Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 HDi regulator tlaku paliva ?


Guest ondreickaroman

Recommended Posts

Guest ondreickaroman

MAm problem s peugeot 206 HDi 2,0l, r.v. 2000

Dlho trva, kym auto nastartuje, ked pridam, tak ked sa dostanem asi nad 3000 otacok pod zatazou, tak zhasne. Nezasvieti sa ziadna kontrolka, asi o 30s. nastartujem a auto ide dalej. Z diskusie som pochopil, ze by sa mohlo jednat o vadny regulator tlaku paliva na palivovom cerpadle (BOSCH 0 445 010 010) Regulator tlaku paliva je 0 281 002 284. Vsetci ked mali takyto problem, tak im svietila kontrolka diagnostiky motora. Mne nie. Chcel som sa opytat, ci niekto nevie, ci sa jedna o vadny regulator tlaku paliva alebo snimac tlaku paliva. (Bol som na diagnostike v Peugeote a tam mi povedali, ze im vyhadzovalo "nizky tlak paliva") Druha otazka je, ci niekto nevie, kde sa da regulator tlaku paliva zohnat a tretia ci pasuje aj z inych HDi motorov, alebo treba mat presne to iste ciso. (Mozem zohnat 0 281 002 872 zo 406, ale neviem, ci by mi to pasovalo) Moj regulator nema sitko, moze tam ist aj regulator so sitkom? Dakujem pekne, som trochu bezradny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl by to být regulátor, ale viděl jsem i takto se projevující pohasínající podávací čerpadlo, dávalo naftu, ael už nedovedlo dávat takovej tlak a při velké zátěří to ECU odstřihla a zdechalo to. Regulátor můžeš použít z jakýhokoliv auta, jen musí mít stejný to číslo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
Guest ondreickaroman

Tak by som to cele uzatvoril.

Naozaj to bol regulator tlaku paliva. Vymenil som ho, auto chodi OK.

Len by som este rad uviedol, ze namiesto mojho regulatora tam pasoval i ten zo 406 (0 281 002 872). Volal som i do Bosch-u, kde mi povedali, ze ten moj bez sitka sa uz nevyraba a toto cislo :0 281 002 872 ho nahradzuje.

Majte sa a diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ondreickaroman

MAm problem s peugeot 206 HDi 2,0l, r.v. 2000

Dlho trva, kym auto nastartuje, ked pridam, tak ked sa dostanem asi nad 3000 otacok pod zatazou, tak zhasne. Nezasvieti sa ziadna kontrolka, asi o 30s. nastartujem a auto ide dalej. Z diskusie som pochopil, ze by sa mohlo jednat o vadny regulator tlaku paliva na palivovom cerpadle (BOSCH 0 445 010 010) Regulator tlaku paliva je 0 281 002 284. Vsetci ked mali takyto problem, tak im svietila kontrolka diagnostiky motora. Mne nie. Chcel som sa opytat, ci niekto nevie, ci sa jedna o vadny regulator tlaku paliva alebo snimac tlaku paliva. (Bol som na diagnostike v Peugeote a tam mi povedali, ze im vyhadzovalo "nizky tlak paliva") Druha otazka je, ci niekto nevie, kde sa da regulator tlaku paliva zohnat a tretia ci pasuje aj z inych HDi motorov, alebo treba mat presne to iste ciso. (Mozem zohnat 0 281 002 872 zo 406, ale neviem, ci by mi to pasovalo) Moj regulator nema sitko, moze tam ist aj regulator so sitkom? Dakujem pekne, som trochu bezradny.

Vypadá to na regulator, ale muze to byt i cerpadlo v nadrzi tak i vysotlake, moc si s tim nehraj, pac vysokotlakymu staci 3 minuty startovat bez nafty a je KO je mazany naftou !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...