Ribees Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Jsem tu na fóru nováček a mám v plánu koupit P307 nebo VW Golfa IV. Budu ho používat hlavně na ježdění do práce přes město (několik km), takže plánuji koupit benziňák. Díval jsem se na motorizaci P307 a padl mi do oka 80kW 1.6 16V (optimální výkon/spotřeba). 1.Jaké máte zkušenosti s tímto motorem? 2.Na co si dát pozor při výběru auta? 3.Jako modelovou řadu vybrat, příp. jaký rok? Počítám s investicí do 200.000 Kč. Díky za odpověď a pomoc všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Jestli chceš 307 benzínovou do 200000Kč, tak počítej s prvními ročníky výroby.Tj.2001,2002. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 1. zkušenosti mám malé, ale zatím dobré. Motor tichý, živý, relativně silný. Ale ve městě dost žere. 2. to se tu probíralo mockrát, zkus hledat, jen si dej pozor ať to nekoupíš od nějakýho šulina nebo šulinskýho bazaru 3. no, při ceně do 200.000 toho moc na výběr mít nebudeš, předpokládám, že seženeš modely kolem r.2003-2004, čili před faceliftem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ribees Odesláno 20. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Původně zaslal: Ticcino 1. zkušenosti mám malé, ale zatím dobré. Motor tichý, živý, relativně silný. Ale ve městě dost žere. 2. to se tu probíralo mockrát, zkus hledat, jen si dej pozor ať to nekoupíš od nějakýho šulina nebo šulinskýho bazaru 3. no, při ceně do 200.000 toho moc na výběr mít nebudeš, předpokládám, že seženeš modely kolem r.2003-2004, čili před faceliftem. P307 se mi hodně líbí a zatím ji upřednostňuji před VW Golfem IV. Jediné, co mě odrazuje, jsou většinou recenze těchto aut, které jsou údajně dost poruchové... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbleho Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 radsej by som isiel do Golfa, 307 zdaleka obi, ja mam len zle skusenosti...... a benzinoveho golfa az tak nekradnu....ako naftoveho...kludne chod do VW.... benzin z VW je dobry...hlavne ta 1,6 16V...kamarat to mal, bolo to delo...v plenj palbe okrem koze a navi, seda metalioza na origo 16" diskoch...raketa a samozrejme so xenonmy.... ked budes vyberat rocnikovo rovnake auta tak golf vide o nieco drahsie...aspo u nas na slovensku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Původně zaslal: mbleho radsej by som isiel do Golfa, 307 zdaleka obi, ja mam len zle skusenosti...... a benzinoveho golfa az tak nekradnu....ako naftoveho...kludne chod do VW.... benzin z VW je dobry...hlavne ta 1,6 16V...kamarat to mal, bolo to delo...v plenj palbe okrem koze a navi, seda metalioza na origo 16" diskoch...raketa a samozrejme so xenonmy.... ked budes vyberat rocnikovo rovnake auta tak golf vide o nieco drahsie...aspo u nas na slovensku ako moze radit niekto kto ma diesla a v benzine sa tak akurat vozil?co je poruchove na 307 benzine? golf je male auto a najst v nom vsetku vybavu naraz bude stastie a bude to drahe. za tie peniaze je 307 urcite lepsia volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robozv Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 moj nazor je taky ze moc nezalezi na tom aka je to znacka ale na aky kus clovek natrafi. ja som priznam sa hladal na nete 6mesiacov kym som sa rozhodol. Cital som kadejake recenzie fora atd... a mal som v tom taky gulas ako prasa. Vyberal som z 307,VW5,Stilo. A tiez som rozmyslal ci naftu alebo benzin ci 1,4 alebo 1,6. No nakoniec rozhodla dobra prilezitost a mam to co mam. Spotrebu mam cez leto kombinovanu 5,8 no teraz sa zdvihla na 6,2 a v meste mam 6,7. Myslim ze to je v celku prijatelne a 1,4 16V mi v celku postacuje co sa tyka jazdy som s nim nadmieru spokojny povedal by som ze je celkom svizne. "Nejdem sa hadat 1,6 a vyssie je uz ine kafe" pre moje potreby mi to staci. A co sa tyka benzinu je menej nakladny ako naftak. Upozornujem toto je moj nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ribees Odesláno 20. