Sign in to follow this  
Followers 0
klumir

zanesený radiátor topení

12 posts in this topic

řeším teď na jednom starším autě radiátor topení.strašně špatně to topí,klapky jsou funkční,teplota taky OK,prostě to vypadá,že je přicpaný radiátor.Máte někdo nějaký recept,jak ho vyčistit??někde jsem slyšel,že pomáhá nalít do okruhu místo vody ocet.no nevím.už jste něco o tom slyšeli?nebo nějaký jiný nápad??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím jak 309 ale vím jak jsem proplachoval u Laguny odpojil topení přívod odvod a napojil hadici,propláchl proudem vody oběma směry.Pak topil jak divý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem čistil proplachem proudem vody.. prostě vodou pod tlakem.. Jinak sem tam nalil ještě čistič a od tý doby topim do 2-3minut v létě a v zimě tak do 5-8minut ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

nevím jak 309 ale vím jak jsem proplachoval u Laguny odpojil topení přívod odvod a napojil hadici,propláchl proudem vody oběma směry.Pak topil jak divý.

33

Jo,jo,jo podobně jsem to dělal u "FAVOUŠA" pak to šlapalo OK.

[upravil dne 22.11.2007 myryn]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sa to vycistit nejakym bordelom ktory tam nalejes nechas 10 minut bezat a vypustis, preplachnes a je to. Len mne to vycistilo tak ze vsetky spoje hadic a radiator zacal tiect. Takze vymena radiatora ma neminula. Ale stary bol z vnutra ako novy. Vyzralo to vsetok kamen a bordel co tam bol. Normalne to dostat v kazdom obchode s nahr. dielmy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj ja to mnel taky. nalejes, zohrejes motor nechas 10 min povarit a pak vilijes vsechnu vodu a proplachnes. Koupil sem to v mototechne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přicpaný radiátor bych vyměnil. Nebo když už čistič, tak k tomu určený, ale je riziko, že to pak začné téct všude.

Moje řešení - několikanásobný výplach celého okruhu čistou vodou, a pak výměna radiátoru - ovšem je to řešení ne úplně nejlevnější ;) Pokud je to krám na dojetí, riskl bych ten čistič.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mi to pomálu, ale jistě přestává topit.... Zatím to řeším jednou vrstvou oblečení navíc.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

Taky mi to pomálu, ale jistě přestává topit.... Zatím to řeším jednou vrstvou oblečení navíc.... :D

Jestli je to to auto, co myslím, tak poštěš koště :) ale ty docela málo topěj i tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: Hafity

Taky mi to pomálu, ale jistě přestává topit.... Zatím to řeším jednou vrstvou oblečení navíc.... :D

Jestli je to to auto, co myslím, tak poštěš koště :) ale ty docela málo topěj i tak.

806ka to není milý pane.... Ale souzi se taky zamysleli....

[upravil dne 23/11/2007 Hafity]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když to tak vezmu, stejně nejlíp na tom byla 405 s nezávislým topením :) jenže 405 už nemám a nez. topení zůstalo na tohle zimu ležet v regále... no co, stejně přes zimu letos skoro jezdit nebudu, a když náhodou jo, tak to holt ta 306 musí zvládnout i bez toho :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

*Když na své 405 uzavřu venkovní oběh a dám topení na max - za 150 vteřin sundávám bundu jelikož se potím :-D Škoda, že to tak nejde i v létě, když je mi pro změnu vedro ... jóóó chtělo by to klímu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.