Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Bouchlej rafek-jízda po chodníku


Michal.B

Recommended Posts

Zdarec, před par dny se mi stala takova nehoda,když jsem odbočoval na křižovatce tak mě oslnilo slunce a při odobčovaní jsem neviděl chodník a najel jsem na něho kolem.Byla to pěkna rána,až mi to ohlo rafek.Rafek jsem vyměnil a co jsem to trochu zkoušel tak nic nehazí,ale uvidim až při vyšší rychlosti.Mohlo by se tam něco posrat?Tahne mi to teť trošku do prava,ale zkusím udělat zbíhavost a snad to bude v poho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ráfek je nejlépe zout a pokusit se ho vyrovnat. Určitou házivost eliminuje vyvážení. Nech udělat celkovou geometrii nápravy, tedy nejen sbíhavost, ale i odklony kol a záklony čepů. Pokud ti auto táhne, není to vina sbíhavosti, ale je hnutá geometrie nápravy. Blbé je, že vlasně jen sbíhavost je seřiditelná, ostatní je pevně dáno konstrukcí. Mohl se např. ohnout tlumič.

[upravil dne 21.11.07 Kdo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A plášť máš dobrej? Aby se ti na něm časem neudelala boule, nebo se při vyšší rychlosti nerotrhl. Když to dostalo ranu až na rafek, tak se radři taky na něj mkrni, nebo pokud si ho vyměnil, tak ok , ale v příspevku si nic nepsal :roker

[upravil dne 21.11.07 Opl405]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Opl405

A plášť máš dobrej? Aby se ti na něm časem neudelala boule, nebo se při vyšší rychlosti nerotrhl.

Pneu je také lepší zkontrolovat sundanou (při rpznání ráfku), když na plášť nepůsobí tlak. Po uvolnění tlaku bys na pneu viděl volnější část.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Michal.B

Když budu dělat tu geometrii tak předtím ješte vyměním axialní tahlo řízení.Mění se jen jedna ta tyč nebo obě,je rozdíl v levé a v pravé,protože v obchodě píšou L/P.

Stačí vyměnit jen tu, která má vůli. L/P znamená, že je stejná pro obě strany.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Ráfek je nejlépe zout a pokusit se ho vyrovnat. Určitou házivost eliminuje vyvážení. Nech udělat celkovou geometrii nápravy, tedy nejen sbíhavost, ale i odklony kol a záklony čepů. Pokud ti auto táhne, není to vina sbíhavosti, ale je hnutá geometrie nápravy. Blbé je, že vlasně jen sbíhavost je seřiditelná, ostatní je pevně dáno konstrukcí. Mohl se např. ohnout tlumič.

[upravil dne 21.11.07 Kdo]

suhlasim s tebou. Mne sa stalo nieco podobne este na Ticu. Tak som isiel do pneu servisu, tam mi to spoluziak vyrovnal pneu nahodil naspat a vyvazili to. Myslim,ze to beha este doteraz u noveho majitela. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...