Guest ondreickaroman Odesláno 26. listopad 2007 Sdílet Odesláno 26. listopad 2007 MAm problem s peugeot 206 HDi 2,0l, r.v. 2000 Dlho trva, kym auto nastartuje, ked pridam, tak ked sa dostanem asi nad 3000 otacok pod zatazou, tak zhasne. Nezasvieti sa ziadna kontrolka, asi o 30s. nastartujem a auto ide dalej. Z diskusie som pochopil, ze by sa mohlo jednat o vadny regulator tlaku paliva na palivovom cerpadle (BOSCH 0 445 010 010) Regulator tlaku paliva je 0 281 002 284. Vsetci ked mali takyto problem, tak im svietila kontrolka diagnostiky motora. Mne nie. Chcel som sa opytat, ci niekto nevie, ci sa jedna o vadny regulator tlaku paliva alebo snimac tlaku paliva. (Bol som na diagnostike v Peugeote a tam mi povedali, ze im vyhadzovalo "nizky tlak paliva") Druha otazka je, ci niekto nevie, kde sa da regulator tlaku paliva zohnat a tretia ci pasuje aj z inych HDi motorov, alebo treba mat presne to iste ciso. (Mozem zohnat 0 281 002 872 zo 406, ale neviem, ci by mi to pasovalo) Moj regulator nema sitko, moze tam ist aj regulator so sitkom? Dakujem pekne, som trochu bezradny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocolid Odesláno 26. listopad 2007 Sdílet Odesláno 26. listopad 2007 jasne je to urcite regulator tlaku.... diagnostika ti svietit nemusi...ak chces mam jeden napis mi na mail dohodneme sa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Mohl by to být regulátor, ale viděl jsem i takto se projevující pohasínající podávací čerpadlo, dávalo naftu, ael už nedovedlo dávat takovej tlak a při velké zátěří to ECU odstřihla a zdechalo to. Regulátor můžeš použít z jakýhokoliv auta, jen musí mít stejný to číslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ondreickaroman Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Cau kocolid, napis mi prosim na mail cenu a stav toho regulatora. ondreicka@centrum.cz. Diky, zdravim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ondreickaroman Odesláno 8. leden 2008 Sdílet Odesláno 8. leden 2008 Tak by som to cele uzatvoril. Naozaj to bol regulator tlaku paliva. Vymenil som ho, auto chodi OK. Len by som este rad uviedol, ze namiesto mojho regulatora tam pasoval i ten zo 406 (0 281 002 872). Volal som i do Bosch-u, kde mi povedali, ze ten moj bez sitka sa uz nevyraba a toto cislo :0 281 002 872 ho nahradzuje. Majte sa a diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 8. leden 2008 Sdílet Odesláno 8. leden 2008 Původně zaslal: ondreickaroman MAm problem s peugeot 206 HDi 2,0l, r.v. 2000 Dlho trva, kym auto nastartuje, ked pridam, tak ked sa dostanem asi nad 3000 otacok pod zatazou, tak zhasne. Nezasvieti sa ziadna kontrolka, asi o 30s. nastartujem a auto ide dalej. Z diskusie som pochopil, ze by sa mohlo jednat o vadny regulator tlaku paliva na palivovom cerpadle (BOSCH 0 445 010 010) Regulator tlaku paliva je 0 281 002 284. Vsetci ked mali takyto problem, tak im svietila kontrolka diagnostiky motora. Mne nie. Chcel som sa opytat, ci niekto nevie, ci sa jedna o vadny regulator tlaku paliva alebo snimac tlaku paliva. (Bol som na diagnostike v Peugeote a tam mi povedali, ze im vyhadzovalo "nizky tlak paliva") Druha otazka je, ci niekto nevie, kde sa da regulator tlaku paliva zohnat a tretia ci pasuje aj z inych HDi motorov, alebo treba mat presne to iste ciso. (Mozem zohnat 0 281 002 872 zo 406, ale neviem, ci by mi to pasovalo) Moj regulator nema sitko, moze tam ist aj regulator so sitkom? Dakujem pekne, som trochu bezradny. Vypadá to na regulator, ale muze to byt i cerpadlo v nadrzi tak i vysotlake, moc si s tim nehraj, pac vysokotlakymu staci 3 minuty startovat bez nafty a je KO je mazany naftou !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 8. leden 2008 Sdílet Odesláno 8. leden 2008 muzes pouzit regulator c.0 281 002 284 ci jeste jeden 0 281 002 493 + tesneni F00R 0P1 466. Nic jiného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Vypadá to na regulator, ale muze to byt i cerpadlo v nadrzi tak i vysotlake, moc si s tim nehraj, pac vysokotlakymu staci 3 minuty startovat bez nafty a je KO je mazany naftou !!! Kdo Ti tohle info říkal??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.