poldy

106 1.1 2001 ZHASINA

13 posts in this topic

presiel som par Km a po vyradeni rychlosti mi klesli otacky na 500 a motor zhasol, ja som si to ani nevsimol pretoze akurat som spojku pustil tak zas nabehol, lenze potom to iste na par krizovatkach. Cerpadlo podla mna ide ako ma, taha pri stoceni klucika, lambda je pred dozitim, palivovy filter som este nemenil, neviem ako majitel predtym. Cim by to mohlo teda byt? Teraz ide uz zas normalne ale ked je zohriaty tak otacky kolisu od 1000 do 800

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fakir

Tipnu si: senzor teploty nasávaného vzduchu?

sakra tak zeby som to pokazil ja studeny sanim? mam tak tu striebornu ruru ohybaciu, od naraznika az po air box ale ten je originalny aj s filtrom

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by nemělo mít vliv. Čidlo teploty bude určitě až za filtrem, často bývá součástí váhy vzduchu... Ale tu 1.1 fakt neznám, víc ti nepomůžu. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarek pane, pokud se jedna opravdu o problem s volnobehem, obavam se, ze Te ceka v blizke dobe vymena ... volnobezny ventil se to jmenuje ... uz jsem o tom psal zde http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=4799&page=3 :D Na diagnostice by to meli zjistit, pripadne i nastavit, ale dle me zkusenosti se to jen oddali a vymena probehne pozdeji. Dle roku a typu motoru soudim, ze se jedna o stejny motor, jako mam ja. J.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jakoubek

Zdarek pane, pokud se jedna opravdu o problem s volnobehem, obavam se, ze Te ceka v blizke dobe vymena ... volnobezny ventil se to jmenuje ... uz jsem o tom psal zde http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=4799&page=3 :D Na diagnostice by to meli zjistit, pripadne i nastavit, ale dle me zkusenosti se to jen oddali a vymena probehne pozdeji. Dle roku a typu motoru soudim, ze se jedna o stejny motor, jako mam ja. J.

no to som tam ale mohol pripisat ze motor ma nalietale 33tisic mil co je cca necelych 50tis nasich Km, no segre natom pred rokom cistili, podotykam CISLTILI lambdu lebo bola zasvinena silikonom co tu hajzlici v anglicku pridavali do benzinu a odvtedy to kolise stale, robili jej aj check motora ale mne sa zda ze len pred a nie po vymene hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pouze pro info, ja s ti mel problem poprve v 17t km, pak asi ve 40t, vzdy stacilo jen na diagnostice vymazat a nastavit, ale pak se to zacalo zhorsovat, bylo to stale casteji, sice vzdy stacilo motor zhasnout a znovu nastartovat, ale to mne nebavilo. V cca 50t vymeneno a je klid. J.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jakoubek

Pouze pro info, ja s ti mel problem poprve v 17t km, pak asi ve 40t, vzdy stacilo jen na diagnostice vymazat a nastavit, ale pak se to zacalo zhorsovat, bylo to stale casteji, sice vzdy stacilo motor zhasnout a znovu nastartovat, ale to mne nebavilo. V cca 50t vymeneno a je klid. J.

vyměněno co? lambda nebo ten volnoběžnej ventil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caute. Mam podobny problem. Opisem

Automobil je 106, 1.0(benzin), rv 1995, mam skoro 160 000 km. Za posledne dva tyzdne sa mi staloasi 5 krat, ze pri preradzovani rychlosti (asi zo 4 na 5) sa motor dostal do otacok, ktore su asi kolo 500 (mozno aj menej), a ked som podradil a pridal plyn, tak to snim nic nespravilo. a ked som sa dostal az na stupen 1 a rychlost asi 10km/h, tak uplne zdochol. Potom som ho vypol (otocil klucom). Niekedy mi indikator a ani samotne cerpadlo nenaskocilo, takze neslo ani nastartovat. Po niekolkych pokusoch (asi 1 minuta), ked som stale vypinal a zapinal kontrolky, mi nabehlo aj cerpadlo a dalo sa aj nastartovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schvalne jsem daval i odkaz, kde jsem to resil, byl to volnobezny ventil, cena je nekde v tom odkazu uvedena take :-) J.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Podlesny

Caute. Mam podobny problem. Opisem

Automobil je 106, 1.0(benzin), rv 1995, mam skoro 160 000 km. Za posledne dva tyzdne sa mi staloasi 5 krat, ze pri preradzovani rychlosti (asi zo 4 na 5) sa motor dostal do otacok, ktore su asi kolo 500 (mozno aj menej), a ked som podradil a pridal plyn, tak to snim nic nespravilo. a ked som sa dostal az na stupen 1 a rychlost asi 10km/h, tak uplne zdochol. Potom som ho vypol (otocil klucom). Niekedy mi indikator a ani samotne cerpadlo nenaskocilo, takze neslo ani nastartovat. Po niekolkych pokusoch (asi 1 minuta), ked som stale vypinal a zapinal kontrolky, mi nabehlo aj cerpadlo a dalo sa aj nastartovat.

no kamo to mas pruser, alebo ja? mne to robi len obcas a uz nezhasina vobec a ak by to bolo tym ventilom tak by to robil hadam castejsie, jazdim denne 80km a nic sa zas nedeje, ale mozno sa mylim, kuchar nemoze vediet setko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ved mne to stale nerobi, ale v poslednom obdobi to bolo na moj vkus az prilis caste. Brat si mysli, ze to moze byt palivovym filtrom. Zajtra alebo v sobotu sa na to pozreme ...

Dufam, ze to bude ten filter

Ale kuchar by mal vediet vsetko ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.