Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

problém s motorem 2.0 HDI


Guest pavel.sun

Recommended Posts

Guest pavel.sun

Mám čtyřistašestku 2.0 HDI rv.2000 a když je motor v tahu, tak od 2000 otáček do 3200 otáček v motoru cvaká,jako kdyby to byly ventily,už jsem vyskoušel snad všechno ale je to pořád stejný.Na volnoběh to neudělá,jestly stím někdo máte nějakou zkušenost dejte mi vědět dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cvakající vstřik podle mě teda není kosmetický problém. Pokud vstřik špatně rozprašuje, může dojít až k propálení pístu a to je pak otázka generálky (nebo spíš jiného) motoru - kdysi tu Oddie dával fotky Octávky s propáleným pístem díky špatnému vstřiku a nebyl to moc hezkej pohled. Můj názor je, že by člověk měl řešit spíš drobné problémky, než čekat až se něco fakt vy*ere a pak zkuhrat, že to stojí majlant.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Cvakající vstřik podle mě teda není kosmetický problém. Pokud vstřik špatně rozprašuje, může dojít až k propálení pístu a to je pak otázka generálky (nebo spíš jiného) motoru - kdysi tu Oddie dával fotky Octávky s propáleným pístem díky špatnému vstřiku a nebyl to moc hezkej pohled. Můj názor je, že by člověk měl řešit spíš drobné problémky, než čekat až se něco fakt vy*ere a pak zkuhrat, že to stojí majlant.

Tak ok není to kosmetický problém...... ale pokud mu to jede dobře,startuje a nežere tak bych to neřešil,ono to cvrliká i když vstřikům nic není.....:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Cvakající vstřik podle mě teda není kosmetický problém. Pokud vstřik špatně rozprašuje, může dojít až k propálení pístu a to je pak otázka generálky (nebo spíš jiného) motoru - kdysi tu Oddie dával fotky Octávky s propáleným pístem díky špatnému vstřiku a nebyl to moc hezkej pohled. Můj názor je, že by člověk měl řešit spíš drobné problémky, než čekat až se něco fakt vy*ere a pak zkuhrat, že to stojí majlant.

Ono už sme to tu kedysi riešili... skutočne to robí hádam každé staršie HDI, ktoré už má niečo nabehané a pôvodné trysky. Vtedy som spomínal aj známeho, čo pred rokmi doviezol búračku 206 2,0HDI, malo to nejako okolo 20-30tis. km a cvakalo to tiež...

To vieš, tiež by som bol radšej, keby to ten zvuk nevydávalo, ale vyvaliť za vyriešenie tohto "drobného problémku" 40tis. Sk len preto, aby to necvakalo, zvlášť keď sa to nijako inak neprejavuje... no toš, až taký frajer nie som... :D To radšej počkám, až sa to "vysere" a zoženiem z nejakej búračky iný motor za polovicu... :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: kobr

Původně zaslal: MatrixChose

Nevim jestli se to dela, ale z Polska bych si do auta dal tak max zrcatko a to jeste pro jistotu to, co je v clonitku :papa

Nesouhlas, mám z Polska čerpadlo řízení od června a ještě funguje

A to ti prijde dlouha doba?

uvidím, jak dlouho pojede. Bylo za 2 000 Kč, repasované u nás za 5 000, nové 7 000.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No z Polska mám podávací čerpadlo do nádrže, přišlo na pár šušňů oproti ceně tady a když vemu že originál šmejd Bosch co vyrobili a kde se vydře komutátor, můžu dát i fotky vnitřku čerpadla, tak pokud vydrží i kdyby polovinu tk furt ve výsledku je to dobrý. A to čerpadlo někomu vydrží 200tisíc km ale znám i případ kdy bylo měněno po 82tisích km.

Jinak vstřiky se repasujou běžně stojí šestku jeden, ale nemá cenu měnit celej vstřik pokud je cívka třeba dobrá tak stačí vyměnit jen jehlu na rozprach.

Spíš bych so osobně nevzal vstřik z vrakáče, z důvodu, buhví jak dlouho tam leží a pokud není naložen v naftě tak bych měl strach, že už začla vnitřní koroze a bude to stejně brzo po smrti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...