsem nekde o vibracnim cidle na motoru, ktere upravuje vstrikovaci parametry, pokud se motor moc klepe. No a pokud by byl spatnej silentbloky, mohl by se pri urcitych otackach trepat motor a cidlo by mohlo zpusobovat ten mizerny tah. To jsou ovsem jen domnenky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, EGR maju aj benziny. Konkretne ta Corsa bola tiez benzinova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.