Xander Cage Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Zdravím, mám 605ku, motor 2,5 TD (DK5ATE) a začalo tam něco klepat, ne nějak moc, ale trochu jo, zdá se to být zvrchu, když si lehnu pod auto, nejde to slyšet, tak jsem vyměnil hydroštely, vahalda a vačku, ale stejně to klepe i když o hodně míň, a mechanik mi říkal, že to ještě můžou dělat vstřiky, je pravda, že tö začalo hůř startovat a po startu kouřit, od té doby co to klepe, nebo co byste poradili, čím to může být?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 pokial to cmudi a zle startuje tak to mozu byt vstreky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xander Cage Odesláno 21. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 jde mi hlavně o to, jestli to může být to klepání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 hm to ti neporadim.to by chcelo pocut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xander Cage Odesláno 21. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 tak jsem to nemyslel, myslel jsem to tak, jestli je možné, aby vstřiky způsobovaly klepání, ne jestli ej to můj případ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Původně zaslal: Xander Cage tak jsem to nemyslel, myslel jsem to tak, jestli je možné, aby vstřiky způsobovaly klepání, ne jestli ej to můj případ Jestli to nedělá nějaká blbá kladka - její ložisko. To někdy dokáže dělat pěknej bordel. Totéž alternátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 22. listopad 2007 Sdílet Odesláno 22. listopad 2007 Původně zaslal: Xander Cage tak jsem to nemyslel, myslel jsem to tak, jestli je možné, aby vstřiky způsobovaly klepání, ne jestli ej to můj případ Samozřejmě, že to mohou být vstřiky. Pokus se zjistit, jestli to je výraznější za studena po nastartování a teplé to není tak výrazné. Pokud ti některý vstřik špatně rozprašuje naftu, tak si vlastně jen odkápne a zapálení a hoření této kapky je provázeno takovým krátkým, jakoby kovovým úderem. Za tepla to není tolik, bo nafta částečne zplynuje. Dá se to zjistit i tak, že se za chodu povolují jednotlivé trubky u vstřiků a ten nemá tlak a klepání ztichne. Tohle se může stát na jakémkoliv komůrkovém dieselu. Chtělo by to zjistit včas, bo ta kapka dopadne na dno ocelové komůrky a může ho propálit. Stejně, jako když má paprsek nafty špatný tvar (kužel) a stříká např na tyčku žhaviče. Taky ho to umí upálit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.