Guest pavel.sun

problém s motorem 2.0 HDI

14 posts in this topic

Mám čtyřistašestku 2.0 HDI rv.2000 a když je motor v tahu, tak od 2000 otáček do 3200 otáček v motoru cvaká,jako kdyby to byly ventily,už jsem vyskoušel snad všechno ale je to pořád stejný.Na volnoběh to neudělá,jestly stím někdo máte nějakou zkušenost dejte mi vědět dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Ti cvakaj vstřiky, dokud to startuje, nekouří, víc nežere nebo jinak neblbne neřešil bych to, dělá to mnoha lidem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak jsou to vstřiky,mě to dělalo taky ale já je nakonec potom vyměnil za fůru peněz,pokud to neblbne tak to vůbec neřeš je to jen kosmetický problém.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cvakající vstřik podle mě teda není kosmetický problém. Pokud vstřik špatně rozprašuje, může dojít až k propálení pístu a to je pak otázka generálky (nebo spíš jiného) motoru - kdysi tu Oddie dával fotky Octávky s propáleným pístem díky špatnému vstřiku a nebyl to moc hezkej pohled. Můj názor je, že by člověk měl řešit spíš drobné problémky, než čekat až se něco fakt vy*ere a pak zkuhrat, že to stojí majlant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Cvakající vstřik podle mě teda není kosmetický problém. Pokud vstřik špatně rozprašuje, může dojít až k propálení pístu a to je pak otázka generálky (nebo spíš jiného) motoru - kdysi tu Oddie dával fotky Octávky s propáleným pístem díky špatnému vstřiku a nebyl to moc hezkej pohled. Můj názor je, že by člověk měl řešit spíš drobné problémky, než čekat až se něco fakt vy*ere a pak zkuhrat, že to stojí majlant.

Tak ok není to kosmetický problém...... ale pokud mu to jede dobře,startuje a nežere tak bych to neřešil,ono to cvrliká i když vstřikům nic není.....:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Cvakající vstřik podle mě teda není kosmetický problém. Pokud vstřik špatně rozprašuje, může dojít až k propálení pístu a to je pak otázka generálky (nebo spíš jiného) motoru - kdysi tu Oddie dával fotky Octávky s propáleným pístem díky špatnému vstřiku a nebyl to moc hezkej pohled. Můj názor je, že by člověk měl řešit spíš drobné problémky, než čekat až se něco fakt vy*ere a pak zkuhrat, že to stojí majlant.

Ono už sme to tu kedysi riešili... skutočne to robí hádam každé staršie HDI, ktoré už má niečo nabehané a pôvodné trysky. Vtedy som spomínal aj známeho, čo pred rokmi doviezol búračku 206 2,0HDI, malo to nejako okolo 20-30tis. km a cvakalo to tiež...

To vieš, tiež by som bol radšej, keby to ten zvuk nevydávalo, ale vyvaliť za vyriešenie tohto "drobného problémku" 40tis. Sk len preto, aby to necvakalo, zvlášť keď sa to nijako inak neprejavuje... no toš, až taký frajer nie som... :D To radšej počkám, až sa to "vysere" a zoženiem z nejakej búračky iný motor za polovicu... :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

A máte nějakou zkušenost s repasovanejma vstřikama a dělá se to vůbec (vyplatí se to? ) taky mi kdosi nabízel že je sežene v Polsku starší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim jestli se to dela, ale z Polska bych si do auta dal tak max zrcatko a to jeste pro jistotu to, co je v clonitku :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

dej si hledani, tady to menil treba Přema . jsou tam i ceny a to i za repas, a hlavne je to od vyrobce. Taky setrim,ale na tomhle,to NE! Ber jen to kde je zaruka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Nevim jestli se to dela, ale z Polska bych si do auta dal tak max zrcatko a to jeste pro jistotu to, co je v clonitku :papa

Nesouhlas, mám z Polska čerpadlo řízení od června a ještě funguje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kobr

Původně zaslal: MatrixChose

Nevim jestli se to dela, ale z Polska bych si do auta dal tak max zrcatko a to jeste pro jistotu to, co je v clonitku :papa

Nesouhlas, mám z Polska čerpadlo řízení od června a ještě funguje

A to ti prijde dlouha doba?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: kobr

Původně zaslal: MatrixChose

Nevim jestli se to dela, ale z Polska bych si do auta dal tak max zrcatko a to jeste pro jistotu to, co je v clonitku :papa

Nesouhlas, mám z Polska čerpadlo řízení od června a ještě funguje

A to ti prijde dlouha doba?

uvidím, jak dlouho pojede. Bylo za 2 000 Kč, repasované u nás za 5 000, nové 7 000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No z Polska mám podávací čerpadlo do nádrže, přišlo na pár šušňů oproti ceně tady a když vemu že originál šmejd Bosch co vyrobili a kde se vydře komutátor, můžu dát i fotky vnitřku čerpadla, tak pokud vydrží i kdyby polovinu tk furt ve výsledku je to dobrý. A to čerpadlo někomu vydrží 200tisíc km ale znám i případ kdy bylo měněno po 82tisích km.

Jinak vstřiky se repasujou běžně stojí šestku jeden, ale nemá cenu měnit celej vstřik pokud je cívka třeba dobrá tak stačí vyměnit jen jehlu na rozprach.

Spíš bych so osobně nevzal vstřik z vrakáče, z důvodu, buhví jak dlouho tam leží a pokud není naložen v naftě tak bych měl strach, že už začla vnitřní koroze a bude to stejně brzo po smrti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.