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Původně zaslal: robozv moj nazor je taky ze moc nezalezi na tom aka je to znacka ale na aky kus clovek natrafi. ja som priznam sa hladal na nete 6mesiacov kym som sa rozhodol. Cital som kadejake recenzie fora atd... a mal som v tom taky gulas ako prasa. Vyberal som z 307,VW5,Stilo. A tiez som rozmyslal ci naftu alebo benzin ci 1,4 alebo 1,6. No nakoniec rozhodla dobra prilezitost a mam to co mam. Spotrebu mam cez leto kombinovanu 5,8 no teraz sa zdvihla na 6,2 a v meste mam 6,7. Myslim ze to je v celku prijatelne a 1,4 16V mi v celku postacuje co sa tyka jazdy som s nim nadmieru spokojny povedal by som ze je celkom svizne. "Nejdem sa hadat 1,6 a vyssie je uz ine kafe" pre moje potreby mi to staci. A co sa tyka benzinu je menej nakladny ako naftak. Upozornujem toto je moj nazor Souhlasím s Tebou, taky už asi půl roku přemýšlím, co vybrat a byl jsem téměř rozhodnutý pro Golfa IV. Nyní to ale spíše vypadá, že budu hledat P307, za stejný peníze seženu tak o 2-3 roky mladší krásný auto s lepším interiérem. Co se týče motorizace, potřebuju benzínovej motor a volba padne asi na 1.6 16V 80kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbleho Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Původně zaslal: jozefsv Původně zaslal: mbleho radsej by som isiel do Golfa, 307 zdaleka obi, ja mam len zle skusenosti...... a benzinoveho golfa az tak nekradnu....ako naftoveho...kludne chod do VW.... benzin z VW je dobry...hlavne ta 1,6 16V...kamarat to mal, bolo to delo...v plenj palbe okrem koze a navi, seda metalioza na origo 16" diskoch...raketa a samozrejme so xenonmy.... ked budes vyberat rocnikovo rovnake auta tak golf vide o nieco drahsie...aspo u nas na slovensku ako moze radit niekto kto ma diesla a v benzine sa tak akurat vozil?co je poruchove na 307 benzine? golf je male auto a najst v nom vsetku vybavu naraz bude stastie a bude to drahe. za tie peniaze je 307 urcite lepsia volba clovece......co mi to tu rozpravas....... velmi dobre poznam golfa 1,6 a to iste mozem povedat o307 1,6....uz mi ich cez ruku preslo pomerne vela...nakolko sa zaoberam dovozom aut zo zahranicia...tak sa mi tu nesnaz nabulakat hluposti....kazdy ma na to iny nazor.....a nehovor tak ako keby si ma poznal cely zivot a vedel o mne co robim...co ty vies....prd barani.... bez urazky...... a aky je rozdiel medzi 307 a golf IV....307 je totalny bakelit z hovna.......podvozok by sa dal zrovnavat s golfom ale tam ma tiez golf onieco navrch......akurat ten interier v 307 je vacsi a o nieco modernejsi...ale to je vec vkusu..... osobne by som isiel do golfa aj keby bol o rok starsi a za tie iste love by som mal 307 o rok novsiu.....golf strati menej hodnotu ako 307 .a lepsie sa preda pri naslednom predaji........ toto je moj nazor, tak nech tu do toho nik nekeca a nehovori ze pisem bludy..... subjektivny nazor...ale rob co myslis..... [upravil dne 21/11/07 mbleho] [upravil dne 21/11/07 mbleho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hary Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Já mám 1,6benzín v 307SW a motor je naprosto bezproblémový a tichý. I na tak těžké auto umí krásně táhnout a není problém předjíždět v max,zátěži. Za tři roky provozu, 70000 si nevzal ani deci oleje a při pohodové jízdě se dá jezdit do 7L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Tak tak. Já ho mám na 206 a nemůžu na něj říct křivého slova. Dá se s ním jezdit i velmi úsporně a když ho trochu roztočíte, tak je to pak celkem fofr, ikdyž na 307 to možná nebude tak markantní, jelikož je výrazně těžší. Každopádně motor naprosto bezproblémový, obzvláště, když se mu dají dobré svíčky a nejlépe ještě sportovní vložka vzduchového filtru, to pak jenom přede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbleho Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 on ten motor 1,6 benzin...neni taky spatny.....ale bal by som sa elektromagnetickych cievok na sviecky.........to sa lubi vzdy posrat a dodrbkat....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Původně zaslal: mbleho Původně zaslal: jozefsv Původně zaslal: mbleho radsej by som isiel do Golfa, 307 zdaleka obi, ja mam len zle skusenosti...... a benzinoveho golfa az tak nekradnu....ako naftoveho...kludne chod do VW.... benzin z VW je dobry...hlavne ta 1,6 16V...kamarat to mal, bolo to delo...v plenj palbe okrem koze a navi, seda metalioza na origo 16" diskoch...raketa a samozrejme so xenonmy.... ked budes vyberat rocnikovo rovnake auta tak golf vide o nieco drahsie...aspo u nas na slovensku ako moze radit niekto kto ma diesla a v benzine sa tak akurat vozil?co je poruchove na 307 benzine? golf je male auto a najst v nom vsetku vybavu naraz bude stastie a bude to drahe. za tie peniaze je 