Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zajtra chcem kupit ....


Maroš

Recommended Posts

Zajtra chcem kupit autobateriu do mojho peugeota 406 2,1td

si mam davat pozor a aku kapacitu mam kupit.Dakujem za kazdu radu lebo ked nabijemmoju baterku nastartujem bez problemou ale po dvoch dnoch je mrtva ledva potoci motor a kontrolka dobijania mi nesvieti tak alternator by mal byt ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Placanek

No ono ti to může jít někde do šlusu,takže ti to vycucává baterku a nebo je altík v řiti.Nech si to přeměřit.

Nemusí jít do šlusu, muže být jen špatná, mě to ted dělalo to samý, po 5 ti letech baterka prostě odešla;)

Maroš - Koukni sem -

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Maroš

Zajtra chcem kupit autobateriu do mojho peugeota 406 2,1td

si mam davat pozor a aku kapacitu mam kupit.Dakujem za kazdu radu lebo ked nabijemmoju baterku nastartujem bez problemou ale po dvoch dnoch je mrtva ledva potoci motor a kontrolka dobijania mi nesvieti tak alternator by mal byt ok

Vzhledem k dieselu mohu doporucit nejvyssi co se vleze, cili std. 72Ah (+-). Budou se te ptat jestli pravou nebo levou (sam nevim, rek sem peugeot a vedeli :)) ) Vyrobce a potazmo tim cenu - to uz je na chuti kazdeho soudruha. Muzes koupit za 1500 nebo za 3000 :) Osobne kupuju proste tu nejlevnejsi, pac kiksnoust po 2 letech zaruky muze s urcitou pravdepodobnosti jak znackova, tak nejlevnejsi.

Jestli si nejsi jisty stavem altiku, tak si zmer napeti na baterce pri nastartovanem auti a zkousej zapinat a vypinat vsecky elektricke spotrebice. I za volnobehu by se to nemelo hybat moc, resp. skoro vubec. Mel by si tam mit od 13.8 do 14.4 (+- nejake drobne, idealne tak kolem 14V).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: Maroš

Zajtra chcem kupit autobateriu do mojho peugeota 406 2,1td

si mam davat pozor a aku kapacitu mam kupit.Dakujem za kazdu radu lebo ked nabijemmoju baterku nastartujem bez problemou ale po dvoch dnoch je mrtva ledva potoci motor a kontrolka dobijania mi nesvieti tak alternator by mal byt ok

Vzhledem k dieselu mohu doporucit nejvyssi co se vleze, cili std. 72Ah (+-). Budou se te ptat jestli pravou nebo levou (sam nevim, rek sem peugeot a vedeli :)) ) Vyrobce a potazmo tim cenu - to uz je na chuti kazdeho soudruha. Muzes koupit za 1500 nebo za 3000 :) Osobne kupuju proste tu nejlevnejsi, pac kiksnoust po 2 letech zaruky muze s urcitou pravdepodobnosti jak znackova, tak nejlevnejsi.

Jestli si nejsi jisty stavem altiku, tak si zmer napeti na baterce pri nastartovanem auti a zkousej zapinat a vypinat vsecky elektricke spotrebice. I za volnobehu by se to nemelo hybat moc, resp. skoro vubec. Mel by si tam mit od 13.8 do 14.4 (+- nejake drobne, idealne tak kolem 14V).

rejp:D vejde se i silnější

74Ah , tu mam já :D:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pe.Tr

rejp:D vejde se i silnější

74Ah , tu mam já :D:papa

Hihi, já taky, i víko tam mám:D Do toho diesele je to to nej co tam mužeš dát;)

jenze ne kazda baterka kazdeho vyrobce ma stejne rozmery, jsou baterky vyssi, nizsi atp.

A rozdil napr. 68Ah, 72Ah a 74Ah je naprosto neznatelny, jedine kriterium je pak cena a rozmery. Ono je to vlastne jedno, kdyz bude baterka velmi dobra a super kvalitni, tak 55Ah bude porad lepsi, nez 74Ah ****. Parametr kapacity baterie je hodne precenovany. Dulezitejsi je startovaci proud a chovani baterky v tuhe zime nez kapacita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pe.Tr

rejp:D vejde se i silnější

74Ah , tu mam já :D:papa

Hihi, já taky, i víko tam mám:D Do toho diesele je to to nej co tam mužeš dát;)

jenze ne kazda baterka kazdeho vyrobce ma stejne rozmery, jsou baterky vyssi, nizsi atp.

