Sign in to follow this  
Followers 0
Dave405

montáž výfuku

21 posts in this topic

Chci se zeptat co všechno je třeba na montáž výfuku? Jedná se o dva díly na motor 2.0 16V 99kw nový model. Koukal jsem do katalogu a žádné vložky a podobně jsem tam neviděl (jak jsem byl zvyklý z favorita :-) ), takže jen šrouby a gumy na zavěšení? Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

A svorky na přišroubování jednotlivých dílů k sobě (takový ty účka) a těsnění k přírubě (takový to drátěný (nebo je to ocel, teď nevim - ale oni budou vědět)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď mi řekli v obchodě, že jen 2 sponky a 3 gumy, jinak nic :myslim

První trubku ani kat sundávat nebudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo, to je v pohodě ... ty sponky jsem myslel jako ty svorky (učka) a těsnění je jenom u příruby k motoru, jinak ty díly zapadají do sebe bez těsnění ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:super díky

Jinak za jednu sponku chtějí 280Kč a za gumu kolem 150Kč, to je docela balík.

Mají tam nějaké sponky za 100Kč ale s oválným průřezem a to se na 406 prý moc nehodí :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrovna včera jsme taky montovali vejfuk, mam teda malinko jinej model, ale ty sponky stály kolem 70 kč, přičemž jedno sem dostal zdarma.. a stalmik je dostal zdarma obě (u jinýho prodejce)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dave405

:super díky

Jinak za jednu sponku chtějí 280Kč a za gumu kolem 150Kč, to je docela balík.

Mají tam nějaké sponky za 100Kč ale s oválným průřezem a to se na 406 prý moc nehodí :myslim

Kruhová spona s jedním šroubem je originál ale řikají že moc nedrží, prý jsou lepší ty dvoudílný se dvěma šrouby, mě ji dávali v servise a stála cca 90kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj ta origos spona je nanic, povoluje se i kdyz jsou tam dve kontra matky, lepsi je ta dvoudilna se dvema srouby, prumer originalni je 61mm, takze podle toho poridit tu dvoudilnou. Gumy jsou vetsinou v poradku, takze se daji znovu pouzit a menit se nemusi. Je dobry koupit nejakou tesnici pastu ( treba Wurth - www.wuerth.cz ) na vyfuky a pred spojenim ty protikusy namazat aby to nefoukalo, obcas ta skulina pak dela docela randal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za informace. V obchodě mě pořád přesvědčují, že tu dvoudílnou tam nedám, kvůli tomu, že konce trubek jsou rozšířené. Pravda, nevím pořádně jak to vypadá, tak se budu asi rozhodovat na místě.

Ještě přemýšlím, jestli to natřít stříbřenkou nebo né. V servisu mě vždycky přesvědčovali, že je to zbytečné, ať se na to vykašlu, tak nevím. Vím, že se to tu už řešilo..

http://www.druchema.cz/index2.php?id_search=179&id=12&x%5B0%5D=3&x%5B1%5D=3

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud by byly oba konce rozšířené tak se dává O kroužek taky jsem to tak jednou řešil ale je to už dlouho a na jiném autě

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud tam chceš dát to co na obr tak ty konce uřízni aby byly rovné

Share this post


Link to post
Share on other sites

já tam mám tytohttp://www.vyfukybn.cz/eshop/files/products/P9200016_m.jpg

[upravil dne 23/11/07 sarkomi]

post-0-14109597220637_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

já tam mám tytohttp://www.vyfukybn.cz/eshop/files/products/P9200016_m.jpg

[upravil dne 23/11/07 sarkomi]

to je ona :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám tam stejné, jako SARKOMI ... ;) a v pohodě to drží a ani nikde neprofukuje

[upravil dne 23/11/2007 Neon]

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud pasují rozměry tak proč by ne.Myslím že jsem i jednou použil ze žigula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měnil jsem střední díl výfuku nedávno u své 406. Výměna je jednoduchá, zadními koly jsem najel na nájezdy(přední kola zabezpečil klíny), povolil svorky a vyndal starý výfuk z gumových držáků. Pak jsem gumový držák nasadil jak na výfuk, tak i na držák karoserie a na spoje nanesl pastu na výfuky a spasoval k sobě. Nakonec jsem to stáhl franc.svěrkou (se dvěma šrouby) a řádně dotáhl 13 klíčem. Výfuk mám zaslaní z www.extravyfuk.cz , kde jsou svorky součástí výfuku zdarma. A provedl zkoušku těsnosti = nastartoval jsem a konec výfuku ucpal na chvilku kusem tkaniny a koukal na spoje, zda-li někde neprofukuje.:super

[upravil dne 23/11/07 OK406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.