307 urcite lepsia volba clovece......co mi to tu rozpravas....... velmi dobre poznam golfa 1,6 a to iste mozem povedat o307 1,6....uz mi ich cez ruku preslo pomerne vela...nakolko sa zaoberam dovozom aut zo zahranicia...tak sa mi tu nesnaz nabulakat hluposti....kazdy ma na to iny nazor.....a nehovor tak ako keby si ma poznal cely zivot a vedel o mne co robim...co ty vies....prd barani.... bez urazky...... a aky je rozdiel medzi 307 a golf IV....307 je totalny bakelit z hovna.......podvozok by sa dal zrovnavat s golfom ale tam ma tiez golf onieco navrch......akurat ten interier v 307 je vacsi a o nieco modernejsi...ale to je vec vkusu..... osobne by som isiel do golfa aj keby bol o rok starsi a za tie iste love by som mal 307 o rok novsiu.....golf strati menej hodnotu ako 307 .a lepsie sa preda pri naslednom predaji........ toto je moj nazor, tak nech tu do toho nik nekeca a nehovori ze pisem bludy..... subjektivny nazor...ale rob co myslis..... [upravil dne 21/11/07 mbleho] [upravil dne 21/11/07 mbleho] tak si predstav ze aj ja vozim auta a golfa za nejake lepsie auto od 307 nepokladam.potvrdil si mi moje slova. nie kazdy kupuje auto s tym vedomim ze sa to potom nasledne po rokoch lepsie predava. add naprava.golf ako ostatne vw maju napravy tak akurat z blata takze to by som nejak velmi neporovnaval. peugeot ma vykonejsi motor pri rovnakom objeme napr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbleho Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 golf na prd viacprkova naprava....307 bakelit......komplet dookola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Pokud chceš benzín do 307, tak 1,6 je zlatá střední cesta.Slušný výkon za rozumnou spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Taky přispěju svojí troškou jezdím 307break 1.6 16V a není problém. Při běžným popojíždění a klidný jizdě točím něco mezi 2000 a 3000 otáček - spotřeba je v tomhle režimu kolem sedmi litrů a o motoru ani nevíš (neslyšíš ho). Ve městě se dá jezdit na 4ku, kdy se to převaluje kolem 2000 otáček a člověk nepřekračuje limity (motor v těhle otáčkách rozhodně nekucká a nedusí se). Pokud chci předjiždět, nebo se trochu "projet" - což je jednou začas nutný, tak mu naložím a kolem 4000 se začne něco dít. S předjížděním není problém - stačí podřadit a zapeklit. To je na benzínu pěkný, že při běžných popojížděčkách to jentak lechtáš a když potřebuješ předjet, tak ho podřadíš, točíš a JEDEŠ. V krátký verzi (myslim hatchback) ta 1.6 bude ideání, ve 206tce to musí být LAHODA (sere mě, že sem tenkrát bral 1.4ku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Původně zaslal: tanagy V krátký verzi (myslim hatchback) ta 1.6 bude ideání, ve 206tce to musí být LAHODA (sere mě, že sem tenkrát bral 1.4ku Tak tos o hodně přišel... :D:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rikistrecha Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 1.6/16V . moj názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ribees Odesláno 22. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2007 Díky Vám za názory, asi teda půjdu do té 1.6 16V. Díval jsem se v Německu na nabídku aut a u P307 se objevuje několik modelových řad (Esplanade, Presence, Premium, ...). Která je nejlepší, případně co byste doporučili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 22. listopad 2007 Sdílet Odesláno 22. listopad 2007 Co bych ti doporučil? No to je jednoduchý - svez se v tom Ukecej nějakýho známýho, nebo si zajdi do bazaru, kde ti to pújčijou. Na co si dát pozor? Jestli bylo auto bouraný, jestli má stažený kilometry (99procent bazaru to dela,ale treba v nemecku se to nesmi - takze je dobry jet primo do nemec a koupit auto tam), kdo byl predchozi majitel, jak se o auto staral (serviska), diagnostika u peugeota hodne prozradi, známý servisák taky hodně pomůže. Podle stavu interiéru se dá taky hodně poznat. Jinak o 1.6 16V sem žádný špatný zprávy nepochytil /žádné tipické závady motoru. Značení verzí? U nás je to značený jinak než v německu.. u nás bylo XT,XR ...teď je to zase jinak. Zkust ty názvy (esplanade, presence, ...) progůglit a uvidíš v čem bude rozdíl - stejnak to ale budou úrovně výbav (počet airbagů, klima, senzor deště, okna a zrcátka v elektrice - podle toho poznáš o jakou "úroveň" výbavy jde). přeji šťastnou ruku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.