Sign in to follow this  
Followers 0
michal 206

Peugeot 206 RC - sportovní a ušlechtilý na pohled

11 posts in this topic

Praha 10. listopadu 2003 - Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. a sí? koncesionářů Peugeot uvádí na trh nový model Peugeot 206 RC. Tento dynamický vůz přináší maximální požitek z jízdy při plném zachování komfortu a přirozeně se tak řadí na vrchol modelové řady 206.

Peugeot 206 RC je na českém trhu nabízen ve verzi 2.0 16V Sport 180 k. V přehledu motorických jednotek ve vozech Peugeot představuje tento motor absolutní vrchol, svým výkonem jej překoná pouze 3.0 V6. Dvoulitrový čtyřválcový motor dává výkon 130 kW (177 k) při 7000 1/min. a nejvyšší točivý moment 202 Nm při 4750 1/min. Vychází z motoru 2.0 l6 V o výkonu 100 kW pohánějící vůz 206 S16 (GTI), přepracovaný však nabízí zvýšený výkon i točivý moment, motor dosahuje rychlosti až 225 km/h. O jeho dravém charakteru ani ambicích není pochyby. Po vzoru modelu 206 WRC, trojnásobného mistra světa v automobilových soutěžích, se stává jedním z nejrychlejších vozů ve své třídě.

Exteriér

Na první pohled sportovní charakter vozu podtrhují atributy jako jsou třídveřová karoserie, 17ti palcová kola z lehké slitiny, široký aerodynamický zadní spoiler a dvojitá chromovaná koncovka výfuku. Karoserie včetně nárazníků je celá lakovaná a doplněná exkluzivním karbonovým dekorem. Peugeot 206 RC je nabízen v pěti barevných odstínech.

Interiér

Interiér modelu 206 RC umocňuje charakter výjimečného provedení vozu. Čtyři anatomicky tvarovaná sedadla potvrzují sportovní ladění vozu výjimečným bočním vedením i svým zpracováním a výběrem materiálů. Sedadla jsou čalouněna kvalitními materiály kůže, alcantra a pletenina v tónech šedé a černé, které přispívají k zvýšení komfortu i radosti z pobytu na palubě vozu. Horní část sedačky je parafována vyšitým monogramem RC. Přístroje a ovládací prvky, sdružený přístroj, kožený volant, sportovní hliníkové pedály a hlavice řadicí páky disponují velmi pečlivým provedením a citem pro detail.

Výbava

Již základní bezpečnostní a komfortní výbava vozu je velmi bohatá. Model 206 RC je sériově vybaven airbagem řidiče a spolujezdce a dvojitými bočními airbagy. Mezi prvky základní bezpečnostní výbavy patří ABS a elektronický rozdělovač brzdných sil, funkce ESP a funkce protiprokluzu ASR, systém podpory brždění v kritických situacích (EVA) a samočinná aktivace výstražných světlometů. Všechny vozy typu 206 RC jsou vybaveny automatickou klimatizací, reflexním čelním sklem, automatickými stěrači se snímačem deště, samočinnou aktivací světlometů, vyhřívanými sedadly či elektricky sklopnými zpětnými zrcátky. Součástí základní výbavy je rovněž rádio s CD přehrávačem, které může být na přání doplněno CD měničem. V nabídce prvků výbavy na přání nechybí navigační systém.

Základní cena modelu 206 RC na českém trhu je stanovena na 669 000 Kč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jen doplním, že ceník je zde a je v pdf. myslím, že základní cena je dobrá. tedy dobrá, je to drahé, ale čekal jsem to ještě horší. venku stojí:

nemecko 21 500

Share this post


Link to post
Share on other sites

jen doplním, že ceník je zde a je v pdf. myslím, že základní cena je dobrá. tedy dobrá, je to drahé, ale čekal jsem to ještě horší. venku stojí:

nemecko 21 500

rakousko 22 900

polsko 81 900

[Editován dne 11/11/03 michal 206]

[Editován dne 11/11/03 michal 206]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Docela by mě zajímalo, jak vyřešili homologaci rezervy, jak všichni víme, tak tam kvůli napříč uloženému tlumiči výfuku nemůže být (třeba počítají s nulovým prodejem, tak je to jedno, stejně jako u gt a s16). A taky je docela trapné, že si nechávají připlácet při takové ceně za metalízu. Měl jsem dojem, že bude stejně paleta barev dost omezená a že se vždy jedná jen o metalický lak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak už jeden modrý drandí po Praze, asi předváděcí model, tak hurá do fronty...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna to bude znit zaujate, ale jel jsem v tom a lip mi sedla moje 306 GTI-6. Jednak je 206 mensi a ten motor s tim petikvaltem - nevim .. proc tam nedali 6-kvalt a vetsi brzdy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na druhou stranu bych do mojí 306GTI-6 bral ten motor a sedačky, ale možná bude na svezení zajímavější 307 se 180PS. Jo a šestikvalt se do 206 nevešel, ale stejně je teď trend zase mít jen pět příp. čtyři kvalty viz.WRC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já teda nevím jak daleko s 206 RC máte zkušenosti, ale já jsem s ní několikrát jel a moc se mi to líbylo, jediné co bych radši chtěl je mít toho dvoulitra v HDi, ta rezerva se asi jinak nedala vyřešit než mít v kufru sadu té spešl pěny. ale je to stokrát lepši autíčko než Fabie RS. Já jsem jezdil v 206 RC v plné palbé měla i naváděcí system sice takovy který jenom ukazoval směr šipkama a měl dálkové ovládání. Moc se mi to líbylo.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: robert

Docela by mě zajímalo, jak vyřešili homologaci rezervy, jak všichni víme, tak tam kvůli napříč uloženému tlumiči výfuku nemůže být (třeba počítají s nulovým prodejem, tak je to jedno, stejně jako u gt a s16). A taky je docela trapné, že si nechávají připlácet při takové ceně za metalízu. Měl jsem dojem, že bude stejně paleta barev dost omezená a že se vždy jedná jen o metalický lak.

Ohledně té rezervy,nepoužívají technologii runflat,nebo opravného setu viz nová audi s4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.