Sign in to follow this  
Followers 0
Jepík

Motor moc žere

16 posts in this topic

Vyměnil jsem motor u 205tky,je to 1,1 jednobodovej vstřik.Motor v původním autě jsem si projel a žral kolem 6 litrů.Potom jsme ho dali do mího a nešel teplej nastartovat.Jeden to trochu pošteloval.Teď to jede ale má to nepravidelnej chod na volnoběh při jízdě pocukává a žere kolem 10 litrů.Nevím si stím rady.Poraďte co s tím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezapomněli jste někde připojit nějakej podtlak:myslim? Měl jsem kdysi podobnej problém...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jak jsem na to koukal tak to mám zapojený správně,akorát tu hadičku označenou červeně v tomto přispěvku -třetí obrázek,jsem odpojil.Nasávala vzduch a volnoběh se sklidnil,dokonce i při jízdě se cukání uklidnilo.Spotřebu jsem ještě neměřil.

[upravil dne 28/11/07 Jepík]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevíte jaký vliv na spotřebu má podtkaková membrána na rozdělovačí.Zdá se mi že je v čudu.při profouknutí i nasátí se otáčky neměnily.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jepík

Nevíte jaký vliv na spotřebu má podtkaková membrána na rozdělovačí.Zdá se mi že je v čudu.při profouknutí i nasátí se otáčky neměnily.

Pusou neuděláš takovej podtlak, jakej je na volnoběh pod klapkou....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus ty díly přehazovat ze svýho původního.A co nějaký teplotní čidlo,když ti to teplý nestartuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do včerejška to teplý startovalo,no ale dnes ráno jsem to nenatočil vůbec.Bylo 10 pod nulou.Zase je všude cítit nespálenej benzín.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podtlaková membrána rozdělovače tuším řídí předstih v závislosti na podtlaku v sání... Aspoň myslím. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkoušel si lambdu?? někdo tady psal že po výměně mu to žralo normálně:myslim ale nevim no já jí třeba nemám zapojenou a jede a žere tak 5,8l....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Už jsem z toho na nervy,nejhorší je že tady kolem nás nikdo neví co s tím je.Každej se v tom pošťourá veme si za to hromadu peněz a stejně to nefunguje jak má.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kabeláž a řj si neměnil vid?? je možný že je třeba jenom někde zlomenej drát a hází to nesmysly. zkoušel si vyblikání ?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No těď jsem to skoušel a ani blikat se tomu nechce,jen po zmáčknutí spínače se žárovka rozsvítí a potom se už nic neděje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to je záhada.. dělal si to přez klíček nebo přez konektor ? Hugovi se neválí doma řídící jednotka z 1.1 že bys to zkusil přehodit..? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přes zelenej konektor u baterky se zapnutým klíčkem na druhý poloze,přesně podle návodu který byl tady na sránkách.Jo a řídící jednotky mám dvě.Jednu z mého auta a druhá byla u motoru co jsem tam dával.

[upravil dne 29/11/07 Jepík]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.