Sign in to follow this  
Followers 0
Peto670

Start P 309

15 posts in this topic

Mam problem so startom na 309..... Takze zaclo mi blbnut startovanie takze auto chytalo uplne na ,,cvrnk,, ale taraz boli teploty pod bodom mrazu cca -8 mi auto chitilo taktiez na ,,cvrnk,, ale zase zdochlo, ked som skusil druhy raz startovat uz pohoda. Zhavice som skusil vymenit. A zdalo sa ze pomohlo ale omyl.

Teraz som isiel z prace chytilo v vcelku v pohode ale cca 2-4 sekundy tak akoby drncal motor...... Inak ked je teply chyta bez problemov, skuste poradit. ;)

Moze to robit sytic? alebo vstrekovac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten to urcite neni, ten ma najazdenych cca 1000 Km. a keby to robil on ze nema dost paliva tak dlho tocim a skapinal by aj na volnobeh. Uz som mal podobny problem s filtrom....

Share this post


Link to post
Share on other sites

žhaviče som menil minuly tyzden.... a ked som ich vyhdzal von z motora a skusal som ich premerat ohmicky tak boli OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak potom by bylo fajn zkontrolovat vstřiky a palivové potrubí,jestli někde nepřisává vzduch a pokud to má hodně nalítáno tak tlaky a čerpadlo.....no a pak už to musí jet :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooo nalitano to maa 150 000 Km takze vybehany neni ked doteraz to chytalo super len ked je trocha chaldnejsie tak chyti na prve otocenie ale tak trochusa pridusi.

A ked uz sme pri tych vstrikoch, ako ich mozem skontrolovat? inak mam podozrenie ze by to mohol byt sytic..

Share this post


Link to post
Share on other sites

měřením žhaviče nevyzkoušíš-nejlepší je připojit je rovnout k baterce a nejlépe všechny 4 najednou.pak pozorovat,jestli se za pár sekund rozžhaví a když jo,ještě je třeba aby žhavily všechny stejně....

ale netvrdím,že jsou špatné,to pak většinou auto chytá na 3 válce,kucká a kouří...

Share this post


Link to post
Share on other sites

na kontrolu vstřiků musím mít takovou pumpu s tlakoměrem...ma to každy servisák,co dělá diesly.

a ten sytič-hýbe se ti ta páčka ??má jinou

polohu když je auto studené a když je teplé??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale tak o zhavice nejde to neni problem si ich zmerat nemenil som prve a aj ohmeter dokaze vadny zhavic slusne identifikovat, mam skusenost. Ale ja som sa pytal ne vstrekovace ako tie mozem skontrolovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha no sice hladal som ale ziadne vysledky, nieco malo som nasiel ale natykalo sa to mojho problemu.

Oddie uz ked si tu tak sa ta spytam na ten sytic, ze jak sa motor chova ked je studeny bez syitica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.