A rozdil napr. 68Ah, 72Ah a 74Ah je naprosto neznatelny, jedine kriterium je pak cena a rozmery. Ono je to vlastne jedno, kdyz bude baterka velmi dobra a super kvalitni, tak 55Ah bude porad lepsi, nez 74Ah ****. Parametr kapacity baterie je hodne precenovany. Dulezitejsi je startovaci proud a chovani baterky v tuhe zime nez kapacita.

No jo, jenže nižší kapacita a k tomu vysoký startovací proud = tenčí desky v baterii, a na našich silnicích se brzo vyklepou, takže možná lepší větší kapacitu a s ní i větší startovací proud
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pe.Tr

rejp:D vejde se i silnější

74Ah , tu mam já :D:papa

Hihi, já taky, i víko tam mám:D Do toho diesele je to to nej co tam mužeš dát;)

jenze ne kazda baterka kazdeho vyrobce ma stejne rozmery, jsou baterky vyssi, nizsi atp.

A rozdil napr. 68Ah, 72Ah a 74Ah je naprosto neznatelny, jedine kriterium je pak cena a rozmery. Ono je to vlastne jedno, kdyz bude baterka velmi dobra a super kvalitni, tak 55Ah bude porad lepsi, nez 74Ah ****. Parametr kapacity baterie je hodne precenovany. Dulezitejsi je startovaci proud a chovani baterky v tuhe zime nez kapacita.

No jo, jenže nižší kapacita a k tomu vysoký startovací proud = tenčí desky v baterii, a na našich silnicích se brzo vyklepou, takže možná lepší větší kapacitu a s ní i větší startovací proud

:xvul

nojo, nebylo by to krasne mit misto na takovou 180Ah baterku z nakladaku nebo traktoru :), co sice vazi asi tak 40 kilo :) ale zas mas jistotu, ze stim nastartujes fakt za kazdeho pocasi v kazde situaci :) Jen to nejak potunit a nacpat do auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

:xvul

nojo, nebylo by to krasne mit misto na takovou 180Ah baterku z nakladaku nebo traktoru :), co sice vazi asi tak 40 kilo :) ale zas mas jistotu, ze stim nastartujes fakt za kazdeho pocasi v kazde situaci :) Jen to nejak potunit a nacpat do auta.

Tak takhle jsem to určitě nemyslel teda;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: rimmer

:xvul

nojo, nebylo by to krasne mit misto na takovou 180Ah baterku z nakladaku nebo traktoru :), co sice vazi asi tak 40 kilo :) ale zas mas jistotu, ze stim nastartujes fakt za kazdeho pocasi v kazde situaci :) Jen to nejak potunit a nacpat do auta.

Aj tak móžno ovšem je nutno vozit Aku v kufru popř. na přívěsným vozejku a přívody od Aku k motoru táhnout " kabelem stejným jako u sekundáru svářečky . :papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: Maroš

Zajtra chcem kupit autobateriu do mojho peugeota 406 2,1td

si mam davat pozor a aku kapacitu mam kupit.Dakujem za kazdu radu lebo ked nabijemmoju baterku nastartujem bez problemou ale po dvoch dnoch je mrtva ledva potoci motor a kontrolka dobijania mi nesvieti tak alternator by mal byt ok

Vzhledem k dieselu mohu doporucit nejvyssi co se vleze, cili std. 72Ah (+-). Budou se te ptat jestli pravou nebo levou (sam nevim, rek sem peugeot a vedeli :)) ) Vyrobce a potazmo tim cenu - to uz je na chuti kazdeho soudruha. Muzes koupit za 1500 nebo za 3000 :) Osobne kupuju proste tu nejlevnejsi, pac kiksnoust po 2 letech zaruky muze s urcitou pravdepodobnosti jak znackova, tak nejlevnejsi.

Jestli si nejsi jisty stavem altiku, tak si zmer napeti na baterce pri nastartovanem auti a zkousej zapinat a vypinat vsecky elektricke spotrebice. I za volnobehu by se to nemelo hybat moc, resp. skoro vubec. Mel by si tam mit od 13.8 do 14.4 (+- nejake drobne, idealne tak kolem 14V).

Mám dotaz /abych nenatáhl paprče úplně blbej/:

už víš jakej je rozdíl mezi "levou a pravou" baterkou ??

Snad výstup + a - ???

[upravil dne 21.11.2007 myryn]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...