Sign in to follow this  
Followers 0
graver

řazení

9 posts in this topic

P405: občas se zasekne řadící páka - nejde zařadit žádná rychlost, nepomůže ani vyšlapávání spojky. Pak se to samo umoudří. Někdy jde špatně vyřadit - páka jakoby pruží. Synchrony jsou snad OK - při vypnutém motoru jdou všechny kvalty zařadit v pohodě i bez spojky. Čím to může být - přijde mi to, jako by se občas nějak zasekl nebo zkřížil mechanismus mezi pákou a převodovkou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V jakém stavu máš silentbloky na motoru?

Tohle zasekávání budou pravděpodobně dělat tyčky mezi převodní pákou řadicí tyče, a převodovkou - schválně nech někoho řadit, a koukej na ně, jak běhaj.

Než na ně ale šáhneš (daj se malinko přihnout, ale ne moc!), je třeba vědět, že máš OK silentbloky, a že se tedy motor nehejbe v uložení víc, než by měl.

[Editován dne 11/13/03 oddie]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, kouknu se, ale silentbloky asi nebudou nic moc. Občas se taky vibrace motoru přenáší do páky (hlavně u dvojky) a při nízkých otáčkách někdy chytne vibrace i část palubky. Co všechno musím rozhodit, abych se dostal k těm tyčím?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolik by stály silentbloky na 205-ku 1,8d??? a jak je náročná výměna???

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.autobenex.cz -> ceník...

Já to nevím, páč je mám v krabici.

Výměna: horní motorový pohoda, spodní opruz ve špíně, převodovkový něco mezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky se přikláním k silentblokům, měly by být do 1000 (100. 430,420).

Rebik

Auto Vasenda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě jsem na to nekoukal, ani nevím kde tam jsou (405GR). Nemám garáž ani rampu, takže uvidím jen to, co je vidět shora. A pokud nebudou vysloveně prasklý, asi na nich nic nepoznám...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Něco je vidět, když se zahejbe rukou motorem - akorát musí mít člověk tucha, o kolik se to má hejbat, když je vše OK.

Prasklej horní silentblok (hrušku) navíc dost často poznáš, až když jej vymontuješ ven - dokaď je na něm pověšený motor, není na něm vidět ani houby. Dtto ten spodní hajzl (tam jsou ještě k tomu dva, velký a malý) - na to je třeba auto na zvedák, a zkusit to pajcrem.

A ještě převodovková potvora - k tomu se leze horem, takže podložit převodovku zvedákem, a vyndat baterku a celý její držák :(

[Editován dne 11/14/03 oddie]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.