Sign in to follow this  
Followers 0
lubo1978

aku baterku?

26 posts in this topic

caute.

chcem sa spitat aku baterku mi odporucite. neviem sa rozhodnut aku znacku a ani ako silnu. mam 1,6 benzim 80kw.

za kazdu radu vopred dakujem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lubo1978

no a staci tam 44ah?

Podívej se na kapacitu u tvojí staré baterky a ať ti pasují rozměry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prave ze som sa aj pozeral a je tam len startovaci prud 360 A. to zodpoveda tej 44AH. nieje to malo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj tam 55 Ah. 44 Ah je na 1.6 malo, aj keby to predpisoval vyrobca ;) . V zime to urcite ocenis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tiez mam ten pocit ze 44ah je malo. chcem tam aspon min 50ah. no a aku znacku?

chcem samozrejme kvalitu za malo penazi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj je teraz riesim ten problem. Podla mna je uplne jedno ci 40 alebo 50 Ah, dolezity je startovaci prud. Viem ze to spolu suvisi, ale ak zozeniem napr. 40Ah, ktora ma startovaci prud 400A, tak by to malo stacit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rikistrecha

Původně zaslal: Cat

Já jsem v předchozích vozech používal.

http://www.autola.cz/?ktg=5135

Kapacitu kterou potřebuješ nevím.

[upravil dne 21.11.2007 Cat]

ak maš klímu daj 55Ah

ak nie je klíma stačí aj 44Ah:papa

klima je pohanana od motora a nie od baterky, pri štartovaní je klíma odpojena

ja mam 1,6 a baterka tam patrí 55Ah, 44Ah baterie sa davaju do 1,4:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarosujo

Aj je teraz riesim ten problem. Podla mna je uplne jedno ci 40 alebo 50 Ah, dolezity je startovaci prud. Viem ze to spolu suvisi, ale ak zozeniem napr. 40Ah, ktora ma startovaci prud 400A, tak by to malo stacit.

to je presne ten problem mala baterka, velky štartovací prud = malá životnosť

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozor, to co tu Dave 405 ukazuje jsou plně vápníkové baterie které nejsou vhodné do starších automobilů, je potřeba vědět jestli automobil má dobíjecí napětí vhodné pro tyto baterie, což by 307 už mohla mít, ale nevim, Ca-Ca baterie potřebuje vyšší nabíjecí napětí než klasická Olověná

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Pozor, to co tu Dave 405 ukazuje jsou plně vápníkové baterie které nejsou vhodné do starších automobilů, je potřeba vědět jestli automobil má dobíjecí napětí vhodné pro tyto baterie, což by 307 už mohla mít, ale nevim, Ca-Ca baterie potřebuje vyšší nabíjecí napětí než klasická Olověná

Dík za věcnou připomínku. Já to napsal právě sem do sekce modelů 307 a tam ta starost odpadá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No docela jsem se divil ale autobaterie nejsou drahé ani u Peugeotu.Ta moje tam byla nejspíš od výroby a odešla po 5letech,je to značka myslím FIAMM.Náhrada by mě přišla kolem 3.000kč a v Peugeotu do 3.000kč takže by jsem vzal určitě v Peugeotu tu co tam patří.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já měl v autě původní baterku 8 let. "Originál" bych tam už ale nedával, za stejnou cenu se dá pořídit podstatně silnější a kvalitnější.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také jsem měl v autě originál 6 let Fiamm,ale loni před zimou sem ji pro jistotu vyměnil za Akumu.Jinak by byla bezproblémová dosud.Nikdy jsem ji nenabíjel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.